Конспект уроку та презентація з математики для 2 класу на тему "Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2"

Про матеріал

Урок-казка та презентація з математики з використанням інтерактивних технологій для 2 класу за підручником Г. Лишенко

Мета: актуалізувати знання учнями таблиці множення числа 2 і

числа 3 та ділення на 2; формувати обчислювальні навички;

удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне

мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій:

аналізу, синтезу, порівняння; виховувати товариськість.

Перегляд файлу

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і

числа 3 та ділення на 2. (Слайд 1)

Мета: актуалізувати знання учнями таблиці множення числа 2 і

числа 3 та ділення на 2; формувати обчислювальні навички;

удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне

мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій:

аналізу, синтезу, порівняння; виховувати товариськість.

Обладнання : презентація, цеглинки LEGO, індивідуальні картки,

картки для роботи в парах, картки для роботи в групах роздатковий

матеріал для усної лічби, картки з ілюстраціями предметних

малюнків, підручник «Математика» 2 клас, Г. Лишенко.

Тип уроку : узагальнення та систематизація знань.

Форма проведення : урок-казка.

Освітні галузі : математична,  мовно-літературна,  природнича.

                             Хід уроку
І. Організаційний момент

1. Створення  психологічного  настрою (Слайд 2)
Холодно зараз,
В лісах і лугах.
Холодно зайчикам,
Лискам, птахам.
Затишно, тепло
В класі у нас.
Друзі мої,
Я вітаю всіх вас.

-У мене сьогодні гарний настрій. Я рада зустрічі з вами.

-Покажіть, який у вас зараз настрій.

2. Вправа «Очікування»

-Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

- Якими ви будете на уроці?

ІІ.  Актуалізаці навчальної діяльності

-Діти, чи любите ви казки?

-Сьогодні у нас незвичайний урок математики – урок - казка.

У казку сьогодні ми зробимо крок.

Із казкою ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

-Яка   казка до нас завітала, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Невеличкі дві хатини,

В них м'які і теплі стіни.

По п'ять братиків малих

Проживає у хатинках тих. ( Слайд 3 )

- Хто згубив рукавичку?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

-Діти, подивіться у вікно.

Дивина!  Щезла стежка… Де вона?

Що за диво?  Все навкруг

Вкрив  біленький  ніжний  пух.

-Зараз зима, дідусю дуже холодно, і він просить у вас

допомогти повернути загублену рукавичку.

-Допоможемо?

-Давайте вирушимо в нову казку, ось ми в лісі.

І V. Повідомлення теми і мети уроку

-У засніженому лісі жили-були мудрі-премудрі звірі…

Жили вони у великому дерев'яному будинку, ходили до лісової

школи, були досить розумними, дуже добрими. Одного

ранку звірі знайшли на снігу рукавичку і вирішили її повернути дідусю.

 Але вони дуже вимогливі і  погодилися віддати рукавичку дідусеві

тільки після того, як ви їх відгадаєте і  виконаєте їхні завдання.

Кожен з цих казкових героїв підготував цікаві завдання, які

допоможуть  дізнатися, чи добре ви засвоїли таблиці множення на 

2 і 3, ділення на 2.

V. Закріплення вивченого матеріалу. Розвиток

математичних знань

1.Усний рахунок

 (Завдання від…)

-Маленьке, сіреньке, а  хвостик  як шило. Хто це? (Мишка)

-Мишка дуже освічена. У лісовій школі найкраще вивчила

таблицю множення і ділення і приготувала  для вас найбільше

випробувань.

1.1. Вправа «Кольорова стежка»  (Слайд 4, 5)

-За відповідями прикладів прокласти стежку до загубленої

рукавички.

1.2. Робота в парах. Гра «Сніжки»   (Слайд 6 )

-Мищка пропонує пограти в сніжки і повторити таблицю множення

на 2.

 1.3. Робота в групах. Гра «Зимові візерунки» ( Слайд 7)

(Учні об'єднуються у групи за кольором сніжинок,  знаходять

добутки.  Спікери груп презентують свої роботи  )

1  група

Перевір себе : ( Слайд 8)

1 група

6, 12, 21, 9.

2 група   (Слайд 9)

Перевір себе : ( Слайд 10)

2 група

24, 15, 27, 18.

-Молодці! Завдання від Мишки  виконали, зігрили її. Вона з

радістю поверне рукавичку.

2. Хвилинка каліграфії

(Завдання від…)

-У зеленому жакеті галасує в очереті.

Плавати вона мастак.

І не риба, і не рак. Хто це? (Жабка)

2.1. Написання цифри 7. (Слайд 11 )

-Жабка зігрілася у рукавичці. Вона дуже розумна і любить писати.

Пропонує написати цифру 7 і вибрати «цифру- королеву».

2.2. Створення «Асоціативного куща»  (Слайд 12)

-Де ми зустрічаємо цифру 7?

(7 днів тижня,7 кольорів веселки, 7 планет Сонячної системи, 7

нот у музиці, 7 чудес світу)

-Успішно справилися із завданнями. Жабка задоволена вашою

роботою. Вона поверне рукавичку дідусю.

3. Удосконалення обчислювальних навичок

(Завдання від …)

-Невеличкий я на зріст.

Довгі вуха куций хвіст. Хто це?  (Зайчик)

3.1. Щоденні 3. Математика самостійно. Дидактична гра

«Зліпи сніговички» (Слайд 13, 14)

Завдання №4

-Зайчик пропонує  зігріти його, бо у лісі дуже  холодно.

 -Зігріємо?

-Для цього нам потрібно  самостійно  «зліпити сніговички».

(Учні  обчислюють добутки, складають  по 2 рівності на ділення,

розміщують круги  у порядку зменшення результатів. Перевіряють

свої роботи).

3.2. Перевір себе :  (Слайд 15)

3.3. Фізкульхвилинка

Задоволений зайчик почав стрибати навколо рукавички і побажав

провести руханку для вас, діти.

Руханка «Рукавичка»

- Зайчик зрадів, що ви справилися з труднощами і пообіцяв

повернути загублену рукавичку.

3.4. Встановити рівність. Щоденні 3. Робота з другом. Гра 

« Ялинка і Сніговик» ( Слайд 16)

Завдання від (… )

Руда, низького зросту, хитра, довгохвоста.

Вовчику-братику сестриця, а зовуть мене … (Лисиця)

-Лисичка поверне рукавичку дідусю, якщо ви допоможете

сгіговикам відшукати свою ялинку. (Слайд 17 - 20 )

-Молодці, справилися із завданням.

-Зробіть перевірку.

3.5. Інтерактивна вправа «Мікрофон» (Слайд 21)

Завдання №1

Завдання від (… )

Гострі зуби дуже має.

По лісах, й полях гасає.  (Вовчик)

-Молодці, успішно справилися із завданням. Вовчик з радістю

повертає рукавичку.

3.6. Робота з цеглинками LEGO . Вправа «Більше, менше, дорівнює»

(Слайд 22)

Завдання №6

Завдання  від (…)

Має він великі ікла

Ще й густу щетину. ( Кабанчик)

-Кабанчик має для вас складне завдання. Він хоче, щоб ви

порівняли вирази користуючись цеглинками LEGO.

4. Формування вміння розв'язувати задачі

4.1. Фронтальна робота над задачею №2. (Слайд 23 )

Завдання від (… )

Хоч у нього шуба є,

Та як холод настає,

Він не їсть і не п'є,

А у лігво спать лягає.   (Ведмедик)

-У лісовій школі Ведмедик  найкраще розв'язує задачі. Він хоче

перевірити, як ви справитеся із розв'язанням задач.

-Скільки пакунків зібрали учні?

-Скільки подарунків в одному пакунку?

-Про що можна дізнатися у першій дії?

-Скільки іграшок було у пакунках?

1) 3 8 = 24 ( п.) – було у 8 пакетах.

2) 24 – 15 = 9 ( іг.)

Відповідь : 9 ірашок було у пакунках.

4.2.  Математика самостійно  (Слайд 24 )

Задача № 3

2 4 = 8 (л) – соку купили.

8 + 5 = 13 (л)

Відповідь : 15 літрів напоїв купили.

-Перевірте, чи правильно справилися із завданням від Ведмедика.

 -Молодці! Справилися!  Ведмедик також радо повертає рукавичку.

V. Підсумок уроку . Рефлексія. Вправа «Мікрофон» (Слайд 25 )

-Чи сподобалась вам казка?

-Що вам найбільше сподобалось?

-Що було найважчим?

- Чи справдилися ваші очікування?

-Дідусь дуже вам, діти, дякує, що повернули рукавичку своїми

знаннями. Звірі також задоволені вашими знаннями таблиці

множення і ділення, вмінням злагоджено  працювати в команді.

-Ось і казочці кінець.

А хто завдання виконував,

Дідусеві рукавичку повертав  -

Той сьогодні молодець! (Слайд 26)

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2

Номер слайду 2

Створення психологічного настрою. Холодно зараз,в лісах і лугах. Холодно зайчикам,Лискам, птахам. Затишно, тепло. В класі у нас. Друзі мої,Я вітаю всіх вас.

Номер слайду 3

Невеличкі дві хатини,В них м'які і теплі стіни. По п'ять братиків малих. Проживає у хатинках тих

Номер слайду 4

Завдання від Мишки Вправа “Кольорова стежка” 6 : 214 : 28 : 212 : 210 : 220 : 2

Номер слайду 5

Перевір себе: Вправа “Кольорова стежка” 3456 710

Номер слайду 6

Завдання від Мишки Робота в парах. Гра “Сніжки” 2х22х52х42х32х72х92х82х102х13х2

Номер слайду 7

32343733 Робота в групах. Гра «Зимові візерунки» 1 група

Номер слайду 8

612219 Перевір себе:

Номер слайду 9

33338596 Робота в групах. Гра«Зимові візерунки»2 група

Номер слайду 10

24152718 Перевір себе

Номер слайду 11

Завдання від Жабки Написати цифру 7

Номер слайду 12

Асоціативний кущ 77 чудес світу7 нот у музиці7днів тижня7 кольорів веселки7 планет Сонячної системи

Номер слайду 13

Завдання від Зайчика Щоденні 3. Математика самостійно. Вправа“ Зліпи сніговичок” Завдання № 4

Номер слайду 14

21:3=73х427:9=312:3=424:3=821:7=33х73х824:8=327:3=912:4=33х9 Щоденні 3. Математика самостійно. Завдання №4

Номер слайду 15

12:3=412:4=33х421:3=727:3=924:3=827:9=321:7=324:8=33х73х83х9 Перевір себе:

Номер слайду 16

Завдання від Лисички Щоденні 3. Робота з другом Гра “Відшукай ялинку” (Встановити рівність)

Номер слайду 17

3+3+3+3+33+3+3+33+3+3+3+3+3+33+33х43х73х23х5

Номер слайду 18

3+3+3+3+33+3+3+33+3+3+3+3+3+33+33х43х73х23х5 Перевір себе:

Номер слайду 19

3+3+33+3+3+3+3+3+3+33+3+3+3+3+3+3+3+33+3+3+3+3+33х53х93х83х3

Номер слайду 20

3+3+33+3+3+3+3+3+3+33+3+3+3+3+3+3+3+33+3+3+3+3+33х53х93х83х3 Перевір себе:

Номер слайду 21

Завдання від Вовчика Інтерактивна вправа “ Мікрофон “ Завдання №1

Номер слайду 22

Завдання від Кабанчика Завдання №6 Перевір себе:

Номер слайду 23

Завдання від Ведмедика Задача № 2 (Фронтальна робота) -Скільки пакунків зібрали учні?-Скільки подарунків в одному пакунку?-Про що можна дізнатися у першій дії?-Скільки іграшок було у пакунках?1) 3  8 = 24 ( п.) – було у 8 пакетах.2) 24 – 15 = 9 ( іг.)Відповідь : 9 ірашок було у пакунках.

Номер слайду 24

Завдання від Ведмедика Задача №3 (Математика самостійно) 1) 2 . 4 = 8 (л) – соку купили до свята. 2) 8 + 5 = 13 (л)Відповідь : 13 літрів напоїв купили.

Номер слайду 25

Рефлексія. Вправа “Мікрофон”-Чи сподобалася вам казка?-Що найбільше зацікавило на уроці?-Яке завдання було найскладнішим?-Чи справдилися ваші очікування?

Номер слайду 26

Ось і казочці кінець. А хто завдання виконував,Дідусеві рукавичку повертав -Той сьогодні молодець !

zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 січня 2022
Переглядів
1289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку