Календарне планування з математики для індивідуального навчання для 2 классу НУШ

Про матеріал
Календарне планування з математики для індивідуального навчання для 2 классу НУШ
Перегляд файлу

Математика

(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 3 години на тиждень)

Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти /

Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 144с. : іл.

Тема уроку

Дата

Примітки

І СЕМЕСТР

Узагальнюємо і впорядковуємо знання і  вміння за 1 клас

1

Повторюємо нумерацію чисел першої сотні. Порівнюємо числа.

 

 

2

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання.

 

 

3

Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10. Досліджуємо задачі.

 

 

4

Досліджуємо задачі. Аналізуємо задачу.

 

 

5

Досліджуємо задачі, математичні вирази, рівності й нерівності.

 

 

6

Повторюємо геометричні фігури; величини. Додаємо  і віднімаємо числа в межах 100.

 

 

7

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. (2)

 

 

8

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа різними способами.(3)

 

 

9

Діагностична робота.

 

 

10

Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік. 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20

11

Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки. Визначаємо порядок виконання дій у виразах.

 

 

12

Складаємо задачі.

 

 

13

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

 

 

14

Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків.

 

 

15

Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.

 

 

16

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа.

 

 

17

Використовуємо переставний закон додавання. Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними.

 

 

18

Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20.

 

 

19

Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання.

 

 

20

Обчислюємо периметр многокутника. Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних.

 

 

21

Досліджуємо дві послідовні задачі.

 

 

22

Діагностична робота.

 

 

23

Знайомство із виразами зі змінною.

 

 

24

Досліджуємо задачі з двома запитаннями.

 

 

25

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів.

 

 

26

Порівнюємо математичні вирази. Знайомство з прийомом округлення.

 

 

27

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

 

 

28

Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми.

 

 

29

Віднімаємо числа різними способами.

 

 

30

Діагностична робота.

 

 

31

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

 

 

Розв’язуємо складені задачі.

32

Знайомимося зі складеною задачею.

 

 

33

Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі. Ділимо складену задачу на прості.

 

 

34

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми. Записуємо розв’язання задачі виразом.

 

 

35

Розв’язуємо задачі різними способами.

 

 

36

Виконуємо дії з величинами. Досліджуємо задачі на знаходження різниці.

 

 

37

Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова. Перевіряємо додавання і віднімання.

 

 

38

Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.

 

 

39

Діагностична робота.

 

 

40

Розв’язуємо задачі.

 

 

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100

41

Додаємо і віднімаємо числа.

 

 

42

Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка.

 

 

43

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд.

 

 

44

Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.

 

 

45

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

 

 

46

Розв’язуємо задачі.

 

 

47

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язуємо задачі. Узагальнення вивченого.

 

 

 

 

 

 

Математика

(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 3 години на тиждень)

Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти /

Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 144с. : іл.

 

Тема уроку

Дата

Примітки

ІІ СЕМЕСТР

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 (продовження)

48

Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення. Обчислюємо різними способами.

 

 

49

Досліджуємо кут. Одержуємо прямий кут.

 

 

50

Досліджуємо прямокутник. Досліджуємо квадрат.

 

 

51

 Вивчаємо периметр многокутника. Розв’язуємо задачі.

 

 

52

Досліджуємо коло і круг.

 

 

53

Шукаємо шлях розв’язування задачі.

 

 

54

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

 

 

55

Розв’язуємо задачі.

 

 

56

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

 

 

57

Розв’язуємо задачі  на знаходження суми.

 

 

58

Розв’язуємо задачі  на знаходження третього числа за сумою двох чисел.

 

 

59

Діагностична робота.

 

 

60

Розв’язуємо задачі  на знаходження суми.

 

 

61

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно.

 

 

62

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

 

 

63

Досліджуємо задачі.

 

 

64

Порівнюємо математичні вирази.

 

 

65

Використовуємо в обчисленнях прийом округлення. Додаємо і віднімаємо різними способами.

 

 

66

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини.

 

 

67

Діагностична робота.

 

 

68

Перевіряємо додавання і віднімання.

 

 

Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення.

69

Досліджуємо суму однакових доданків. Досліджуємо різницю кількох однакових чисел.

 

 

70

Додаємо і віднімаємо однакові числа.

 

 

71

Розв’язуємо задачі.

 

 

72

Знайомимося з арифметичною дією множення.

 

 

73

Знайомимося з арифметичною дією ділення.

 

 

74

Знайомимося з арифметичними виразами: добуток і частка. 

 

 

75

Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення

 

 

76

Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.

 

 

77

Досліджуємо взаємозв’язок множення  та ділення.

 

 

78

Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.

 

 

79

Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у вразах.

 

 

80

Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.

 

 

81

Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі, суми. 

 

 

82

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3

 

 

83

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці, на різницеве порівняння.

 

 

84

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

 

 

85

Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів.

 

 

86

Діагностична робота.

 

 

7

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.

 

 

88

Розв’язуємо складені задачі. Вивчаємо кратне порівняння.

 

 

89

Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6. Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння.

 

 

90

Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. Перевіряємо множення та ділення.

 

 

91

Досліджуємо таблицю множення числа 8 та числа 9; таблицю ділення на 8, на 9.

 

 

92

Повторення вивченого.

 

 

93

Діагностична робота. Усне обчислення.

 

 

94

Повторення вивченого.

 

 

95

Повторення вивченого.

 

 

96

Повторення вивченого.

 

 

97

Повторення вивченого.

 

 

98

Повторення вивченого.

 

 

99

Повторення вивченого.

 

 

100

Повторення вивченого.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Аксьонова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Інкл
Додано
14 січня 2022
Переглядів
909
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку