Математика
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 3 години на тиждень)
Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти /
Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 144с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас |
|||
1 |
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні. Порівнюємо числа. |
|
|
2 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання. |
|
|
3 |
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10. Досліджуємо задачі. |
|
|
4 |
Досліджуємо задачі. Аналізуємо задачу. |
|
|
5 |
Досліджуємо задачі, математичні вирази, рівності й нерівності. |
|
|
6 |
Повторюємо геометричні фігури; величини. Додаємо і віднімаємо числа в межах 100. |
|
|
7 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. (2) |
|
|
8 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа різними способами.(3) |
|
|
9 |
Діагностична робота. |
|
|
10 |
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20 |
|||
11 |
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки. Визначаємо порядок виконання дій у виразах. |
|
|
12 |
Складаємо задачі. |
|
|
13 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
|
|
14 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків. |
|
|
15 |
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
|
|
16 |
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. |
|
|
17 |
Використовуємо переставний закон додавання. Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними. |
|
|
18 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20. |
|
|
19 |
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання. |
|
|
20 |
Обчислюємо периметр многокутника. Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних. |
|
|
21 |
Досліджуємо дві послідовні задачі. |
|
|
22 |
Діагностична робота. |
|
|
23 |
Знайомство із виразами зі змінною. |
|
|
24 |
Досліджуємо задачі з двома запитаннями. |
|
|
25 |
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів. |
|
|
26 |
Порівнюємо математичні вирази. Знайомство з прийомом округлення. |
|
|
27 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
|
|
28 |
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми. |
|
|
29 |
Віднімаємо числа різними способами. |
|
|
30 |
Діагностична робота. |
|
|
31 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
|
|
Розв’язуємо складені задачі. |
|||
32 |
Знайомимося зі складеною задачею. |
|
|
33 |
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі. Ділимо складену задачу на прості. |
|
|
34 |
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми. Записуємо розв’язання задачі виразом. |
|
|
35 |
Розв’язуємо задачі різними способами. |
|
|
36 |
Виконуємо дії з величинами. Досліджуємо задачі на знаходження різниці. |
|
|
37 |
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова. Перевіряємо додавання і віднімання. |
|
|
38 |
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
|
|
39 |
Діагностична робота. |
|
|
40 |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 |
|||
41 |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
|
42 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. |
|
|
43 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. |
|
|
44 |
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
|
|
45 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
|
|
46 |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
47 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язуємо задачі. Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
|
|
Математика
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 3 години на тиждень)
Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти /
Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 144с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 (продовження) |
||||
48 |
Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення. Обчислюємо різними способами. |
|
|
|
49 |
Досліджуємо кут. Одержуємо прямий кут. |
|
|
|
50 |
Досліджуємо прямокутник. Досліджуємо квадрат. |
|
|
|
51 |
Вивчаємо периметр многокутника. Розв’язуємо задачі. |
|
|
|
52 |
Досліджуємо коло і круг. |
|
|
|
53 |
Шукаємо шлях розв’язування задачі. |
|
|
|
54 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
|
|
|
55 |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
|
56 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
|
|
|
57 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
|
|
|
58 |
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
|
|
|
59 |
Діагностична робота. |
|
|
|
60 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
|
|
|
61 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. |
|
|
|
62 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
|
|
|
63 |
Досліджуємо задачі. |
|
|
|
64 |
Порівнюємо математичні вирази. |
|
|
|
65 |
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення. Додаємо і віднімаємо різними способами. |
|
|
|
66 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини. |
|
|
|
67 |
Діагностична робота. |
|
|
|
68 |
Перевіряємо додавання і віднімання. |
|
|
|
Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення. |
||||
69 |
Досліджуємо суму однакових доданків. Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. |
|
|
|
70 |
Додаємо і віднімаємо однакові числа. |
|
|
|
71 |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
|
72 |
Знайомимося з арифметичною дією множення. |
|
|
|
73 |
Знайомимося з арифметичною дією ділення. |
|
|
|
74 |
Знайомимося з арифметичними виразами: добуток і частка. |
|
|
|
75 |
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення |
|
|
|
76 |
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. |
|
|
|
77 |
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення. |
|
|
|
78 |
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. |
|
|
|
79 |
Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у вразах. |
|
|
|
80 |
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. |
|
|
|
81 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі, суми. |
|
|
|
82 |
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3 |
|
|
|
83 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці, на різницеве порівняння. |
|
|
|
84 |
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
85 |
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів. |
|
|
|
86 |
Діагностична робота. |
|
|
|
7 |
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. |
|
|
|
88 |
Розв’язуємо складені задачі. Вивчаємо кратне порівняння. |
|
|
|
89 |
Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6. Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. |
|
|
|
90 |
Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. Перевіряємо множення та ділення. |
|
|
|
91 |
Досліджуємо таблицю множення числа 8 та числа 9; таблицю ділення на 8, на 9. |
|
|
|
92 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
93 |
Діагностична робота. Усне обчислення. |
|
|
|
94 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
95 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
96 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
97 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
98 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
99 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
100 |
Повторення вивченого. |
|
|
|