Конспект уроку. Тема: «Малювання годинника».

Про матеріал
Розробила викладач образотворчого мистецтва: Анікіна Тетяна Олександрівна. Тема: Інтегрований урок «Малювання годинника». Мета: вчити дітей відтворювати зображення годинника; формувати навички орієнтування за годинником; розвивати пам'ять, мислення, мовлення, навички малювання; виховувати інтерес до навколишнього світу. Обладнання: презентація,шаблони,аркуші паперу, кольорові олівці, схема послідовності виконання малюнка. Хід уроку: І.Організаційний момент. 1.Привітання. 2.Підготовка робочих місць. - Сьогодні до нас на урок завітала гостя, подивіться і скажіть, що це за героїня?( Совуня зі Смішариків). - Який настрій у Совуні?( Сумний). - Це все тому, що вона втратила годинник, а він їй потрібен, щоб не запізнитися на важливу зустріч. Давайте допоможемо їй потрапити на зустріч, гадаю, що вона дійсно для неї важлива. ІІ.Актуалізація опорних знань. Мета: дати поняття «режим дня», «час», «годинник». - Що таке «режим дня»? - Що ви робите після того, як прокинулись? - О котрій годині у школі починаються уроки? Для того, щоб нікуди не спізнитися – люди звикли слідкувати за часом. ІІІ.Мотивація навчальної діяльності. 1. Розгадування загадки: На місці стоїть, а постійно ходить. Рота немає, а розмовляє? (годинник) Мета: розвивати логічне мислення дітей. 2.Історія виникнення. Мета: розповісти про те, як винайшли годинник. Яким він був? Час- невід’ємна частина нашого життя. Тому годинник був створений дуже давно. Ще в далекі часи люди звіряли час за Сонцем, зорями. 550 років тому винайшли перший годинник, який можна було переносити з місця на місце. Вони усі були неточними, але зараз існує багато видів : настінний, наручний, електронний, пісочний та багато інших годинників. Релаксація. Мета: дати змогу відпочити очам. IV. Вивчення нового матеріалу. Мета: ознайомити дітей з годинником і вчити ним користуватися. 1.Показ годинника. - Совуня прислала нам незвичайний годинник, подивіться, він складається з циферблату(частина, на якій є позначки і цифри) і стрілок. У годинника також є механізм, але ми його не бачимо, саме він призводить у рух стрілки. а) Показ часу за макетом. б) Тренувальна вправа з учнями. 2.Розгляд зразка. - Що це? - Хто зображений? - Якої форми? -З яких фігур складається? 3.Пояснення за технологічною картою: 1) Аркуш паперу розташуємо горизонтально. 2)Прикладаємо до нього шаблон і обводимо простим олівцем. 3)Деталізуємо годинник за допомогою цифр, позначок, стрілок. Домальовуємо очі і дзьобик. 4) Розмальовуємо фіолетовим кольором, використовуючи горизонтальні штрихи. Фізхвилинка. Мета: дати змогу дітям відпочити перед виконанням роботи. V. Практична робота (під музичний супровід). Здійснюється індивідуальний підхід, заохочення, підбадьорення. VI. Виставка робіт. Підсумок уроку. - Яким пристроєм вимірюють час? - Які види годинників запам’ятали? - Які є стрілки у годинника? - На що вони вказують?
Перегляд файлу

 Розробила   викладач  образотворчого мистецтва: Анікіна Тетяна Олександрівна.

Тема: Інтегрований урок «Малювання годинника».

Мета: вчити дітей відтворювати зображення годинника; формувати навички орієнтування за годинником; розвивати пам'ять, мислення, мовлення, навички малювання; виховувати інтерес до навколишнього світу.

Обладнання: презентація,шаблони,аркуші паперу, кольорові олівці, схема послідовності виконання малюнка.

Хід уроку:

 І.Організаційний момент.
1.Привітання.
2.Підготовка робочих місць.
- Сьогодні до нас на урок завітала гостя, подивіться і скажіть, що це за героїня?( Совуня зі Смішариків).
- Який настрій у Совуні?( Сумний).
- Це все тому, що вона втратила годинник, а він їй потрібен, щоб не запізнитися на важливу зустріч. Давайте допоможемо їй потрапити  на зустріч, гадаю, що вона дійсно для неї важлива.

ІІ.Актуалізація опорних знань.
Мета: дати поняття «режим дня», «час», «годинник».
- Що таке «режим дня»?
- Що ви робите після того, як прокинулись?
- О котрій годині у школі починаються уроки?
Для того, щоб нікуди не спізнитися – люди звикли слідкувати за часом.

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності.
1. Розгадування загадки:
На місці стоїть, а постійно ходить.
Рота немає, а розмовляє? (годинник)
Мета: розвивати логічне мислення дітей.
2.Історія виникнення.
Мета: розповісти про те, як винайшли годинник. Яким він був?
Час- невід’ємна частина нашого життя. Тому годинник був створений дуже давно. Ще в далекі часи люди звіряли час за Сонцем, зорями. 550 років тому винайшли перший годинник, який можна було переносити з місця на місце. Вони усі були неточними, але зараз існує багато видів : настінний, наручний, електронний, пісочний та багато інших годинників.
Релаксація.
Мета: дати змогу відпочити очам.
 

IV. Вивчення нового матеріалу.
Мета: ознайомити дітей з годинником і вчити ним користуватися.
1.Показ годинника.
- Совуня прислала нам незвичайний годинник, подивіться, він складається з циферблату(частина, на якій є позначки і цифри) і стрілок. У годинника також є механізм, але ми його не бачимо, саме він призводить у рух стрілки.
а) Показ часу за макетом.
б) Тренувальна вправа з учнями.
2.Розгляд зразка.
- Що це?
- Хто зображений?
- Якої форми?
-З яких фігур складається?
3.Пояснення за технологічною картою:
1) Аркуш паперу розташуємо горизонтально.
2)Прикладаємо до нього шаблон і обводимо простим олівцем.
3)Деталізуємо годинник за допомогою цифр, позначок, стрілок. Домальовуємо очі і дзьобик.
4) Розмальовуємо фіолетовим кольором, використовуючи горизонтальні штрихи.
Фізхвилинка.
Мета: дати змогу дітям відпочити перед виконанням роботи.
V. Практична робота (під музичний супровід).

Здійснюється індивідуальний підхід, заохочення, підбадьорення.


VI. Виставка робіт. Підсумок уроку.
- Яким пристроєм вимірюють час?
- Які види годинників запам’ятали?
- Які є стрілки у годинника?
- На що вони вказують?
 

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
4367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку