Урок мистецтва. "Різноманітність форм у навколишньому середовищі. Художники з грядки".

Про матеріал
Дана розробка уроку надасть можливість розвивати в учнів креативне мислення, спостережливість, логіку та бажання творити прекрасне
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок  у 1 класі

Тема: Різноманітність форм у навколишньому середовищі. Художники з грядки.

Мета: закріпити знання учнів про групи кольорів,ознайомити їх з нетрадиційною технікою образотворчості; формувати способи художньо-образного відображення предметів, форм, використовуючи колір, форму, композицію; вчити малювати овочевими штампами та експериментувати з кольором і формою; розвивати креативне мислення, уявну фантазію, пошук оригінальних втілень у композиції, дрібну моторику пальців; виховувати естетичний смак, любов до краси,  створеної своїми руками.

Тип уроку: здобуття практичних вмінь і навичок

Обладнання: виставка: 1) «Незвичайні портрети»(осінні перетворення овочів та фруктів); 2) «Вернісаж дитячих робіт»; 3) зразки, ілюстрації методом штампування

Хід уроку:

                                                                                             Епіграф:

                                                                                    У дитинстві вивчене,

                                                                                    Що на камені висічене.

І. Організаційна частина

Дзвоник всім нам дав наказ,

До роботи швидко в клас,

За парти сядемо чемно –

Хай мине час недаремно.

Будемо уважні й старанні всі –

Сядемо рівненько на місця свої.

ІІ. Актуалізація опорних знань

                    Основні кольори:

  • Червоний
  • Синій
  • Жовтий

          Похідні кольори:

  • Оранжевий
  • Зелений
  • Фіолетовий

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

                      Сьогодні на уроці я ознайомлю вас з новою технікою малювання штампами. Ми спробуємо створити чудову композицію квітів

ІV. Основна частина.

  1. Зустріч з Хлопчиком-Пензликом і відгадування загадок

       Сьогодні до нас в гості завітав Хлопчик-Пензлик з міста Веселкові Барви.

З чим ти до нас завітав?

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Картинки.jpeg

Пензлик: Щедра осінь нагородили людей за копітку працю на городі багатим урожаєм. І чого тільки немає в моєму кошику! А вам цікаво, що є в ньому? Але спочатку відгадайте мої загадки:

  1. Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі.

( Хлопчик дістає з кошика морквинку)

  1. Сто кожухів має, а хто її роздягає, сльози проливає

(Цибуля)

  1. Він кругленький хлопчик,

Як у мишки хвостик,

Червоненький він на вроду,

Хоче в борщик із городу.

(Буряк)

  1. Червонобокі і смачні, полюбляють нас усі

(Яблука)

  1. Вона росла в темній темниці,

Як зросла, взяли в світлиці,

З неї шкури всі деруть,

Її варять, її труть, пироги з неї печуть.

(Картопля)

Вчитель: Ні, когось тут ще нема, здогадались…..(Гарбуза)

Так, діти, це все овочі та фрукти з нашого городу та саду.

Пензлик: А чи знаєте ви про овочі народну пісеньку «Ходить гарбуз по городу» ?

  1. Декламування пісні про овочі.

Діти по рядочку розповідають пісню «Ходить гарбуз по городу»

  1. Ознайомлення зі штампом

Пензлик:  Наші овочі красиві та багаті на вітаміни, їх обов’язково потрібно вживати, щоб бути здоровішими, не хворіти.

Вчитель: Та є у зібраних овочів ще один секрет, відразу й не здогадаєшся. А от наш любий художник Пензлик його добре знає. Овочі допомагають йому створювати справжні живописні шедеври. Не вірите? Переконайтеся самі, переглянувши ось цей вернісаж. Ці картини створено за допомогою картоплі, моркви, бурячка. А вам цікаво знати як?

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Картинки.jpeg

З них вирізано штампи. А що ж таке штамп?

  1. Словникова робота.

Штамп – вирізана форма з твердого матеріалу, яка після нанесення фарби залишає відбиток на папері.

PICT0022

 

Я також знаю, що пензлик завітав до нас у гості невеликими сувенірами для кожного з вас. А саме приніс виготовлені власноруч штампи квітів з овочів, щоб ви могли створювати незвичайні композиції у своїх роботах та підняти вам настрій.

Пензлик роздає учням штампи.    (Музика)

  1. Фізкультрозминка.

Перед початком роботи,  давайте приготуємо наші пальчики .

Пять братів, пять зайців,

Пять завзятих молодців,

То не в лісі сірі зайці,

А твої умілі пальці.

  1. Послідовність виконання композиції вчителем.

Як же працювати зі штампом?

  1. Набираємо пензлем фарбу і наносимо її на штамп квітки
  2. Поки фарба не висохла, робимо відбиток на папері
  3. Починаємо працювати найсвітлішою фарбою, потім можна використовувати темну
  4. Якщо потрібно – домальовуємо пензлем листочки квітів
  1. Практична діяльність учнів

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Картинки.jpeg

V.  Підсумок уроку. Перегляд вернісажу дитячих робіт

1. Чи сподобався вам урок?

2. Що нового дізналися?

3. А чий малюнок найкращий?

 

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 1 клас (Трач С. К., Резніченко М. І.)
Додано
31 жовтня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку