Конспект уроку "Трактори і автомобілі" за темою «Призначення, типи, будова та принцип дії декомпресійного механізму дизельних двигунів»

Про матеріал
Декомпресійний механізм є тільки в дизельних двигунах і призначений він для відкривання та удержування у відкритому положенні клапанів дизеля з метою зменшення опору обертанню колінчастого вала під час пуску двигуна і регулювання його механізмів.
Перегляд файлу

Призначення, типи, будова та принцип дії  декомпресійного механізму дизельних двигунів.

Декомпресійний механізм

Декомпресійний механізм є тільки в дизельних двигунах і призначений він для відкривання та удержування у відкритому положенні клапанів дизеля з метою зменшення опору обертанню колінчастого вала під час пуску двигуна і регулювання його механізмів.

Декомпресійний механізм двигуна СМД-14 складається з двох валиків 14, які з'єднуються між собою торцевими виступами і пазами і прокручуються в отворах стояків 15. На цих валиках проти кожного клапана є лиски. Передній валик за допомогою осі 13, важеля 12 і тяги з'єднується з рукояткою 10 декомпресійного механізму. Якщо рукоятка стоїть у положенні «Виключено», валики своїми лисками повернуті в бік коромисел і не перешкоджають нормальній роботі клапанів. Якщо рукоятку перевести у положення «Включено», валики 14 повернуться так, що над коромислами будуть циліндричні поверхні валиків, коромисла підніматимуться на меншу величину і клапани не

http://www.trakservis.info/images/clip_image002_0029.gif
 

Схема декомпресійних механізмів двигунів АМ-01 (а) та КДМ-100 і Д-108 (б):
1 — клапан; 2 — контргайка; З — рукоятка; 4 — валик декомпресійного механізму; 5 — регулювальний гвинт; 6 — коромисло; 7 — штанга штовхача; 8 — стояк; 9 — штанга декомпресійного механізму.

зможуть закриватися, повітря в циліндрах двигуна не буде стискатися і зусилля для прокручування колінчастого вала значно зменшиться. Рукоятка механізму декомпресії в крайніх положеннях удержується за допомогою фіксатора.

На валику 4 декомпресійного механізму двигунів АМ-01 і АМ-41
виготовлені різьбові отвори, у які вкручені гвинти 5 для регулювання механізму декомпресії.

Клапани двигунів КДМ-100 і Д-108 відкривають додатковою штангою 9
(рис. 1, б) за допомогою рукоятки 3. При встановленні рукоятки в положення «Пуск» валик 4 лисками піднімає штангу 9, яка діє на коромисла 6 і відкриває впускні клапани двигуна КДМ-100 в першому і четвертому циліндрах на 1,2 мм, а в другому і третьому на 3 мм. Якщо важіль декомпресійного механізму встановити в положення «Половина», будуть відкриті тільки впускні клапани другого і третього циліндрів на 1,5 мм.

Валик декомпресійного механізму двигуна Д-108 має чотири лиски, розміщені
в одній площині, тому при встановленні рукоятки в положення «Пуск» всі впускні клапани будуть відкриті на однакову величину (0,7—2,5 мм). При встановленні рукоятки в положення «Робота» декомпресійний механізм на клапани не діє.

На двигуні Д-50 спеціального декомпресійного механізму немає. Для полегшення прокручування колінчастого вала вручну треба викрутити гвинти кріплення вставок камер згоряння на 1—2 оберти. Повітря з камери згоряння по отворах у гвинтах виходитиме в навколишнє середовище.

 

docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
4374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку