Конспект уроку у 2 класі на тему "Українські народні казки. "Вовк і козенята""

Про матеріал

Конспект уроку літературного читання у 2 класі на тему "Літературні казки. "Вовк і козенята"" з використанням прийомів "ромашка Блума", "сторітелінг", "синкан", "інсценізація", "створення лепбука".

Перегляд файлу

Тема: Українські народні казки. «Вовк і козенята»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «народна казка» на прикладі української

           народної казки «Вовк і козенята»;

           формувати вміння виразно читати текст казки;

           розвивати звязне мовлення та пізнавальні інтереси;

           виховувати любов до народної творчості.

Обладнання: ілюстрації до теми, презентація, виставка книг «Українські казки»,

          таблиці з вправами для розчитування, індивідуальні картки очікувань від   

          уроку, маски героїв казки для інсценізації; дитячі малюнки; матеріали для

          створення лепбука

Хід уроку

І. Організація класу. Емоційне налаштування на урок

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Артикуляційна розминка

За-за-за – була собі коза,

Ята-ята-ята – були в неї козенята,

Овк-овк-овк – прийшов до них вовк,

Или-или-или – вони йому не відчинили.

ІV.Вправа на розширення кута зору. Вправа на увагу

  ліс

      ко за

   ма    ти

діт ки

во                         вк

Вправа на увагу


Ліс

Ліс

Лис

Ліс

Коза

Лоза

Коза

Коза

Молоко

Молоко

Молоко

Морока


 

V. Актуалізація опорних знань

На минулих уроках ми вже ознайомилися з різними видами народної творчості. Пригадайте їх.

VІ. Ознайомлення з новим матеріалом

На сьогоднішньому уроці ми розпочинаємо вивчення українських народних казок. Поміркуйте, що таке казка?

  • Які казки ви знаєте?
  • Які герої казок вам подобаються?

Знаю – хочу дізнатися – дізнався

Знаю

Хочу дізнатися

Дізнався (Дізналася)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заповнення перших двох колонок таблиці учнями на індивідуальних картках очікувань від уроку, озвучення своїх очікувань.

Прогнозування за ілюстрацією

Розгляньте ілюстрації. Що зображено на малюнках?

  • Чи знаєте ви цю історію?
  • Подумайте, про яку казку піде мова на уроці?
  • Відгадайте загадку і дізнайтеся про одного з героїв казки:

Великий, сірий –

Міцні зуби має,

В лісі проживає,

На всіх страх наганяє.

Читання казки вчителем

Робота з текстом казки

Якою в казці постає коза? Знайдіть уривки для підтвердження своєї думки.

Яким був вовк? Проілюструйте думку прикладами з тексту казки.

Синкан

Складіть синкан для характеристики вовка або кози (на вибір).

Гімнастика для очей

Потренуймо наші очі, щоб добре бачили.

Вправи «Гойдалка», «Ланцюжок», «Рух по колу»

Читання казки учнями (ланцюжком)

Фізкультхвилинка

Фізкультхвилинка на основі фрагмента дитячого мюзиклу Н. Май «Семеро козенят»

Ромашка Блума

  • Назвіть героїв казки?
  • Чому вовк прийшов до будиночка кози?
  • Чому вовкові не вдалося зїсти козенят, коли він прийшов до будиночка вперше?
  • Чому козенята відчинили двері, коли вовк прийшов вдруге?
  • Чи можна було уникнути цього? Як?
  • Чим казка «Вовк і козенята» важлива для нас? Чого вона навчає?

Читання за ролями. Інсценізація

Створення лепбука за казкою

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк – не наша мати.

 

Звірята рогаті,

Та ще й бородаті,

Ходять пастись в лози.

Хто? Вгадайте!

 

Сірий, ікластий,

Хоче вівцю вкрасти.

 

На те щука в морі, щоб карась не дрімав.

Не бійся, та стережися.

Без обережності й мудрість беззахисна.

Сторітелінг

Чи можна змінити казку так, щоб її герої були позитивнішими, толерантнішими один до одного? Яким буде вовк – злим чи лагідним? Спробуйте створити нову історію на основі прочитаної казки.

VІІ. Підсумок уроку

  • Чи справдилися ваші очікування?
  • Про що ви дізналися на уроці?
  • Чого ви навчилися на уроці?

Заповнення індивідуальних карток очікувань від уроку.

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
6627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку