Урок ЯДС 1 клас
Тема. У світі тварин. Тварини – живі організми. Спостереження за тваринами.
Мета. ознайомити учнів із прекрасним світом тварин; формувати уявлення про різноманітність тварин у природі; поглиблювати знання дітей про тварин, які населяли Землю багато мільйонів років тому; формувати пізнавальні інтереси; учити спостерігати за тваринами, порівнювати їхні умови життя; формувати ціннісне ставлення до тваринного світу.
Обладнання. Ноутбук, картинки для гри «Поєднай», щоденники вражень, підручники, зошити, 6 цеглинок лего.
Хід уроку
Вітання. Настрій.
Вправа «Погода»
— Яка зараз пора року?
— Який місяць?
— Яке число?
— Тепло чи холодно надворі?
— Який стан неба?
— Чи є опади?
Відгадайте загадки:
Спритний майстер у стрибках:
На деревах, по гілках.
Вся руда, пухнастий хвіст,
Рідний дім для неї — ліс. (Білка)
✵ У нашої бабусі
Сидить дід в кожусі,
Проти печі гріється,
Без води умиється. (Кіт)
-А кіт, білка хто вони? (тварини)
- Сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про тварин сучасних і колишніх. А де можна побачити самих різноманітних тварин в одному місці? (Зоопарк. заповідники)
- Дуже-дуже давно на нашій планеті Земля жили динозаври. Були вони і літаючі, і плаваючі, і бігаючі, одні їли травичку, інші були хижаками.
- Перегляд відео «Діно парк у Львові». Враження.
- Робота в групах. Гра «Продовж речення»
- Дівчатка – Якби я мала друга динозавра, то…
- Хлопчики – Мені було б цікаво зустріти динозавра, тому що…
Щоденник вражень: клітинковий диктант «Динозаврик».
-Який характер міг бути в нашого динозаврика?
Енергія на день у грі «4 куточки з динозавриком».
— Пригадаємо з вами вивчене раніше у грі «Поєднай».
Робота за малюнками
— У вас на столах лежать картки з малюнками, розподіліть їх на групи. Поясніть, за якою ознакою проводили розподіл.
— Як відрізнити живе від неживого?
3. Повідомлення теми і мети уроку.
- Отже сьогодні ми заглибимося у світ тварин. Спробуємо поспостерігати за їх життям.
4. Вивчення нового матеріалу
Перегляд відео «Які ознаки мають живі організми».
Робота з підручником с.20-21
- Живі істоти дихають, живляться, ростуть, розмножуються і помирають.
Фізкультхвилинка «З тваринками».
5. Узагальнення систематизація знань та вмінь учнів
Робота в зошитах с.49-51
Робота в парах. 6 цеглинок лего.
- Створіть з двох стовпчиків тваринку, дайте їй ім’я.
6. Рефлексія
Пальчикова вправа:
- покажіть сердечко, якщо ви відчували любов до тваринок на уроці;
- покажіть великий пальчик, якщо урок сподобався;
- торкніться до вушок, кому було страшно;
- зобразіть бінокль, кому було дуже цікаво.
7. Підсумки.
- Що нового ви дізналися на уроці?
Що було цікавим?