КОНСПЕКТ УРОКУ "ВІРШІ НЕБЕЛИЦІ. ПРАВДА І ВИГАДКА. М.СИНГАЇВСЬКИЙ"

Про матеріал
КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 2 КЛАСУ НУШ. ДО ПІДРУЧНИКА І. БОЛЬШАКОВА ТА М. ПРИСТІНСЬКА
Перегляд файлу

 

Урок № 52                              українська мова 2 клас                          НУШ

 

Тема: Вірші небелиці. Правда і вигадка. М. Сингаївський “Що воно за диво?”. Редагування тексту.

Очікувані результати:

Читаємо

прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-

2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні

казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

[2 МОВ 2-2.1-2];

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2

МОВ 2-2.1-4];

добирає потрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми) [2

МОВ 2-2.1-6]

-визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2

МОВ 2-2.2-4];

розрізняє головне і другорядне в тексті [2 МОВ 2-2.2-5];

визначає графічні елементи тексту, досліджує зв’язок між ними [2 МОВ 2-2.2-7];

визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

 Взаємодіємо письмово

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих

правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які

пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2];

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3-3.3-3]

- обмінюється елементарними письмовими повідомлення (записка,

лист, вітальна листівка) [2 МОВ 3-3.1-1];

- обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) [2 МОВ 3-3.1-2];

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними

буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

 Досліджуємо мовлення

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2

МОВ 5-4.1-1];

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних

звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

Ключові слова: Вірші – небелиці, ганок, кострубата (незграбна, невправна, )

ОРІЄНТОВНІ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ

Едвард Лір “Нове вбрання” аудіозапис вірша

                                                              Хід уроку

Уведення в тему

1. Метод « Передбачення»

- Як ви вважаєте, що означає слово небилиця?

Прослухайте вірш і перевірте свої міркування.

(Едвард Лір Нове вбрання)

- Чи підтвердилися ваші міркування.

2. Словникова робота     

     Небилиця - те чого не буває насправді, вигадка.

Розглядаємо малюнок. Продовжуємо передбачати.

- Що відбувається на малюнку?

- Чи може рости морква на дереві? А корова на даху може танцювати?

3.Робота над віршем

1. Читання вчителем

2 Читання сильними учнями

3. Читання по стрічці.

Фізкультхвилинка

Робота з підручником ст.70

•Зміни вірш так, щоб він був правдивим. Як змінилося

сприйняття вірша? Для чого створюють вірші-небилиці?

Запиши два речення за змістом вірша так, щоб вони були

правдивими. Поясни лексичне значення кожного слова.

ЩО ВОНО ЗА ДИВО?

Що воно за диво

хлопця здивувало:

ще такого зроду

в світі не бувало.

На перчині — перці,

А на вишні — вишні.

А на ґанок — з хати

дівчинки дві вийшли.

Що грядці — морква,

На вуглі — криниці,

на кущі— кислиці,

на даху — лелека,

а на печі — киця,

а на річці — хата...

Щось у тебе, хлопче,

мова кострубата.

  • А зараз давайте, запишемо сьогоднішнє число. Пропустили одну стрічку і записали 20 листопада. Класна робота.

• Запиши два речення за змістом вірша так, щоб вони були

правдивими. Поясни лексичне значення кожного слова.

Робота в парах.

  • Читаємо вірш один одному.

 Гра «Склади речення»  

 

 

  • Запишіть слова, які ви вставили.

Результат

Я дізнався/дізналася

  • Що таке небелиця?
  • Що вас зацікавило на уроці?
docx
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку