Дуже я люблю всі дії, І що хочеш я умію. Лиш учіть мене сумлінно Озовусь я неодмінно. Вмію діяти чудово, а зовусь я
Тема уроку: «Закріплення знань про дієслова. Спостереження за багатозначністю дієслів»
Лл зл ка витчеться сорочка. Все – із доброго чи злого – Починається з малого, Листя виросте з листочка,З нитки витчеться сорочка.
Іменники Прикметники. Дієслова
М
О
Творче завдання. Від поданих іменників утворіть дієслова і запишіть їх парами. Наприклад, зелень – зеленіти. Спів –Сміх –Малюнок –Обід –
Спів – співати. Сміх – сміятися. Малюнок – малювати. Обід – обідати
Л
Фізкультхвилинка. Дружно встаньте, потягніться,до сонечка посміхніться,землі рідній поклоніться,вправо, вліво поверніться. Раз присіли, два присіли,І за парту тихо сіли.
Іде сніг. Іде пароплав. Іде поїзд. Іде весна. Іде час. Іде концерт.
Д
Гра «Навпаки»Працювати – лінуватись. Сумувати – веселитись. Мовчати – говорити. Піднімати – опускати Загубити – знайти
Ц
Завітав сьогодні в клас. На заняття знову до нас. Кубик, діти, не простий. Кубик, діти, чарівний. Він доріжку прокладає,Знання ваші перевіряє.
і
Молодці!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект