Конспект уроку Я досліджую світ (природознавча галузь) 2 клас. Тема уроку: Спостереження за змінами в природі восени. Взаємозв'язки в природі. Охорона природи

Про матеріал
Конспект уроку Я досліджую світ (природознавча галузь) 2 клас. Тема уроку: Спостереження за змінами в природі восени. Взаємозв'язки в природі. Охорона природи. Розроблено для другого класу Нової Української Школи відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти за чинною Типовою програмою Р.Шияна
Перегляд файлу

                Я досліджую світ  2 клас

Тема місяця: Зміни.

Тема уроку: Спостереження за змінами в природі восени. Взаємозв'язки в природі. Охорона природи.

Очікувані результати :                                  Методи і прийоми:

-добирає відомості, дані з різних             Робота з підручником , екскурсія на

джерел інформації                                        шкільному подвір'ї

-описує рослини і тварини                            Гра  «Фотограф»

-не завдає шкоди рослинам і                      Складання Правил поведінки в природі

тваринам під час дослідів та

експериментів

-розрізняє дерева, кущі,                              Групування предметних малюнків з

трав'янисті рослини                                       коментуванням

-порівнює листяні і хвойні,                           Дидактична гра «З якого дерева

вічнозелені і листопадні                              листочок?» (з використанням  гербарію)

рослини 

-описує послідовність дій                             Дослід з лампою та глобусом

в експерименті                    

-дотримується правил                                    Технологія «Акваріум»

поведінки в довкіллі і

пояснює ці правила

іншим   

Обладнання: глобус, настільна лампа, цеглинки LEGO,  гербарій,картки із зображенням дерев, кущів, трав'янистих рослин

                                 Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.Вітання біля дверей класу. (Кожен учень обирає свій спосіб вітання з учителькою: обійми, пострибай, привітайся за руку тощо)

2.Обмін інформацією. Тема дня « Які  причини змін у природі восени?»

Гра «Павутинка». У вчительки в руках клубок . Вона каже: «По дорозі в школу я помітила , що з'явилося більше опалого листя». Тримаючи кінець нитки, перекидає клубочок дитині. Учні по черзі розповідають, які зміни в природі помітили.

-Спробуйте пояснити, чому відбуваються зміни восени.

3.Групове заняття.

 Діти об'єднуються в групи і за допомогою конструктора LEGO складають три дерева, які символізують ранню осінь, золоту осінь та пізню осінь. Кожна група презентує свою роботу та пояснює, чому їх дерево має саме такий вигляд.

4.Робота в щоденнику вражень. Запишіть, що вам найбільше хочеться робити восени.

ІІ. Основна частина

1.Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчительки, як Земля рухається навколо Сонця.

Уявна вісь, довкола якої обертається Земля,нахилена. Тож коли Земля рухається навколо Сонця, його промені нагрівають більше то одну земну півкулю, то іншу. Літо настає там, де сонячні промені падають прямо, а зима там, де вони лише ковзають по земній поверхні.

2. Робота з підручником (с.15). Розкажіть за малюнками, які зміни відбулися в лісі.

«Мозковий штурм»

-Де , на вашу думку, краще помічаєш і відчуваєш зміни? (Так, на вулиці. Тому зараз у нас буде невеличка екскурсія.)

3. Екскурсія на шкільне подвір'я.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час екскурсії

1.Без дозволу вчителя не відлучатися.

2. У разі поганого самопочуття негайно повідомити вчительку.

3. Не торкатися незнайомих предметів, які можуть виявитися небезпечними.

Технологія «Акваріум» (робота у внутрішньому (висловлює думки) та зовнішньому (доповнює) колах)

-Складіть власне правило щодо не завдання шкоди тваринам і рослинам під час дослідів та експериментів. (Наприклад, уважно дивитися під ноги, щоб не наступити не мурашку, не зривати дарма квіти, не ламати гілочки дерев тощо)

Дослідницька робота. З'ясовуємо, які зміни відбулися у природі з настанням осені.

І група – у неживій природі,

ІІ група – у живій природі.

    Фізкультхвилинка . Рухлива гра «Сонечко і дощик»  (Вчителька розкриває парасолю. На сигнал «Сонечко!» учні бігають, стрибають по майданчику, на сигнал «Дощик!» ховаються під парасольку.

4. Тренувальні вправи

Гра «Фотограф». Одна дитина чітко описує рослину або тварину, а інші мають відгадати її назву.

Гра «З якоїрослини цей листочок?» (з використанням гербарію та навколишніх рослин ). При цьому уточнюю, яка ця рослина: листяна чи хвойна, вічнозелена чи листопадна.

ІІІ.Заключна частина .Рефлексія

Робота в групах. Вибрати дерева, кущі, трав'янисті рослини. Прокоментувати свій вибір.

Технологія «Крісло автора»

-Які зміни відбуваються в природі восени?

 

 

 

        

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

docx
Додав(-ла)
Любчик Іра
Додано
13 серпня
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку