10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Конспект уроку "Я, моя сім'я і друзі"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку для учнів 5 класу за підручником Французька мова (Чумак Н., Кривошеєва Т., перший рік навчання)
Перегляд файлу

 

Тема уроку:  Я, моя сім’я і друзі. (Ma famille, mes amis et moi.)

Підтема уроку:  Знайомство.

Тип уроку: урок засвоєння умінь і навичок.

Мета уроку:

практична:

  • навчити учнів оперувати поняттями в рамках даної теми;
  • закріпити типові мовні структури і конструкції за допомогою схем, таблиць, наочно-ілюстративного матеріалу;
  • навчити варіювати мовним матеріалом, переносити отримані знання та вміння в нову ситуацію;
  • сприяти удосконаленню навичок діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу;
  • удосконалювати техніку читання вголос;
  • формування навичок групової роботи;
  • ознайомити учнів з алфавітом;

       ­-    ознайомити учнів з новими ЛО;

  • навчитися вітатися , представляти себе та прощатися.

 

розвивальна:

  • імпровізувати, демонструвати креативні здібності;
  • розвивати зорову пам’ять, мовну догадку, фонематичний слух, а також увагу та пам’ять учнів.

 

виховна:

  • виховувати в учнів почуття взаємодопомоги, бажання працювати в групі з єдиним комунікативним завданням;
  • виховувати толерантне ставлення до співрозмовників.

 

Обладнання уроку: комп’ютер,  роздатковий матеріал, наочність, предметні малюнки, Н.Чумак, Т.Кривошеєва Français підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Хід уроку:
 

І. Початок уроку

    1. Привітання .

    (Відео міститься на диску)

Professeur  Bonjour, mes élèves. Je suis contente de vous voir.

Bonjour ! Bonjour !

Comment ça va ?

Elèves –

Bonjour ! Bonjour !

Très bien, merci.

Je suis content d’être ici

Avec tous mes amis.

Professeur –

Bonjour ! Bonjour !

Comment ça va ?

Elèves –

Merci, merci, merci d’être ici.

 

2. Ознайомлення з темою та метою уроку.

 

P: Сьогодні ми починаємо вивчати французьку мову. На наших уроках буде багато цікавого. Ви вивчите багато французьких слів, літери французького алфавіту,  навчитеся розповідати про себе, свою родину та друзів французькою мовою. Уважно слідкуйте за моїми командами на уроці, і за жестами намагайтеся самостійно здогадатися, що вони означають, а в кінці уроку, ми перевіримо, як уважно ви слухали.

(Вчитель вмикає проектор, на екрані зявляється тема уроку, яку він коментує)

 

Р: Сьогодні на уроці ми познайомимося з героями нашого підручника та навчимося вітатися, представляти себе та прощатися французькою мовою.
Сommençons notre leçon! Почнемо наш урок!

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Подання аудіоматеріалу
  1. Етап підготовки до аудіозапису. (Запис на диску)

Exercice 1, page 5 (Écoute et répète les mots français)

 

  1. Введення нового мовного матеріалу.
  1. Вчитель за допомогою гри «Пантомімо»  показує те, про що йтиме мова в діалозі. Діти намагаються відгадати суть діалогу і слухають.
  2. Exercice 2, page 5 (Répète après le professeur le prénoms des personnages et les mots de salutations).

 

  1. Контроль первинного розуміння нової структури.
  1.  Вчитель вмикає відео французького алфавіту.

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\фр.абетка\alphabet.gif

 

  1.  Гра «Впізнай предмет». На столі знаходяться предмети французькою мовою ( un livre, un stylo,un crayon,une règle , тобто предмети, які розпочинаються на всі букви алфавіту). Вчитель французькою мовою пропонує кожному учню взяти один з цих предметів. За командою учні, що отримали завдання, біжать до столу і беруть вказаний предмет і показують його учням групи. На екрані з’являється знову алфавіт. Учень за домового вказаного предмету і алфавіту повинен сказати букву, на яку розпочинається предмет. Вчитель перевіряє правильність. Грає триває доки учні не навчаться безпомилково впізнавати предмети. Кожен раз вчитель називає учню новий предмет.
  2.  Відкрийте книгу на сторінці 6 та виконайте вправу 4. (Éсrit les letters et minuscule correspondantes. Напиши в зошиті великі та маленькі букви французького алфавіту.)

C:\Users\Ліля\Desktop\Новая папка\20180313_090246.jpg

  1. Введення нових лексичних одиниць за допомогою діалогу (сторінка 7).
  1. Прослухати аудіозапис на диску та виконати вправу 1 на сторінці 7.

C:\Users\Ліля\Desktop\20191128_102548.jpg

– Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я) https://image.slidesharecdn.com/i2cpqohsfgotaasnt0tw-signature-220973e804f7566f7626c17067405d778c4d62e498c4fd01b0500d286563b6ba-poli-160721082010/95/5-fm-ch2013-6-1024.jpg?cb=1469089273

 

– А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»

Comment tu tappelles?

– А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: Je mappelle Anna.

– Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.

– Це ми можемо зробити за допомогою фрази:

Elle s’appelle Sarah.

Ill s’appelle Denis.

  1. Виписати нові слова у словничок:

bonjourдоброго дня

salutпривіт

au revoir – до побачення

à bientôt - побачимося незабаром

sappeler – називатися

  1. Фізкультхвилинка

Pour nous reposer faisons la gymnastique

J’ai deux pieds pour marcher,

Pour courir et pour sauter.

J’ai deux mains pour écrire,

Pour dessiner, pour applaudir.

J’ai deux yeux pour regarder

Et deux oreilles pour écouter.

 

  1. Діти! Для того,  щоб вміти себе представити чи свого друга (подругу) потрібно вміти відмінювати дієслово sappeller в особах. Подивіться будь ласка презентацію «Розподіл дієслів на групи» і скажіть до якої воно групи відноситься.

                                                               I група

            Дієслово, що закінчується в словниковій (інфінітивній) формі на er        (окрім дієслів aller та envoyer): aimer, appeller, manger.

II група

            Дієслово, що закінчується в словниковій (інфінітивній) формі на ir, а в множині теперішнього часу має суфікс iss- («правильні»): finirnous finissons, choisirnous choisissons.

III група

             Дієслово, що закінчується в словниковій ( інфінітивній) формі на

  •  re      dire
  •  oir     devoir
  • ir («неправильні») venir

                                 nous venons

         aller, envoyer

 

             Отже, дієслово sappeller відноситься до першої I групи.

 

  1. Фонетичне опрацювання

Le son [l] буква l : lire, leçon.

[l]

L l                         l 

360943.jpg

 

Un livre

 

 

Le son [œ] – буквосполучення eu , oeu  в середині слова: fleur, сoeur, soeur, heure, peur, peuple, oeuvre, neuf, manoeuvre , preuve, oeil, professeur, honneur, moniteur, visiteur, joueur.

 

33

 

 

 

 

[i]

[œ]

 

eu     eu

2.png

Deux

œu                      œu

5432.jpg

le cœur

 

Результат пошуку зображень за запитом "утворення жіночого роду у французькій мові"

  1. Розвиток умінь мовлення.
  1. Гра «Мікрофон».
  • P: Діти практикують поєднання вітання зі знайомством ( - Bonjour. – Bonjour. – Comment tu tappelles? – Je mappelle…)
  • P: Répétez après moi: Au revoir les enfants. – Au revoir.... Á bientôt !

C:\Users\Ліля\Desktop\20191128_102629.jpg

  1. Рольова гра.
  • Учні у парах інсценують ситуацію прощання і кажуть один одному: Au revoir! Á bientôt !

C:\Users\Ліля\Desktop\Новая папка\20180313_095432.jpg

                  

  III.  Заключна частина.

  1. Підбиття підсумків уроку.

P: Мої дорогі друзі! Я дуже задоволена тим, як ви працювали на уроці. Ви працювали дуже добре. Ми з вами вивчили алфавіт, навчилися вітатися та прощатися, представляти себе і свого друга чи подругу. А що вам найбільш запамяталося?      

  1. Домашнє завдання.

P: Я пропоную вам зробити вправу 5 на сторінці 6.

    Розіграй з однокласником (однокласницею) міні-діалог за зразком. Joue avec un(e) camarade la scène devant la classe selon l’example.

  1.  Оцінювання знань учнів.

P: Дорогі  учні! Ви добре працювали на уроці. І тому я поставлю вам оцінки за вашу активність. Au revoir! Bon chance!

  

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку