Тема уроку: Я, моя сім’я і друзі. (Ma famille, mes amis et moi.)
Підтема уроку: Знайомство.
Тип уроку: урок засвоєння умінь і навичок.
Мета уроку:
практична:
- ознайомити учнів з новими ЛО;
розвивальна:
виховна:
Обладнання уроку: комп’ютер, роздатковий матеріал, наочність, предметні малюнки, Н.Чумак, Т.Кривошеєва Français підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Хід уроку:
І. Початок уроку
1. Привітання .
(Відео міститься на диску)
Professeur – Bonjour, mes élèves. Je suis contente de vous voir.
Bonjour ! Bonjour !
Comment ça va ?
Elèves –
Bonjour ! Bonjour !
Très bien, merci.
Je suis content d’être ici
Avec tous mes amis.
Professeur –
Bonjour ! Bonjour !
Comment ça va ?
Elèves –
Merci, merci, merci d’être ici.
2. Ознайомлення з темою та метою уроку.
P: Сьогодні ми починаємо вивчати французьку мову. На наших уроках буде багато цікавого. Ви вивчите багато французьких слів, літери французького алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та друзів французькою мовою. Уважно слідкуйте за моїми командами на уроці, і за жестами намагайтеся самостійно здогадатися, що вони означають, а в кінці уроку, ми перевіримо, як уважно ви слухали.
(Вчитель вмикає проектор, на екрані з’являється тема уроку, яку він коментує)
Р: Сьогодні на уроці ми познайомимося з героями нашого підручника та навчимося вітатися, представляти себе та прощатися французькою мовою.
Сommençons notre leçon! Почнемо наш урок!
ІІ. Основна частина уроку
Exercice 1, page 5 (Écoute et répète les mots français)
– Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)
– А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»
Comment tu t’appelles?
– А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: Je m’appelle Anna.
– Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.
– Це ми можемо зробити за допомогою фрази:
Elle s’appelle Sarah.
Ill s’appelle Denis.
bonjour – доброго дня
salut – привіт
au revoir – до побачення
à bientôt - побачимося незабаром
s’appeler – називатися
Pour nous reposer faisons la gymnastique
J’ai deux pieds pour marcher,
Pour courir et pour sauter.
J’ai deux mains pour écrire,
Pour dessiner, pour applaudir.
J’ai deux yeux pour regarder
Et deux oreilles pour écouter.
I група
Дієслово, що закінчується в словниковій (інфінітивній) формі на –er (окрім дієслів aller та envoyer): aimer, appeller, manger.
II група
Дієслово, що закінчується в словниковій (інфінітивній) формі на –ir, а в множині теперішнього часу має суфікс –iss- («правильні»): finir – nous finissons, choisir – nous choisissons.
III група
Дієслово, що закінчується в словниковій ( інфінітивній) формі на
nous venons
aller, envoyer
Отже, дієслово s’appeller відноситься до першої I групи.
Le son [l] – буква l : lire, leçon.
|
|
[l] |
L l l
Un livre |
Le son [œ] – буквосполучення eu , oeu в середині слова: fleur, сoeur, soeur, heure, peur, peuple, oeuvre, neuf, manoeuvre , preuve, oeil, professeur, honneur, moniteur, visiteur, joueur.
33
|
|
|
[i] [œ]
|
eu eu
Deux |
œu œu
le cœur |
III. Заключна частина.
P: Мої дорогі друзі! Я дуже задоволена тим, як ви працювали на уроці. Ви працювали дуже добре. Ми з вами вивчили алфавіт, навчилися вітатися та прощатися, представляти себе і свого друга чи подругу. А що вам найбільш запам’яталося?
P: Я пропоную вам зробити вправу 5 на сторінці 6.
Розіграй з однокласником (однокласницею) міні-діалог за зразком. Joue avec un(e) camarade la scène devant la classe selon l’example.
P: Дорогі учні! Ви добре працювали на уроці. І тому я поставлю вам оцінки за вашу активність. Au revoir! Bon chance!