10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Конспект уроку "Мої друзі"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку за підручником Французька мова (Чумак Н., Кривошеєва Т., перший рік навчання)
Перегляд файлу

Тема уроку:  Мої друзі.

Тип уроку:  комбінований урок.

Мета уроку:

 

практична:

  • навчити учнів оперувати поняттями в рамках даної теми;
  • сприяти удосконаленню навичок діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу;
  • удосконалювати техніку читання вголос;
  • формування навичок групової роботи;
  • презентувати новий граматичний та лексичний матеріал;
  • навчитися знайомитись з кимось;
  • навчитись відмінювати дієслово s’appeller;
  • особові займенники.

 

розвивальна:

  • розвивати навички аудіювання, спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію.

 

виховна:

  • виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

 

Обладнання уроку: Н.Чумак, Т.Кривошеєва Français підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.; таблиця з особовими займенниками; комп’ютер, диск з аудіо записами.

 Хід уроку:
 

І. Початок уроку

    1. Привітання .

    (Відео міститься на диску)

Bonjour, bonjour

Comment ça va?

Bonjour, bonjour

Très bien, merci

Je suis content d’être ici

Avec tous mes petits amis

Bonjour, bonjour

Comment ça va?

Merci, merci

Merci d’être ici

Merci, merci

Ecoutez!

Aimez-vous cette chanson

J’espère que je suis dans le ton

Merci, merci

Merci d’être ici.

P: Merci! Asseyez-vous! Qui est de service aujour’hui ?(рапорт чергового учня)

E: C’est moi…. É 1est absent.

P : Сьогодні на уроці ми повторимо французький алфавіт, зробимо фонетичні вправи. Потім послухаємо вірш та повторимо його за вчителем. Навчимось підписувати робочий зошит.

2. Мовленнєва зарядка.

   P: Послухай вчителя і повтори скоромовку.(Écoute le professeur et répète le virelangue)

        Un ver vert va vers un verre vide. (Зелений червяк повзе до порожньої  склянки).

3. Перевірка домашнього завдання.

   P: Розпочнемо наш урок з домашнього завдання та повторення алфавіту.

   Відео пісня.

  • Діти, давайте спробуємо відгадати кросворд на тему: «Алфавіт»

 

1

A

l

p

h

a

b

e

t

2

B

o

n

b

o

N

3

C

a

h

i

e

R

4

D

i

n

d

E

5

É

l

é

p

h

a

n

t

6

F

o

u

r

m

I

7

G

i

r

a

f

E

8

H

é

r

i

s

s

o

n

9

I

l

e

10

J

o

u

r

n

a

l

11

K

a

n

g

o

u

r

o

u

12

L

i

o

n

13

M

a

i

s

o

N

14

N

o

i

x

15

O

u

r

s

16

P

a

p

i

l

l

o

n

17

Q

u

a

t

r

E

18

R

e

n

a

r

D

19

S

o

l

e

i

L

20

T

i

g

r

e

21

U

r

n

e

22

V

é

l

o

23

W

a

g

o

n

24

X

y

l

o

p

h

o

n

25

Y

a

o

u

r

T

26

Z

é

b

r

a

  

  1. Результат пошуку зображень за запитом "алфавіт французької мови"    2. Результат пошуку зображень за запитом "цукерки"

         3. Результат пошуку зображень за запитом "картинка зошит"       4. Результат пошуку зображень за запитом "картинка індик"    5. Результат пошуку зображень за запитом "картинка слона"

 

  1.  Результат пошуку зображень за запитом "картинка мурашки"   7. Результат пошуку зображень за запитом "жирафа" 8. Результат пошуку зображень за запитом "їжак"

 

     9. Результат пошуку зображень за запитом "ОСТРІВ ДИТЯЧІ КАРТИНКИ"  10. Результат пошуку зображень за запитом "журнал дитячий"   11. Результат пошуку зображень за запитом "кенгуру"

 

    12. Результат пошуку зображень за запитом "лев дитяча"  13.  Результат пошуку зображень за запитом "будинок дитяча"  14. Результат пошуку зображень за запитом "горіхи"

 

    15. Результат пошуку зображень за запитом "ведмідь"  16.  Результат пошуку зображень за запитом "метелик"  17.  Результат пошуку зображень за запитом "цифра чотири"Результат пошуку зображень за запитом "цифра чотири"

 

     18. Результат пошуку зображень за запитом "лисичка" 19.  Результат пошуку зображень за запитом "сонечко"   20.  Результат пошуку зображень за запитом "тигр дитячі"

    21.  Результат пошуку зображень за запитом "урна"    22.  Пов’язане зображення  23.  Результат пошуку зображень за запитом "вагон дитячий"               24. Результат пошуку зображень за запитом "ксилофон"          25. Результат пошуку зображень за запитом "йогурт"         26.   Результат пошуку зображень за запитом "зебра дитячі"

 

  • А тепер відкрийте свої зошити. Спробуємо підписати свої зошити за

зразком на сторінці 9.

 

3. Оголошення теми і мети уроку.

P: Зараз ми прослухаємо аудіозапис з вправи 5 сторінка 9 і здогадаємось,  яка ж тема нашого уроку.

(Учні слухають запис)

P: Отже, тема нашого уроку «Мої друзі».

II. Основна частина.

  1. Повторення лексичного матеріалу з попереднього  уроку.

 

  1. Провести фонетичну зарядку. Запропонувати учням згадати  лексику з попередньої теми. Учні повторюють словосполучення за вчителем, використовуючи вправу 8 на сторінці 13,  водночас пишучи їх на дошці по черзі.

C:\Users\Ліля\Desktop\20191112_132127.jpg

       P: Répétez après moi les phrases.

  •  Bonjour Sarah , salut.  Comment tu t’appelles ? Je m’appelle Denis. Je m’appelle Sadra Laballe. Je te présente Denis. Je suis Emma Lapresse.

 

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Запропонувати учням прочитати діалог в парі. (Вправа 8, сторінка 13)

Lisez le dialogue et le tradusez.

  1. Présente ton ami(e).

- Je vous presente mon copain (ami) Vova. Il est petit, génial, discipliné.

- Je vous presente ma copine Marine. Elle est petite, géniale, disciplinée.

2. Формування нових знань.

1) Граматика (Grammaire)

-  Даний розряд займенників відносяться до граматичної категорії особи.  У французькій мові виділяють 3 особи:

  • Перша особа: я, ми;
  • Друга особа: ти, ви;
  • Третя особа: він, вона, вони.

 

Les pronoms personnels (особові займенники)

 

роль у реченні

Незалежний особовий додаток

 

Підмет

прямий додаток

непрямий додаток

 

однина

je (j’) я

tu ти

        il  він

elle вона

me (m’) мене

te (t’) тебе

le (l’) його

la (l’) її

me (m’) мені

te (t’) тобі

lui йому

lui їй

moi я

toi ти

lui він

elle вона

множина

nous ми

vous ви

ils вони

elle вони

nous  нас

vous вас

les їх

les їх

nous нам

vous вам

leur їм

leur їм

nous ми

vous ви

eux вони

elles вони

 

Приклади вживання:

  • Je veux une pomme. — Я хочу яблуко.
  • Tu es très belle. — Ти дуже красива.
  • Il veut visiter Marseille. — Він хоче відвідати Марсель.
  • Elle va au stade. — Вона йде на стадіон.
  • Nous sommes étudiante à l’université. — Ми студенти університету.
  • Ils reviennent tard. — Вони повертаються пізно.
  • Qui veut une pomme? — Moi. — Хто хоче яблуко? — Я.
  • Je suis heureux, et toi? — Я щасливий, а ти?
  • Moi, la acheter? — Мені купити її?
  • - e німе в кінці слова не читається; подвійні приголосні читаються як один звук.

Вправа 4, 5, с. 12

C:\Users\Ліля\Desktop\20191128_102716.jpg

Прочитай слова.(Lis les mots)

 

  1. Фізкультхвилинка ( Відео на диску).

 

  1. Фонетика (Phonétique)
  • Le son [v] – буква v: vidéo, verbe.
  • Le son [ε] – буква e: elle, mettre.

    P : Друзі, давайте подивимось на вправу 7, сторінка 13. Прослухайте вірш і повторіть його за мною. ( Écoutez la poésie et répétez –la après moi).

III. Заключний етап уроку.

  1. Підбиття підсумків уроку.
  1.        Чи справдились ваші очікування від уроку?
  2.        Чим були здивовані?
  3.        Про що розкажете вдома батькам?
  1.   Оцінювання знань учнів.

P: Mes amis! Vous avez bien travaillé à la leçon et je suis  contente. Vos notes:

  1. Домашнє завдання.

P: Á la maison vous devez faire  ex.8 á la p.13. Par groupe de trois choisissez les prénom et jouez la situation comme dans l’example. (Вдома ви повинні зробити вправу 8 на сторінці 13. У групі з трьох осіб виберіть імена та розіграйте ситуацію за зразком).

- Au revoir. Bonne journée!

 

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку