Я досліджую світ
Тема: «Як можна потоваришувати з технікою?
Як безпечно поводитись з технікою?»
Мета: активізувати совниковий запас, формувати поняття «побутова техніка»; вчити безпечному та правильному поводженню з побутовими приладами, розуміти, що з деякими приладами можна працювати тільки в присутності дорослих; сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома та на природі, о значення їх роботи у житті людини; розвивати вміння знаходити правильне рішення у непередбачуваній ситуації, розвивати навички роботи в групі; виховувати відповідальне ставлення до техніки.
Зміст уроку
Дзвоник всім нам дав наказ –
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто, молодці!
В нас на кухні – білий кіт.
Він прив’язаний за дріт.
День і нічку муркотить,
В животі мороз сидить. (холодильник)
Запам’ятав науку –
Збирать-ковтать пилюку. (пилосос)
Нам показує вікно
Спорт, новини і кіно. (телевізор)
Учні діляться на 6 груп за допомогою цеглинок LEGO.
Повторюють правила роботи у групі.
Обирають капітана, придумують назву команди.
Капітани отримують конверти з пазлами (предети побутової техніки – фен, праска, телевізор, блендер, робот- прибиральник, пральна машина) та завданням:
1.зібрати пазли,
2. приклеїти отриману картинку на картон,
3. представити предмет побутової техніки,
4. розповісти, де він використовується та як допомагає людині у побуті,
5. перелічити правила використання предмета
Готуємо ручки до роботи (пальчикова гімнастика «Дощик»)
Презентація робіт
Діти за звуком вгадують предмет побутової техніки
https://pro-sound.org/playlist/48/zvuki-bytovoy-tehniki
- Яка техніка називається побутовою?
- Як техніка може допомогти у природі?
- Чому не можна винімати або вставляти шнур у розетку мокрими руками?
- Що треба робити, якщо відчули запах диму?
- Назвіть номер пожежної служби
- Що було цікавим на уроці?
- оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок LEGO