28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку "«Як можна потоваришувати з технікою? Як безпечно поводитись з технікою?»

Про матеріал
Розробка уроку з предмету "Я досліджую світ", для шкіл з російською мовою навчання
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема: «Як можна потоваришувати з технікою?
Як безпечно поводитись з технікою

Мета: активізувати совниковий запас, формувати поняття «побутова техніка»; вчити безпечному та правильному поводженню з побутовими приладами, розуміти, що з деякими приладами можна працювати тільки в присутності дорослих; сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома та на природі, о значення їх роботи у житті людини; розвивати вміння знаходити правильне рішення у непередбачуваній ситуації, розвивати навички роботи в групі; виховувати відповідальне ставлення до техніки.

Зміст уроку

  1. Ранкове коло

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

  • Привітання учнів з учителем під музику за вибором учня: «Обіймашки», «Дай пять!», «Потанцюй»
  • Привітання учнів по колу іноземною мовою (за вибором вчителя)
  • Обмін інформацією (в парах розповідаємо про свій настрій сьогодні)
  • Щоденні новини:
  • Яке сьогодні число? Місяць?
  • Який день тижня? Який день тижня був вчора? Позавчора? Буде завтра? Післязавтра?
  • Чи світить сонечко?
  • Чи дме вітерець? Сильний? Слабкий?
  • Як змінилася погода порівняно зі вчорашнім днем?
  • Робота в «Книзі осені». Заповнення сторінки про перелітних птахів

 

  1. Робота над темою уроку
  • Розгляд малюнка «Знайди зайве»

  • Подивіться на малюнок. Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?
  • Чому саме книга зайва? Назвіть свою улюблену книжку
  • Що ще зображено на малюнку? Як ці предмети можна назвати одним словом?

 

  1. Повідомлення теми та задач уроку
  • Сьогодні ми з вами поговоримо про побутову техніку. Дізнаємося, яка техніка називається побутовою і чому. Як можна потоваришувати з технікою і не забудемо про правила поводження з нею.
  1. Складання правил поводження з побутовою технікою. Обговорення ілюстрацій

  

  

  • Складання та читання памятки
  • Не можна вмикати техніку без дозволу дорослих!
  • Не можна залишати працюючу техніку на довгий час!
  • Не можна вмикати декілька побутових приладів в одну розетку!
  • Якщо виникла пожежа, треба швидко покинути приміщення та одразу ж викликати пожежну службу за номером 101.
  • Ні в якому разі не треба намагатися загасити пожежу самостійно!
  1. Фізкультхвилинка «Помогатор» з м/ф «Фіксики»
  2. Продовження роботи над темою
  • Відгадування загадок, ділення відгадок на склади, визначення наголосу

В нас на кухні – білий кіт.
Він прив’язаний за дріт.
День і нічку муркотить,
В животі мороз сидить. (холодильник)
hgmhgc.png
 

Запам’ятав науку –
Збирать-ковтать пилюку. (пилосос)
gdnnd.png
 

Нам показує вікно
Спорт, новини і кіно. (телевізор)
thsx.png 

 

  • Виконання інтерактивного завдання

 

 

  • Робота над проблемним питанням «Як техніка може допомогти у природі?»

  • Великі поливальні, снігоприбиральні машини, комбайни та багато інших машин не можна назвати побутовою технікою, але ця техніка дуже допомагає людям у природі! Завдяки цим гігантам можна швидко прибрати заноси снігу, опале листя, полити асфальт у спеку, зібрати багато зернових культур і, навіть, дослідити поверхню іншої планети!

 

  • Групова робота

Учні діляться на 6 груп за допомогою цеглинок LEGO.

Повторюють правила роботи у групі.

Обирають капітана, придумують назву команди.

 

Капітани отримують конверти з пазлами (предети побутової техніки – фен, праска, телевізор, блендер, робот- прибиральник, пральна машина) та завданням:

1.зібрати пазли,

2. приклеїти отриману картинку на картон,

3. представити предмет побутової техніки,

4. розповісти, де він використовується та як допомагає людині у побуті,

5. перелічити правила використання предмета

Готуємо ручки до роботи (пальчикова гімнастика «Дощик»)

Презентація робіт

  • Гра «Відгадай звук»

Діти за звуком вгадують предмет побутової техніки

https://pro-sound.org/playlist/48/zvuki-bytovoy-tehniki

 

 

 

 

  1. Підсумок уроку
  • Гра «Знайди і порахуй побутову техніку»

  • Підсумкова бесіда

- Яка техніка називається побутовою?

- Як техніка може допомогти у природі?

- Чому не можна винімати або вставляти шнур у розетку мокрими руками?

- Що треба робити, якщо відчули запах диму?

- Назвіть номер пожежної служби

- Що було цікавим на уроці?

- оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок LEGO

docx
Додано
31 липня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку