Конспект уроку з алгебри

Про матеріал
конспект уроку з алгебри на тему "Додавання і віднімання многочленів" присвячений дню науки
Перегляд файлу

7 клас. Цілі вирази.                                                                                                                                 Клачик А.Я.

 

УРОК____

Тема: Множення одночлена на многочлен. Розв’язування вправ і задач.

Мета:

  • удосконалити вміння додавати і віднімати многочлени;
  • удосконалити вміння множити одночлен на многочлен;
  • формувати вміння аналізувати ситуацію, використовувати на практиці набуті знання;
  • виховувати творчий підхід до справи, уважність та креативність;
  • формувати вміння аргументувати та відстоювати свою власну позицію;
  • зацікавити учнів наукою та познайомити з українськими вченими;
  • сприяти самовихованню та самоосвіті; вмінню оцінювати себе .

Тип уроку: удосконалення вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, картки, підручник.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання з класом.

Вступне слово вчителя: Сьогодні у нас 11 листопада – Всесвітній день орігамі, а вчора, 10 листопада, в усьому світі відзначали всесвітній день НАУКИ . Тому сьогоднішній урок я хочу присвятити саме науці і познайомити вас с видатними українськими вченими-математиками, які прославили себе і Україну на весь світ. Наш урок я хочу почати з такої цитати:

Ваш мозок може все. Абсолютно все.

Головне, переконати себе в цьому.  (Роберт Кіосакі)

А гаслом нашого уроку буде вислів Льва Толстого:

Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати дуже багато, не знаючи найголовнішого.

 ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь                                                                   Слово вчителя: У вас у кожного на парті лежить картка оцінювання. Візьміть її в руки, погляньте за які етапи уроку ви можете отримати бали і кожен підпишіть свою картку. Сьогодні за урок ви самі собі виставите оцінку.

Перше завдання: Зараз ми з вами згадаємо правила по темі. Я задаю питання, ви піднімаєте руку і відповідаєте. Якщо вірно-ставите собі бал. А декілька учнів підуть до дошки.                                                                                                          1 учень: - знайти і виправити помилки                                                                            2 учень:- знайти відповідність виразу і многочлена                                                     3 і 4 учень: - скласти вираз до задачі.

Питання:

1. Що таке Одночлен?

2. Що таке Многочлен?

3. Як записати многочлен у стандартному вигляді?

4. Як дізнатись степінь многочлена?

5. Сформулюйте правило Додавання многочленів.

6. Сформулюйте правило розкриття дужок перед якими стоїть знак +.

7. Сформулюйте правило розкриття дужок перед якими стоїть знак -.

8. Сформулюйте правило Множення одночлена на многочлен.

Перевіряємо виконання завдань на дошці з коментуванням. Я говорю скільки балів хто отримав.

ІІІ. Формування вмінь та навичок

Слово вчителя: Як я вже сказала, сьогоднішній урок присвячений дню Науки. Моя розповідь про Нобелівську премію. А зараз я прошу прослухати доклад, маю надію що майбутнього вченого, Черкаса Віталія Олександровича про премії, які існують в області математики. Прошу ВАС до слова, Віталій Олександрович.

Слово вчителя: Майже всі існуючі премії отримала наша співвітчизниця київлянка Марина Сергіївна В’язовська. Зачитую інформацію…

Слово вчителя: Сьогодні наш клас поділений на 4 групи.  Перша група має назву «БАКАЛАВРИ» - таку кваліфікацію отримують після успішного закінчення четвертого курсу вищого навчального закладу.

Друга група має назву «СПЕЦІАЛІСТИ» - таку кваліфікацію отримують після успішного закінчення вищого навчального закладу, отримавши повну вищу освіту.

Третя група має назву «МАГІСТРИ» - таку кваліфікацію отримують після успішного закінчення вищого навчального закладу, отримавши повну вищу освіту, але освітньо-наукова програма магістра обов'язково включає дослідницьку (наукову) роботу.

Четверта група має назву «АСПІРАНТИ» - особи з вищою освітою, зараховані до вищого навчального закладу (наукової установи) для здобуття наукового ступеня.

Слово вчителя: Всі групи представлені. Можна починати працювати. У кожної групи на парті лежать кольорові шифрограми. Для того щоб їх розгадати, групам потрібно розв’язати завдання різного рівня складності, в залежності від їх кваліфікації. Старший групи повинен роздати завдання своїм колегам і вирішивши кожен своє завдання занести відповіді в шифрограму. Лише команда бакалаврів працює разом.

Кожне завдання має свій порядковий номер. А кожна правильна відповідь закодована літерою. Ви повинні розгадати шифрограму і дізнатись прізвище українського вченого-математика. Кожна команда склавши прізвище -виходить до дошки і пише його на дошці.                                                                        А наш майбутній вчений отримує окреме завдання-кросворд. В якому також зашифроване прізвище видатного українського вченого-математика. Починайте і будьте дуже уважними, адже робота в команді дуже відповідальна.

Зараз старший групи оцінить вклад кожного в роботі на спільний результат і ви впишете собі зароблені бали. Максимум 4 бали .

Після виконання завдання я розповідаю про кожного вченого.

ІV. Підсумки уроку.

Слово вчителя: Сьогодні ви  плідно попрацювали, отримали інформацію про наших видатних вчених, про світові премії в галузі математики і можливо хтось навіть захотів в подальшому зв’язати своє життя з математикою.

А зараз ви повинні оцінити себе і виставити оцінку за урок.

V. Домашнє завдання.

Слово вчителя:Відкрийте щоденники і поставте собі оцінку. А зараз запишіть домашнє завдання___________________________________________________

                                        

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
31 березня 2020
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку