Візитка навчального проекту "Комбінаторика. Статистика. Ймовірність"

Про матеріал
Візитка проекту, підготовлена до інтегрованого уроку з алгебри та інформатики. Тема з алгебри: "Комбінаторика. Статистика. Ймовірність" Тема з інформатики: "Створення персонального навчального середовища"
Перегляд файлу

 ВІЗИТКА  НАВЧАЛЬНОГО  ПРОЕКТУ

Автор  проекту

Манюк Наталія Ігорівна, вчитель математики та інформатики Угринівської ЗОШ І-ІІ ступенів

Назва проекту

«Комбінаторика. Ймовірність. Статистика»

Тип проекту

Інформаційно - пошуковий, колективний, середньої тривалості.

Навчальна тема проекту

«Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

Предмет,  клас

Алгебра,  9 клас

Тривалість роботи над  проектом

4 тижні

Коротка анотація проекту

       Проект проводиться під час вивчення теми з алгебри  «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики». Він розрахований на учнів 9-го класу загальноосвітньої школи. Під час роботи над проектом учні  самостійно здобувають знання з даної теми,  досліджують можливості їх застосування, освоюють  методи збору та аналізу інформації. 

Дидактичні цілі  і методичні  задачі

Робота над даним проектом дасть можливість учням:

Навчитись орієнтуватись.

Збагатити свій  запас математичних символів і формул.

Розвинути компетентність у сфері самостійної та дослідницької діяльності.

Проявити творчу активність.

Дасть можливість використовувати Інтернет, планувати пошук необхідної

   інформації та класифікувати її.

Розвинути навички самостійної роботи з книгою, довідковою літературою.

Поглибити знання щодо методів запам’ятовування прочитаного:

   складання  різних видів конспектів, планів, тез, схем.  

Навчитись працювати в команді, спілкуватись із своїми друзями,

  допомагати їм, опановувати ідеї,  відстоювати свою думку.

Навчитись створювати сайти, інтерактивні вправи,публікацію, мультимедійну презентацію.

Поповнити колекцію історичних задач.

Підготуватись до державної підсумкової атестації.

Проектна робота І група

«Комбінаторика»

Мета роботи: формування логічної і дослідницької компетентностей – закріплення знань про правила суми та добутку, що використовуються при розв’язуванні комбінаторних задач.

Завдання:

  • історія виникнення науки комбінаторики;
  • сформулювати задачі з комбінаторики і представити їх учням класу для розв'язування;
  • застосування комбінаторики.

Проектна робота ІІ група «Ймовірність»

«Значення теорії ймовірностей в житті людини»

Мета роботи: обгрунтувати походження слова "ймовірність" та показати значення теорії ймовірностей у житті людини.

Завдання:

  • зібрати інформацію про історію виникнення  теорії ймовірностей;
  • розглянути поняття події (випадкової, вірогідної, неможливої) та їх приклади;
  • показати формулу для обчислення ймовірності, а також розглянути

задачі на застосування формул комбінаторики при обчисленні ймовірності;

  • показати застосування основних положень теорії ймовірностей у

різних сферах життєдіяльності людини.

Проектна робота ІІІ група: «Статистика»

«Статистика демографічних процесів в селі Угринів»

Мета роботи: теоретично обґрунтувати поняття «математична статистика» та застосувати її методи для аналізу демографічних процесів в рідному селі Угринів.

Завдання:

  • теоретично  обґрунтувати поняття «математична статистика»;
  • розглянути види статистичних спостережень, способи подання статистичних даних;
  • застосувати статистичні методи для аналізу демографічних процесів в селі Угринів.

  

 

 

                               Зміст діяльності

               учнів

            вчителя

1.

Початковий етап

 

Обговорення, пошук інформації

 

Заява задуму, мотивація, допомога у постановці завдань

2.

Етап планування

Формулюють завдання і виробляють план дій

Коректує, пропонує ідеї, висуває пропозиції

3.

Дослідницький

етап

 

Збирають інформацію

Спостерігає, керує діяльністю, консультує

4.

Презентативний  етап

Аналізують інформацію, роблять висновки, презентують  результати виконаної роботи

Коректує, спостерігає, радить

5.

Етап оцінювання

 

Вчитель і учні беруть участь у колективному обговоренні, оцінюють зусилля, використані можливості, творчий підхід

 

ЕТАПИ  РОБОТИ  НАД   ПРОЕКТОМ

№п/п

Етапи  реалізації  проєкту

Зміст етапів

 1.

Підготовчий етап

 Визначення і обговорення мети проєкту, пошук і аналіз проблеми, ознайомлення  з правилами  роботи в проєкті, обговорення методів дослідження.

 2.

Етап  планування

Пошук оптимального способу  досягнення  мети. Покрокове планування роботи. Визначення джерел інформації, способів презентації результатів, критеріїв оцінювання, розподіл учнями обов’язків між собою.

3.

Дослідницький етап

Збір інформації, аналіз інформації, виконання завдань, які допоможуть реалізувати заплановані цілі.

4.

Презентативний етап

Оформлення  кінцевого результату. Проведення презентації. Можливі форми захисту проєктів:

1) конструювання веб-сайту;

2) виготовлення історичного калейдоскопу по темі та ін.;

3) створення інтерактивних вправ,

6) створення опитувальників;

7) створення мультимедійних презентацій, публікацій, підготовка сценарію до уроку-захисту проєктів.

5.

Етап оцінювання

Аналіз результатів, оцінювання якості проєкту (проходить у вигляді самооцінювання, колективного обговорення).

 

КРИТЕРІЇ  ОЦІНЮВАННЯ

 

                  Що  оцінюється

Вид перевірки

Найбіль-ший   бал

Бал групи

або вчителя

1.

Повідомлення:

а) вступ до комбінаторики;

б) поняття теорії ймовірності;

в) початкові відомості про статистику.

Письмові та усні повідомлення, реферати

 

2 бали

 

 

 

 

  2.

Робота з теоретичним матеріалом:

 

Тести, виготовлення опитувальників,інтерактивні ігри

 

 

12 балів

 

 

  3.

Розв’зування вправ і задач по блоках:

а) основні правила комбінаторики;

б) частота та ймовірність випадкової події; 

в) початкові відомості про статистику; способи подання даних та їх обробки.

Самостійні роботи, інтерактивні ігри (корекція одержаних знань)

 

12 балів

 

 

 

 

5.

Публікація

 

2 бали

 

6.

Мультимедійна презентація, її захист

Конференція

10 балів

 

                                                                                                          Загальна кількість балів – 38 балів

 

 

 

1

 

docx
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку