«Конспект уроку з алгебри для 8-го класу на тему "Властивості степеня з цілим показником"»

Про матеріал

Мета даного уроку: а) освітня - продовжувати формування вмінь застосовувати властивості степеня з цілим від'ємним показником у стандартних та дещо змінених ситуаціях;

б)розвиваюча- розширення світогляду учнів;

в) виховна - виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: формування знань, умінь та навичок.

Перегляд файлу

Тема: Степінь з цілим показником. Розв’язування вправ

Мета: а) освітня -  продовжувати формування вмінь застосовувати властивості степеня з цілим від'ємним показником у стандартних та дещо змінених ситуаціях;

б)розвиваюча  -  розширення світогляду учнів;

в) виховна -  виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: формування знань, умінь та навичок.

Обладнання: проектор, картки-«вітаміни» із завданням; магніти; роздатковий матеріал для домашнього завдання.

ХІД УРОКУ

Епіграф до уроку:

Чим більше я знаю, тим більше вмію.

  1. Організаційний етап. Постановка мети та завдань уроку

 

  1.              Актуалізація опорних знань
  1. Розшифрувавши математичне кодування і вико­навши піднесення до степеня, ви дізнаєтеся рік народження французького лікаря та математика XV століття.

1

4

4

5

У 1445 році народився великий математик Ніколя Шюке, який уперше ввів степені з від'ємними та нульовими показниками. А пізніше Ісаак Ньютон став застосовувати їх систе­матично. У одному з листів у 1676 р. Ньютон указу­вав: «Як алгебраїсти замість аа, ааа і т. д., пишуть і т.д., так і я замість пишу …»

  1. Подайте у вигляді степеня:

.

  1. Обчисліть:

.

  1. На минулому уроці ми розглянули властивості степеня з цілим показником. На конкретних прикладах згадаємо їх.

Потрібно усно виконати завдання і сформулювати відповідну властивість.

  1.              
  2.              
  3.               

 

  1.              
  2.               

IІІ. Розв’язування вправ

Подивимося, як застосовуються ці властивості на при­кладах.

1. Виконання усних вправ

Подайте вираз у вигляді степеня або добутку сте­пенів:

2. Виконання письмових вправ

1)  На дошці «вітаміни» з прикладами. Ваше завдання: спростити вираз і дізнатися, які вітаміни най­більше необхідні в щоденному раціоні людини:

Учні спрощують вирази, знаходять відповідь і, перевертаючи «вітамін» зворотною стороною, знаходять відповідну літеру.

А

В6

С

D

Е

Довідка про вітаміни

Вітамін А: необхідний для нормального росту й роз­витку стану шкіри й імунітету; дефіцит цього вітамі­ну приводить до курячої сліпоти, ризику появи зло­якісних пухлин.

Вітамін С: відповідає за імунітет, цілісність стінок судин.

Вітамін Д: дефіцит вітаміну веде до зниження міц­ності кісткової тканини.

Вітамін Е: необхідний для нормального статевого розвитку дівчат та хлопців.

Вітамін В6: підтримує нормальний стан слизистих та шкіри.

2)  Подайте вираз у вигляді степеня й дізнайтеся, в яких продуктах міститься найбільша кількість вітамінів:

 

Хліб

Печінка

М'ясо

Сир

Молоко

Овочі

 

 

 

 

 

 

 

 


3) Знайдіть значення виразу:

VI. Підбиття підсумків, оцінювання резуль­татів уроку

Рефлексія

  1. Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  2. Що сподобалося під час уроку?

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»

Учитель формулює незакінчене речення й пропонує учням висловитися за підсумками уроку:

«На сьогоднішньому уроці я дізнався...»

«Під час проведення уроку мені сподобалося...»

«Під час проведення уроку мені не сподобалося...»

«Найбільш важким для мене було...»

«Мені сподобалося працювати в групі, оскільки...

Домашнє завдання

  1. Творче завдання (на вибір) Складіть математичне кодування року народження одного із членів своєї родини, використову­ючи степені з цілими від'ємними показниками.
  2.           2. Виконайте дії:

Спростивши вираз, знайдіть відповідь у таб­лиці та відповідну їй речовину або мікроелемент. І з додаткової літератури дізнайтесь, для чого необхідні ці мікроелементи та речовини нашому організму

Ртуть

Кальцій

Залізо

Калій

Сірка

Натрій

Фтор

 

 

Додаток 

Довідка про мікроелементи та мінеральні речовини

  1. Натрій — уміст натрію в організмі визначає кіль­кість води.
  2. Калій — сприяє виведенню води з організму.
  3. Кальцій — необхідний для побудови й формування кісток та зубів.
  4. Залізо — необхідне для побудови гемоглобіну — пе­реносника кисню до всіх органів людського тіла.
  5. Фтор — необхідний для побудови емалі зубів.

 

Вчитель Кукла Світлана Віталіївна

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савенко Лариса Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 1. Раціональні вирази
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
849
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку