1
Конспект уроку з англійської мови для 1 класу на тему «Тварини»
Вивчення букви Vv
Інклюзивне навчання
Мета: навчальна: увести та активізувати нові лексичні одиниці, вживати структури What is this? What’s this? It is a/an… , формувати навички аудіювання, уміння виділяти головне з прослуханого; формувати навички говоріння; формувати навички відтворювати за зразком графічний образ літери Vv (ві).
розвиваюча: тренувати пам'ять, увагу, фонематичний слух
виховна: виховувати культуру поведінки на уроці, навчати організовувати своє робоче місце, уміння контролювати й оцінювати свої дії, проявляти ініціативу у взаєминах з іншими дітьми;
Корекційна мета: формувати творчу і пізнавальну активність через гру, зорово-моторні координації, викликати позитивні емоції та емоційні зв’язки завдяки нестандартним ситуаціям, формувати уміння спілкування, застосування міміки, жестів, рухів тіла, посмішки;
Тип уроку: урок формування умінь та навичок
Методи і прийоми: особистісно орієнтоване та інтерактивне навчання, здоров’я зберігаючі технології, ІКТ, комунікативний метод, ігровий, рефлексія, рольова гра, метод Аткінсона, метод асоціативних символів через імітацію;
Обладнання: відеозапис пісень, finger puppets, тематичні малюнки, картки для виготовлення “My Letter Book”
Хід уроку
І. Загально –корекційна частина
1. Привітання
Good morning. Glad to see you.
One, two, three, look at me!
2. Нервово-психологічна підготовка
2.1. Fillings song “How are you?”
2.2 Мій настрій. На дошці демонструються різні смайлики яскравого кольору. Вчитель запитує дітей, показуючи на той чи інший смайлик, а діти відповідають. (Who is sad? Who is happy? I am sad/happy) Можна також картки зі смайликами роздати на парти учням, особливо дітям з порушенням зору. Також можна використати цеглинки конструктора Лєго. Коли вчитель запитує учнів, вони піднімають цеглинку зеленого кольору, якщо це стосується їх і відповідають на запитання, а якщо ні, то червоного кольору.
3. Повідомлення теми і мети уроку
ІІ Основна частина уроку
1. Логопедична зарядка
Repeat and move like animals (повтори і рухайся як ці твапини) :
I want to be a monkey,
I want to be a frog,
To mew like a cat,
To jump like a dog (імітація рухів тварин)
2. Phonetic drills (вчитель показує в цей час картинки, які мають бути достатньо великого розміру, щоб дитині з порушенням зору було чітко і гарно видно, також ці картинки можуть мати яскраві контури і всі звуки вимовляються чітко):
[æ][p][d][g][3:][l][o:][t][e][i][eә]
[ð] [Ɵ]
This is a frog.
That’s a dog.
This is a hare.
That’s a bear.
2. Уведення та активізація нових ЛО
1. На початку виконуємо зарядку для очей ( за інструкцією вчителя).
1) Метод асоціативних символів через імітацію, максимально наближену до реальності.
- What is this? What’s this? It is a/an…
- What colour is it? Is it big? Is it small? Do you like it?
Обов’язково перевіряємо, чи запам’ятав учень запропоновані образи-символи, після чого працюємо за технологіями: дивись-слухай-роби; слухай-роби; роби-кажи (Look, Listen and Do; Listen and Do; Do and Say).
2) Метод Аткінсона (заснований на використанні ключових слів або фонетичних асоціацій) або “Keyword method” (на столі в дітей вирізані картинки, які діти беруть до рук, коли вчитель називає те чи інше слово і також бере до рук.
Котик Кет з’їв Kitekat
БульДОГ ДОГнав хотДОГ
Манку їла monkey
ТАЙ ГАрний tiger
Elephant приміряв БАНТ
Одягнув свій шарф giraffe
3.Фізкультхвилинка
Touch your shoulders!
Touch your nose!
Touch your ears!
Touch your toes!
Hands up!
Hands down!
Hands on your hips!
And sit down!
4.Aудіювання
1) The miming story “I go to the Zoo” (розповідь супроводжується мімікою та жестами)
2) Guessing game “Name the animal” (Діти вибирають картинку з чарівної скриньки і називають їх. Також називають кольори, з якими ці тваринки пов’язані)
|
It is a frog
|
|
It is a tiger |
№ |
It is a lion |
|
It is an elephant |
|
It is a monkey |
|
|
3. What is missing? (Що пропущено?)
Перед дітьми картинки з малюнками та словами. Вчитель каже : « Shut your eyes».
І всі закривають очі. В цей час вчитель забирає одну картку і каже: «Open your eyes». І всі
відкривають очі. Той, хто відгадав має назвати, що пропало.(It is a …)
5. Письмо
Діти читають слова, які вже знають візуально. Серед них є слова з буквою V, яка виділена жирним шрифтом. Вчитель звертає увагу, демонструє букву, при цьому чітко вимовляючи звук, який вона позначає. Використовуємо аудіозапис.
5.1 Зарядка для очей
5.2Графічне відображення літери Vv. Учитель демонструє на дошці, як правильно писати літеру, а потім пропонує «написати у повітрі»
5.3 Вчитель дає учням картки, на яких зображена схема написання букви. Діти другою стороною за схемою обводять букви.
5.4 Діти беруть в руки вирізану букву яскравого кольору з товстого рельєфного паперу і пробують відчути її форму на дотик. ( Можна вирізати букву із жорсткого «наждачного» паперу, особливо для дітей погано зрячих, з проблемою зору).
5.5 Розмалювати букву улюбленим кольором.(Робота на картці).
5.6. Віршик про букву V v.
Скажем тітонці Сові:
«Знаєм ми вже букву Vv !»
Будемо її писати
Нові вміння здобувати
5.7. Написання букви у робочих зошитах-прописах. У дитини з порушенням зору на столі можна поставити додаткове освітлення. Букву дитина пише під керівництвом вчителя і його допомогою. Під час написання букви вчитель обов’язково контролює посадку учнів.
ІІІ Заключна частина уроку
1. Підведення підсумків уроку
Чи сподобався урок? Що найбільше сподобалося?
2. Закінчення уроку
Our lesson is over. Goodbye!