Конспект уроку з англійської мови для 3 класу на тему: "Тварини"

Про матеріал

Урок містить різні цікаві завдання, інтерактивні вправи та ігри: Game « What's wrong; Game « What animal says that;Game « Find the secret word»; фізкультхвилинка; інтерактивні вправи на вивчення слів та звуків; вправа з пазлами.

Мета уроку: ознайомити з лексикою теми; повторити лексику, яка вивчалась на минулому уроці; навчати діалогічного мовлення за темою; розвивати пам'ять, увагу , логічне мислення, уяву; виховувати інтерес до англійської мови

Перегляд файлу

Підтема: Animals

Мета: ознайомити з лексикою теми; повторити лексику, яка вивчалась на     минулому уроці; навчати діалогічного мовлення за темою; розвивати пам’ять, увагу , логічне мислення, уяву; виховувати інтерес до англійської мови

Обладнання: підручник О. Карп’юк 3 клас, тематичні картки, картки для самостійної роботи, пазли

                                Хід уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1. Greeting
  2. Aim

T.  Сьогодні ми дізнаϵмося, які тварини живуть на фермі дідуся Тома, і навчимося називати їх англійською мовою.

III. Phonetic drill

T. Let’s practice sound [ ᴂ ]

A black cat sat on a mat

And ate a fat rat

What a big black cat!

What a cat! What a cat!

T. Repeat after me sound [ ᴂ ]

( Учні разом з вчителем по рядочку вивчають вірш )

IV.Warming up

Game « What animal says that?»

T. What animal says mew-mew?

What animal says moo-moo?

What animal says chick-chick?

What animal says oink-oink?

What animal says hi-ho?

What animal says  quack-quack?

V. Check on homework

Game « What’s wrong?»

( Учитель роздаϵ учням малюнки із зображенням кімнати. Але в цій кімнаті все переплутано.

Учні повинні сказати, що саме переплутав художник. )

IMG.bmp

VI.Physical Activity

T. Let’s have a rest and make some exercises

Clap your hands,

Touch your toes,

Turn around,

Put your finger on your nose,

Flap your arms,

Jump up high,

Wiggle your fingers,

And reach for the sky.

 

  1. Основна частина уроку
  1. Presenting Vocabulary

T.   Today we’ ll speak about a farm and animals which live on the farm. Look at the picture on page 43. We can see a hen- курку , and her chicks-курчат  . Point to the hen. What colour is it? Point to the chick. What colour are they?

   We can also see a duck -качку . Point to the duck. What colour is it? And next to the duck we can see a goat -  козлика  . Point to the goat. Next to the goat we can see a pig - свинку . Point to the pig. What colour is it? The pictures below. We can see a cow -  корівку  . Point to the cow. And who is next? A farmer. A famer is a man who lives and works on a farm. And next to the famer we can see a goose - гуся . The English say:  «Christmas is coming and the goose is getting fat»  because they eat goose at Christmas dinner.Англійці кажуть: «Різдво наближаϵться. А гусак жиріϵ», оскільки вони їдять гусей на різдвяну вечерю.We say one goose, but we say two geese. «Гуси» англійською мовою – geese.

 T. Lets play game

  Зараз ми пограϵмо з вами в гру, щоб краще запам’ятати назви тварин. Але для початку нам треба поділитися на дві команди. У кожного з вас на парті ϵ частинка від пазла. Ви повинні за одну хвилину утворити із цих пазлів два малюнка . В першої команди повинен утворитися малюнок котика, а у другої собачки.

5e77955b221fb8bc26c7b0647b2cb232.jpg       010.jpgIMG.bmp

 

    Учитель роздаϵ учням кожної команди малюнки тварин. Коли учитель називаϵ тварину, учень із кожної команди, у якого малюнок із ціϵю тваринкою, повинен якомога швидше її підняти.Роль учителя може виконувати один із учнів.

IMG_0002.bmp

 

  1. Reading
  1. Pre-reading Activity

T. So, Tom is at his grandparent’s in the country. His Grandpa is a farmer. He lives and works on the farm. We can see his farm on page 43-44. What animals can we see?

How many cows/ goats/ horses/hens? What colour are these animals?

  1. Reading

   Учитель пише на дошці слова: hen, chick, cow, goose, dog, goat, rabbit, horses, ducks.

T. Which of these words occur in the text?

        3) Post-reading Activity

              T. What animals has Grandfather got on his farm? Does Tom like the animals on the farm? What is the name of Grandfather’s favourite hen?   Can Tom count the eggs?

  1. Pronunciation
  1. Ex. 2 page 44

T. Please open your books at page 44. Exercise 2. Let’s practice the sounds

        2) Т: Зараз ми спробуϵмо з вами закріпити наші знання про звуки задопомогою вправи. Але нам треба спочатку поділитися на групи. У кожного з вас на парті ϵ картка з цифрою ( 1, 2, 3, ). Учні показують кожен свою цифру.  На дошці записані слова. Завдання учнів, які мають картку з цифрою 1- виписати слова із дифтонгом[aʊ ] , з цифрою 2 – зі звуком [ a: ] , а зцифрою 3 – зі звуком [ ɔ: ].

3.Заключна частина уроку

I.  Homework

   Намалювати ферму з тваринами. Вміти описувати цей малюнок

II. Summarizing

  Game « Find the secret word»

Сховане слово- gooseIMG_0001.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коротиш Тетяна Миколаївна
    Дякую! Дуже цікавий урок!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 травня 2018
Переглядів
2637
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку