Конспект уроку з англійської мови для 3 класу "Наші щоденні справи"

Про матеріал

Сприяти формуванню комунікативної компетенції з теми, що вивчається;

Презентувати лексичний матеріал з теми щоденні справи, вчити застосовувати їх у словосполученнях та реченнях; Уведення дієслова must;

Закріпити вміння та навички вживання лексико-граматичних одиниць у діалогічному мовленні

Сприяти актуалізації раніше вивченого;

Перевірити навички аудіювання, вміння вести бесіду (діалог) за запропонованою тематикою;

Перегляд файлу

Харченко Я.В.

Вчитель-спеціаліст

Клас 3

Тема:Школа

Підтема:Наші щоденні справи

Мета:

Сприяти формуванню комунікативної компетенції з теми, що вивчається;

Презентувати лексичний матеріал з теми щоденні справи, вчити застосовувати їх у словосполученнях та реченнях;Уведення дієслова must;

Закріпити вміння та навички вживання лексико-граматичних одиниць у діалогічному мовленні

Сприяти актуалізації раніше вивченого;

Перевірити навички аудіювання, вміння вести бесіду (діалог) за запропонованою тематикою;

Виховувати в дітей бажання вчитися та звичку до систематичної розумової праці.

Очікувані результати:

  • учень  вміє розповідати про свій день
  • учень засвоїв активну лексику уроку;
  • учень правильно вживає дієслово must
  • вирізняє правильно інформацію при читанні/аудіюванні;

Обладнання: Підручник Карп’юк О. для 3 класу, зошит, тематичні картки, фонетичний стенд, м’яч, лексичний стенд, комп’ютер. Відео https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

                                        Перебіг  уроку

І. Уведення в іншомовну атмосферу

1. Привітання

T: Good-evening  children.

I am glad to  see you.

How are you today?

2.Пісня “Every day”

Every day I go to school

I meet met my friends

And we all say

“Hello, hello. How are you?”

I”m good, I`m great?

What about you?”

3.Мета і тема уроку

The topic of our today`s lesson is Our everyday routines. Ми продовжимо розмову про те, що ми робимо щодня. Навчимося казати що нам треба робити. Заспіваємо Tick-tock rаp. Спіймаємо Мушку- Звушку.

4.  Phonetic  Drill

Big and small

Short and tall

Young and old

Hot and cold

Діти читають вірш і ловлять звуки, які принесла Мушка-Звушка

 (плескають в долоні коли чують звук [ͻ])

II. Основна частина уроку

1.Warming-up

Т. Тепер повторимо що ми кожного дня робимо.

(Вчитель показує картки з  щоденними діями , учні повторюють)

 

D:\Downloads\peppa-with-mummy-coloring-page.png D:\Downloads\preview_obviedi-i-raskras-dievochka-umyvaietsia.jpegD:\Downloads\raskraski-deti24.gif

 

D:\Downloads\зубки.png D:\Downloads\рут15.jpg D:\Downloads\спать.jpg

Ball game ‘Tick-Tock, rap”

Teacher:  А тепер давайте заспіваємо наш Tick-Tock, rap

T: Tick-Tock, tick-tock I wake up at 7 o`clock.

P1: Tick-Tock, tick-tock I read my book  at 10 o`clock.

P2: Tick-Tock, tick-tock I go to bed at 9 o`clock.

Кожен учень, який отримує м’яч, озвучує свою фразу. Гра ведеться у швидкому темпі та ритмі репу.

2. Reading. Team work. Make the Story

(Діти отримують на команду один конверт з завданням.)

Т : Ось історія хлопчика, який щодня ходить до школию Нажаль, я дуже поспішала сьогодні до вас на урок , похапцем зиралася і переплутала усі речення у конвертику. Допоможіть мені скласти розповідь правильно.

I have breakfast

I go to bed

I do my homework

I wake up at 7 o`clock

I go to school at 9 o`clock

I wash  my face and clean my teeth

3. Listening Ex.1,p.60

Pre.Listening  Look at the picture. What can you see there? How many children are there?

While Listening What time is it now?(In the dialogue)

Post Listening What day is it  ?  What Kate must do today? When does it start?

4.Dialogue. Pair Work .Ех.2,р. 60

Т: А тепер давайте попрацюємо в парах. Look at the  pictures of the exercise. The girl and  the boy are talking about  the time and the day of the week. Зараз давайте складемо діалоги подібні до розмови цих дітей.

5. Relaxation

The SongIf you happy

If you happy and you know it

Clap your hands

If you happy and you know it and you really want to show it

If you happy and you know it clap your hands

(Діти співають і повторюють рухи пісні)

6. Grammar  presentation.

T: Діти, сьогодні на уроці ми кілька разів чули слово Must . І ми вже зрозуміли, що воно означає необхідність щось робити.

Наприклад:

I must go to school.

We must do our homework. Придумайте і озвучте речення з дієсловом Must.

Р1.  I must clean mu teeth

P2. You must read books

Озвучені речення учні записують на дошці і в зошити.

ІІІ заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

Т: What do we usually do in the morning?

What do we usually do in the evening?

What we must do every day?

T: Що вам сподобалося на сьогоднішньому  уроці ?

Яке завдання було найскладніше?

Яке Завдання найбільше сподобалося?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
8979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку