Конспект уроку з англійської мови "Моя сім'я"

Про матеріал
Розробка уроку "Моя сім'я" знайомить дітей з новими слова відповідно до теми, пропонує скласти пари слів, працюючи в парах, скласти діалог, розповідаючи про свою сім'ю.
Перегляд файлу


Комунальний позашкільний навчальний заклад
Міський палац дитячої та юнацької творчості «Горицвіт» КМР
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з англійської мови

по темі "Моя сім'я"

 

 

 

 

 

керівника гуртка

"Цікава інформатика" 

Стрельцової Т.А.

  
                                                      
                        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2020

 

 

 

Тема. " Моя сім'я "

Ціль уроку:

освітні:

  • тренувати учнів в лексиці по темі «Сім'я»;
  • практикувати в складанні монологічного і діалогічного висловлювання за структурою;
  • тренувати у вживанні дієслова have / has got за зразком.

розвиваючі:

  • розвивати комунікативні навички;
  • розвивати орфографічні навички.

виховні:

  • виховувати почуття поваги і доброзичливості до членів своєї сім'ї;
  • розвивати і підтримувати стійкий інтерес до англійської мови, мовного і культурного спілкування один з одним.

Обладнання: дошка, тематичні картинки, лексичні таблиці, комплекти дидактичних роздавальних матеріалів, проектор, комп'ютер.

 

План уроку:

  1. Організаційний момент
  2. Фонетична зарядка
  3. Тренування вивченої лексики
  4. Практика вживання дієслова Have / has got в реченнях
  5. Робота в парах. Складання діалогу
  6. Фізкультхвилинка
  7. Практичні завдання
  8. Монолог
  9. Рефлексія.
  10. Домашнє завдання
  11. Підсумок уроку, оцінювання

 

Хід уроку:

  1.  Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку.

Керівник гуртка - Good day, dear children / Добрий день, дорогі діти.

Вихованці:

Good day, good day, / Добрий день, добрий день,

Good day to you, / Добрий день,

Good day, good day, / Добрий день, добрий день,

I’m glad to see you. / Я радий тебе бачити.

Керівник гуртка - Thank you, sit down, please. / Дякую, сядьте, будь-ласка.

Today, I will talk about our family. /  Сьогодні я розповім про нашу сім'ю.

 

  1.  Фонетична зарядка.

Now, our phonetic exercises, / Тепер наші фонетичні вправи,

Sing a song. / Співати пісню. https://www.youtube.com/watch?v=yzzpwUIFmRQ

“Are you sleeping” / "Ти спиш"

Are you sleeping, / Ти спиш,

Are you sleeping, / Ти спиш,

Brother John, / Брат Джон,

Brother John? / Брат Джон?

Morning bells are ringing, / Ранкові дзвони дзвонять,

Morning bells are ringing, / Ранкові дзвони дзвонять,

Ding, ding, dong, / Дінь, дінь, дон,

Ding, ding, dong. / Дінь, дінь, дон.

Керівник гуртка - Good, thank you. You’re clever boys and girls. / Добре, дякую. Ви розумні хлопці та дівчата.

 

  1.  Тренування вивченої лексики.

Керівник гуртка - Today well revise some words. / Сьогодні ми переглянемо деякі слова.

Look at the board, please. Repeat after me. / Подивіться, будь ласка, на екран. Повторюйте за мною.

MY FAMILY/МОЯ СIМ’Я

mother / мати

father / батько

sister / сестра

brother / брат

son / син

daughter / дочка

grandmother / бабуся

grandfather / дідусь

parents / батьки

uncle / дядько

aunt / тітка

nephew / племінник

niece / племінниця

cousin / двоюрідний брат (сестра)

(Керівник гуртка перемішує картки, діти хором називають слова англійською)

Керівник гуртка - Thank you, now I want to listen to everyone in English. (Дякую, зараз я хочу слухати всіх англійською.)

I'll show you the cards and the Ukrainian translation of "What is it?" please. Good thank you. / Я покажу вам картки і перекладу на українську мову "Хто це?" будь-ласка. Добре, дякую.

Now answer my questions: / Тепер відповіді на мої запитання:

Я - Have you got a family? / У вас є сім'я?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a mother? / У вас є мати?

Діти - Yes, I have/ No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a father? / У вас є батько?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a sister? / У вас є сестра?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Have you got a brother? / У тебе є брат?

Діти - Yes, I have / No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Do you like have you got a grandmother? / Вам подобається, що у вас є бабуся?

Діти - Yes, I like./ No, I do not like it. / Так, мені подобається. / Ні, не подобається

Я - Have you got a grandfather? / У тебе є дідусь?

Діти - Yes, I have/ No, I haven’t / Так, у мене є / Ні, ні

Я - Very well done! Thank you. / Дуже добре зроблено! Дякую.

Choose the correct translation: / Виберіть правильний переклад:

(роздаю картки-таблиці, учні з'єднують слова в таблиці)

mother

 

брат

father

 

мати

sister

 

бабуся

brother

 

дядько

grandmother

 

батько

grandfather

 

дідусь

uncle

 

сестра

aunt

 

тітка

son

 

батьки

daughter

 

племінник

parents

 

двоюрідний брат (сестра)

nephew

 

дочка

niece

 

син

cousin

 

племінниця

 

Вихованці виконують…

 

  1. Практика вживання дієслова Have / has got в реченнях.

Вживайте дієслово have і has в реченнях

  1. Tom … got a small family. (has) / Том… отримав маленьку сім’ю. (має)
  2. I…got a nice ball. (have) / Я… отримав хороший бал. (є)
  3. Kate …got a mother. (has) / Кате… отримала матір. (має)
  4. You …got a little brother. (have) / Ви… отримали маленького брата. (є)
  5. … she got a sister? (Has) / … вона отримала сестру? (Має)

 

  1. Робота в парах. Складання діалогу.

Керівник гуртка -Make up a dialogue with your partner. Look at the board, please. Use this table. / Складіть діалог зі своїм партнером. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Скористайтеся цією таблицею.

Керівник гуртка -Тепер розділіться по парам і розпитайте один одного про свою сім'ю.

- Hello,

- Hello,

- Have you got a family?

- Yes, I have.

- Is your family big?

Yes, It is

No, it is not

- Have you got a mother/ father/sister/brother?

Yes, I have

No, I have not

- What is her/ his name?

-Her/ His name is…

- Goodbye

-Goodbye

 

  1. Фізкультхвилинка.

Керівник гуртка - And now let's rest and do a workout./ А тепер відпочинимо і зробимо зарядку.

(Вибираю вихованця для проведення зарядки)

Керівник гуртка - Who is eager to show the exercises? / Хто прагне показати вправи?

- Stand up, stand still. / Встань, стій на місці.

Hands up, hands down. / Руки вгору, руки вниз.

Hands on hips, sit down. / Руки на стегнах, присідайте.

Stand up, hands to the sides. / Встаньте, руки в сторони.

Bend left, bend right, / Нахил вліво, нахил вправо,

Hands on hips, one, two, three, hop. / Руки на стегнах, один, два, три, хоп.

One, two, three, stop. Stand still. / Один, два, три, зупинись. Стоять нерухомо.

Керівник гуртка - Good, thank you. Sit down, please. Take your places. Go on our work. / Добре, дякую. Сідайте, будь-ласка. Займіть свої місця. Продовжуйте нашу роботу.

 

  1. Практичні завдання.

Керівник гуртка - Make up sentences using these words. / Складіть речення, використовуючи ці слова.

  1. got, mother, a, has, Kate. – Kate has got a mother. / дістала, мати, а, має, Кейт. - У Кейт є мати.
  2. you, Have, family, a got? – Have you got a family? / Ви, сім'я, маєте? - У вас є сім'я?
  3. is, My, family, big. – My family is big. / є, Мій, родинний, великий. - Моя родина велика.
  4. have, I, got, a, brother. – I have got a brother. / маю, я, дістав, а, брат.- У мене є брат.
  5. father, Have, you, a, got? – Have you got a father? / батько, мав, ти, а, дістав? - У вас є батько?

 

  1.   Монолог.

Керівник гуртка - Make up a story about your family. Look at the board, please. Ill give you 1 min./ Складіть розповідь про свою сім'ю. Подивіться, будь-ласка, на дошку. Я дам вам 1 хв.

(пояснюю, як за схемою скласти монолог)

My name is… / Мене звати…

I have got a family. / У мене сім'я.

My family is big/ small. / Моя сім'я велика / мала.

I have got a mother/ father. / У мене є мати / батько.

My mother’s name is… / Мою маму звати…

My father’s name is… / Мого батька звати…

I have got a brother/ sister too. / У мене теж є брат / сестра.

My brother’s name is… / Звати мого брата ...

My sister’s name is… / Звати мою сестру ...

I like my family very much. / Мені дуже подобається моя родина.

 

  1. Рефлексія.

Керівник гуртка - Сьогодні ми говорила про нашу сім'ю. А тепер дайте відповідь на питання.

Що я нового дізнався?

Чому я навчився?

Вихованці відповідають…

  1. Домашнє завдання.

Намалювати свою сім'ю. Скласти розповідь про свою маму або одного члена родини за вашим бажанням.

 

  1. Підбиття підсумку уроку. Оцінювання.

Керівник гуртка - На уроці ми познайомилися з новими словами, складали речення за темою, працювали в парах, розповідаючи про свою родину, знаходили пари слів тощо.

Thank you for your work. Your marks for today are excellent. / Дякую за вашу роботу. Ваші оцінки на сьогодні - чудові.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. K.Style Karinka.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
12363
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку