повторення та закріплення днів тижня, навчальних предметів, практикування їх вживання в усному та писемному мовленні учнів, навчати зв'язно висловлювати свою думку, розповідь про улюблений урок та розклад уроків.
School life. (Form 3 ) Шкільне життя.
Мета:
Практична: повторити та закріпити назви днів тижня, назви навчальних предметів, практикувати їх вживання в усному та писемному мовленні учнів, навчати зв’язно висловлювати свою думку, запитувати та розповідати про улюблений урок та розклад уроків; удосконалювати навички індивідуальної та парної роботи;
Розвиваюча: розвивати комунікативні вміння, навички читання, логічне мислення, вміння працювати в парі, пам'ять, увагу; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, фонематичний слух учнів;
Освітня: активізувати і систематизувати вивчені лексичні одиниці та граматичні структури за темою;
Виховна: виховувати інтерес до навчання, позитивне ставлення до вивчення англійської мови, виховувати любов до школи, шкільних предметів.
Обладнання: картки із завданнями, картки з назвами днів тижня, картки із зображенням шкільних предметів, програвач, наочності, роздатковий матеріал.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.
T. Good morning, children!
Ch: Good morning, teacher!
We are glad to see you!
T. I’m glad to see you too. Sit down, please!
T: How are you…?
Ch: I’m fine…
T: What day is it today?
Ch: It is Tuesday.
T: What season is it now?
Ch: It is winter.
T: What month is it now?
Ch: It is December.
3. Повідомлення теми і мети уроку. Aim
T: Our topic today is “My school life”. We’ll repeat days of the week, names of school subjects, speak about your favourite lesson and your after school activities.
II. Основна частина
Учні розповідають про свого друга/подругу.
Match the words with the sounds
Teacher, reading, summer, season, colour, Sunday, clean, Monday, sum, please
[ i ] [ ^ ]
_____________ _______________
_____________ _______________
_____________ ________________
Учні отримують картки із завданням, працюють на місцях і біля дошки одночасно.
На дошці прикріплені стікери з літерами, з яких треба скласти назви днів тижня.
Вчитель показує картинку і ставить запитання. Учні відповідають.
Учні виконують вправи під пісню «Hands up».
Read, translate and change.
I don`t like painting. He …
I don`t like running She …
and jumping.
I don`t like doing sums. He …
I don`t like singing. She …
I don`t like reading texts. He …
I don`t like speaking English. She …
Учні слухають пісню «When I wake up» та виконують завдання на картках.
sing songs, wake up, wash face, go to school, do sums, eat breakfast, comb hair, brush teeth
I do I don`t
------------------- ----------------------
------------------- ----------------------
------------------- ----------------------
------------------- ----------------------
------------------- ----------------------
------------------- ----------------------
Учні отримують картки із завданням і за зразком відповідають на запитання.
Monday karate
8 o`clock
Tuesday the doctor
5 o`clock
Wednesday football
4 o`clock
Thursday the Art club
2 o`clock
Friday tennis
4 o`clock
Bob must go to _______ on ______ at _____.
Учні ставлять запитання один одному та відповідають на них.
ІІІ. Заключна частина.
Бесіда в режимі T-P1-P2-P3.
T.: What topic did we discuss at the lesson today?
Now you can read and speak about days of the week, school subjects and your favourite lessons. You were very active and worked well.
Самоаналіз
В 3 А класі відбувся відкритий урок з англійської мови на тему: «Шкільне життя».
Урок передбачав досягнення наступної мети:
Для проведення уроку я використала відеоролик, роздатковий матеріал та наочності.
Урок був проведений у постійному англомовному діалозі з учнями.
Учнів працювали як самостійно так і в парах. Були вправи з усіх видів мовленнєвої діяльнсті: аудіювання, читання, говоріння і письма, які застосувались для вдосконалення знань, умінь і навичок учнів. Учні показали рівень сформованості своїх вмінь та навичок, з чого можна зробити висновок, що вони засвоїли тему «Шкільне життя».
Учні під час уроку проявляли інтерес і активність.
На мій погляд урок пройшов у легкій, невимушеній формі- гри. Цілі уроку були досягнені.