Конспект уроку з дизайну і технологій для 1 класу на тему: "Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух»."

Про матеріал
Урок дизайну і технологій, проведений вчителем початкових класів Демешкевич М. А. Клас: 1. Дата проведення: 21.01.19 Тема уроку. Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух». Мета уроку: формувати предметні компетентності: удосконалювати навички роботи в техніці аплікації; вчити учнів виконувати сюжетну тематичну композицію, заповнюючи всю площину аркуша; формувати вміння планування послідовності роботи; повною мірою використовувати зображальну поверхню та узгоджувати з нею розмір зображення. Формувати ключові компетентності: культурну, екологічну, в галузі природничих наук.
Перегляд файлу

Урок дизайну і технологій, проведений вчителем початкових класів Демешкевич М. А.

Клас: 1.

Дата проведення: 21.01.19

Тема уроку. Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух».

Мета уроку: формувати предметні компетентності: удосконалювати навички роботи в техніці аплікації; вчити учнів виконувати сюжетну тематичну композицію, заповнюючи всю площину аркуша; формувати вміння планування послідовності роботи; повною мірою використовувати зображальну поверхню та узгоджувати з нею розмір зображення.

Формувати ключові компетентності: культурну, екологічну, в галузі природничих наук.

Обладнання:

а). матеріали: кольоровий папір, альбоми «Маленький трудівничок»;

б). інструменти, приладдя: ножиці, клей;

в). наочність: технологічна картка, предметні ілюстрації.

Хід уроку

  1.                 Організація класу
  1.   Привітання
  2.   Перевірка готовності учнів до уроку

– Зараз у вас урок дизайн і технології. На партах повинні бути: альбоми, ножиці, клей, серветки.

  1.   Емоційна вправа-налаштування

– Посміхніться один одному. Висловіть добрі побажання.

  1.             Актуалізація опорних знань учнів
  1.   Вступна бесіда

– Що таке аплікація? (один із видів зображувальної техніки, що полягає у виготовленні різних площинних зображень – візерунків, орнаментів, малюнків, картин – способом вирізання й закріплення на папері, картоні, тканині, шкірі, деревині різноманітних за формою матеріалів: кольорового паперу, засушеного листя, тканини, ниток, соломи).

– Які є види аплікацій за змістом? (предметна, сюжетна і декоративна)

– Назвіть особливості кожної із названих аплікацій (предметна складається з окремих зображень: листок, гілка, дерево, грибок, квітка, будинок; сюжетна відображає сукупність подій; декоративна використовується для оздобленні різних об’єктів: візерунки ,орнаменти, розписи)

– Назвіть, які тварини є героями казок та мультфільмів? (перегляд наочності)

  1.          Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

– Як ви вважаєте, що ми будемо виготовляти на уроці?

– На уроці ми виготовимо сюжетну аплікацію «Вінні-Пух».

IV. Аналіз зразка виробу

– То як називається виріб, який ми виготовлятимемо? (сюжетна аплікація)

– В чому полягає його корисність? Для чого потрібно виготовляти і де можна використати цей виріб? (можна використати, щоб прикрасити кімнату, для ігор, як сувенір для подарунка).

– З яких деталей він складається? (із малюнка-основи, зображення ведмедика та бджілок).

– З якого матеріалу виготовлено виріб? (із паперу).

Для довідки

Папір – листовий матеріал, який складається в основному із волокон рослинного походження, які тісно переплетені між собою та утворюють щось на зразок фетру чи волока.

Із чого виготовляють папір? Основний матеріал для виготовлення паперу – волокниста маса, яку отримують із деревини, і целюлоза, яку виготовляють із цієї маси. Деревину використовують здебільшого з ялини, сосни, вільхи. Крім деревини, для виготовлення паперу використовують білу глину (каолін), тальк, різноманітний клей, наприклад силікатний і каніфольний. У цілях економії деревини при виготовленні картону використовують комиш і солому. У тих же цілях при виготовленні паперу та картону широко використовують макулатуру – старий використаний папір та картон. Збір макулатури діє можливість зберігати щорічно багато мільйонів дорослих дерев чи використовувати деревину для інших цілей.

Проведення фізкультхвилинки

V. Вивчення нового матеріалу

1. Вступний інструктаж

– Кожен із вас створить свою аплікацію, використовуючи матеріали альбому.

2. Планування послідовності трудових дій учнів

– Акуратно відрізаємо малюнок-основу.

Вирізаємо зображення Вінні-Пуха і бджілок.

Наклеюємо їх на основу так, як показано на малюнку.

VI. Інструктаж з правил безпеки

1. Повторення правил роботи з пластиліном

– Які правила роботи з ножицями ви знаєте? (на робочому місці ножиці ставити так, щоб вони не виходили за край парти; не тримати ножиці вістрям угору; не різати на ходу, під час різання не вставати з місця;передавати ножиці закритими і кільцями вперед).

– Які правила роботи з клеєм ви знаєте? (для нанесення клею на деталь потрібно використовувати підкладний аркуш ,щоб не забруднити парту; наносити пензликом від середини деталі до країв; закінчивши роботу, клей щільно закрити, а пензлик помити).

VII. Самостійна практична робота учнів

  1.   Поточний інструктаж
  2.   Індивідуальна допомога учням

VIII. Підсумок уроку. Аналіз й оцінка учнівських робіт

  1.   Узагальнююча бесіда

– Що нового ви дізнались?

– Що ще можна виготовити із паперу?

– Чому потрібно економно ставитися до використання паперу? Як кожен із нас повинен зберігати природні ресурси?

2. Презентація робіт

3. Самоаналіз робіт

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Божок Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лизогуб Ганна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Касяновська Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Панченко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Маслій Валентина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
doc
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
10112
Оцінка розробки
4.9 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку