Конспект уроку з еврики за НПП "Інтелект України" для 2 класу "«СЛІДСТВО ВЕДУТЬ ЗНАТОКИ»

Про матеріал

Тема. «СЛІДСТВО ВЕДУТЬ ЗНАТОКИ .» Закріплення розв'язання задач із логічним навантаженням

Мета: - закріплювати розв'язання задач із логічним навантаженням методом таблиць; задач на взаємне розташування декількох кубиків; задач на розгортку кубика; евристичної задачі;

  • - розвивати логічне мислення, математичне мовлення, уважність, кмітливість; виховувати інтерес до математики;
  • -виховувати дружелюбність, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ

«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА № 69»

 

 

Тема:

«СЛІДСТВО ВЕДУТЬ ЗНАТОКИ .»

Закріплення розв’язання задач із логічним навантаженням

 

Мета: - закріплювати розв’язання задач із логічним навантаженням методом таблиць;  задач на взаємне розташування декількох кубиків;  задач на розгортку кубика; евристичної задачі;

  •  розвивати логічне мислення, математичне мовлення, уважність, кмітливість; виховувати інтерес до математики;
  • виховувати дружелюбність, взаємодопомогу.

 

Вчитель початкових класів

Хромчихіна О. О.

Клас: 2-А

Дата: 19.02.2015

 

 

 

 

Дніпропетровськ 2015

Обладнання: ІКТ, фішки, медаль «Кращий математик».

Хід уроку

І. Організаційний момент.


Вчитель:

-Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий

До нас гості завітали

Повернімось до гостей

Дружно скажем:

Діти:

-Добрий день!

Ми вам раді , люди добрі,

І вітаєм щиро Вас

І запрошуєм ласкаво

На урок у 2 клас


Вчитель

  • Всі сідаймо тихо, діти,
  • Домовляймось не шуміти
  • Руку гарно підіймати
  • А знання мерщій хапати.
  • Тож гаразд часу не гаєм
  • І урок розпочинаєм.
  • На уроці повинні бути: Уважні

                                            Розумні

                                           Організовані

                                           Кмітливі.

ІІ. Постановка проблемного питання

  • Діти, нещодавно до нас на Україну завітали жителі міста коротульок. Вони вирішили зробити тур по визначним містам нашої країни. Знайко часто писав мені листи про їх незвичайні пригоди в містах України. Але нещодавно зв’язок з ними обірвався і коротульки зникли. Злий чаклун прислав листа, в якому  висуває нам умови щодо визволення наших  друзів. Якщо ми виконаємо всі його завдання, то зможемо скласти назву міста, де зараз знаходяться коротульки.  За кожне правильно розв’язане завдання ми отримуємо підказки.
  • Тож на сьогодні у нас буде урок-слідство, а ми перетворимося на слідчих.

ІІІ. Вирішення проблем через аналіз, синтез і висновки.

  1. Завдання 1. (г)
  • Молодці, ви справилися з завданням. Тож отримуємо першу підказку.

Третє за величиною місто України, місто-мільйонник, місто на трьох пагорбах, індустріальне місто, «маленький український Нью-Йорк».

 Місто офіційно було засноване в кінці XVIII століття Катериною II як третя столиця Російської імперії. За кілька останніх десятиліть місто пережило трансформацію від великого центру ядерної зброї та космічної промисловості (за часів існування СРСР) до сучасного промислового і фінансово-ділового центру, що динамічно розвивається. 

(фото міста і СЬК)

  1. Завдання 2. (д)
  • Поспішаймо хотів нам допомогти, але не встиг домалювати карту. Якщо ми розгадаємо цей елемент карти, Чаклун нам дасть ще одну підказку.
  • Молодці!
  • Свято-Троїцький собор збудовано в унікальному стилі: це єдиний в Україні дерев’яний дев’ятикупольний собор, збудований без жодного цвяха. Він відноситься до 100 найкращих дерев'яних споруд світу.Найвища башта (висота – біля 65 метрів) знаходиться по центру, чотири нижчі розміщені по боках, відповідно до сторін світу, а чотири ще нижчі знаходяться між ними. Собор має три престоли: Святої Трійці, апостолів Петра і Павла, Трьох Святителів (Василя Великого, Григорія Богослова та Іоанна Златоуста). 

(фото міста і букви ПЕ)

  1. Завдання 3. (б)
  • Ми злагоджено працюємо, але основні випробування ще попереду. Тож продовжимо розслідування.
  • Молодці! Ми отримуємо наступну підказку.
  • Палац Потьомкіна одна з перших найбільш значних будівель міста, яка зберегла своє значення, незважаючи на численні перебудови. Авторство проекту палацу приписується видатному російському зодчому І.Є. Старову. 
    Загальна площа будівлі 5632 кв. м. Тут є концертний зал на 600 місць, лекторій на 150 місць, кімнати для студійних занять, танцювальна зала, кінотеатр, кафе. У комплексі з палацом зроблений вхід у парк у формі дугоподібної колонади. 

(фото міста і букви НІ)

  1. Фізкультхвилинка «Друзі»
  • Ми дружно з вами попрацювали. Вже час трішки і перепочити. Заспіваймо улюблену пісню наших друзів коротульок.
  1. Завдання 5. (в)
  • Сумно нам без друзів-коротульок. Я, наприклад сумую за Знайком. Він завжди нам допомагав у навчанні.
  • Наступне завдання Чарівника пов’язане з геометрією. Тож давайте згадаємо все те, що нам розповідав Знайко.
  • Що таке куб? Яку ще назву він має?
  • Скільки граней має куб?
  • Скільки ребер має куб?
  • Скільки вершин має ця фігура?
  • Тепер ми готові виконати наступне завдання.

Ботанічний сад був заснований в 1931 році. Але під час війни сад був повністю знищений, і відновлювати його довелося з нуля. Частина колишньої території відійшла до парку ім. Гагаріна, а частина - під забудову студентського містечка університету. З 1963 року Ботанічний сад оголошений заповідною територією. Сьогодні колекція чагарників  ботанічного саду має статус "Національного надбання України".

(фото міста і букви ТРО)

 

  1. Завдання 7. (1,2,3)
  • Перед вами на столах лежать докази, знайдені на місці зникнення. Чарівник пропонує впізнати розкортки куба, зроблені Розумницею.
  • Наша задача перевірити ці креслення  та з’ясувати, які з них є розгортками куба. Адже наша Розумниця не помиляється ніколи.

У 1975 році в цьому місті до 30-річчя Перемоги народу у ІІ світовій війні було відкрито пам'ятник подвигу радянським солдатам, і названий він був Діорама "Битва за Дніпро".

Потрапивши всередину складається враження глибокого ефект присутності на місці штурму Дніпра. Панорамний радіус огляду полотна сягає 230 градусів. У наш час Діорама завжди відкрита для відвідування. Величезна кількість городян і туристів із задоволенням приходять споглядати на цей шедевр.

(фото міста і букви ПРО)

  1. Фізкультхвилинка
  • Злий Чаклун хоче, напевне, перевірити на скільки ми уважні. Він пропонує переглянути відео, а потім відповісти на питання.
  • Які букви ви побачили на екрані?

(фото міста і букви Д, В)

  • Отже, ми знаємо всі букви. Чи можемо дізнатися, в якому місті перебувають наші друзі –коротульки? Я називається це місто? (Дніпропетровсровськ)

IV. Закріплення та систематизація знань.

  1.  Бесіда
  • Наші друзі дякують вам за звільнення їх з полону.  Вони дуже раді знову навчатися разом з нами. Але у нашого Знайка знову виникло питання.
  • Яка наука нам допомогла у пошуках друзів? (логіка)
  • Що таке логіка?
  • Що є одиницею логіки?
  • Що таке обсяг поняття?
  1. Задача 11.  (заповнення алгоритму в зош.)
  • Ось подивіться на Незнайко щось хоче нам розказати.

V. Підсумок уроку.

-Сьогодні ми довели, що ми справжні слідчі. Молодці!!!

Все зуміли розвязати

Про складне й просте сказати

Вміли добре рахувати

То ж і ми часу не гаєм

Переможців привітаєм.                    (подарунки від коротульок)

  • Наші друзі бажають вам так і надалі дружньо працювати та вивчати логіку.
  • Адже «Логіка — це бог мислячих.»     Л. Фейхтвангер .

 

 

 

http://g.io.ua/img_aa/large/0678/08/06780890.jpg

http://eslovnik.com/img/3261197.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 січня 2018
Переглядів
5351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку