Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 27
Вінницької міської ради»
План-конспект уроку
фізичної культури
для учнів 7-го класу
Підготував: учитель фізичного виховання - Мельник М.Б.
Тема: Легка атлетика.
Мета: - підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів;
Завдання уроку
Тип уроку: повторення і вдосконалення рухових навичок
Метод: колове тренування
Місце проведення : спортивний зал
Матеріально-технічне забезпечення: Бар’єр висота 40 см. - 12 шт., фішки - 20 шт., набивні м’ячі - 2 шт., секундомір, гімнастичні кільця – 4 шт., координаційна драбина – 1 шт., килим спортивний – 1 шт., конуси – 10 шт., спеціальні палиці спортивні – 10 шт., м’ячики малі – 2 шт., рукохід – 1 шт., степ платформа – 2 шт., скакалки – 2шт., м’ячі тенісні та резинова стрічка для них для імітації метання – 2 шт., платформи балансування – 2 шт., спец. обладнання для підтягування – 2 шт., футбольні м’ячі – 4 шт., програвач – 1 шт., флешка носій – 1 шт.
Час уроку : 45 хв.
Дата проведення :
Частини уроку та їх зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
15 хв. |
Фронтальний метод |
1.Шикування, повідомлення завдань уроку. 2. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. 3. Інструктаж з техніки безпеки.
|
2 хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд та стан здоров’я дітей. Визначення готовності учнів до уроку. ЧСС немає перевищувати 20-25 ударів. |
4. Ходьба : навшпиньках, на п’ятах, внутрішній та зовнішній стороні стопи, балансування з п’ятки на носок. 5. Біг :
|
5 хв.
|
Слідкувати за правильною поставою.
Слідкувати за правильним виконанням завдань. Дистанція – 2-3 кроки. Темп повільний. Стежити за правильністю виконання та увагу учнів на подану вправу на увагу за сигналом та без. Стежити за технікою виконання вправ. Звертати увагу на зовнішні показник учнів під час виконання вправ у урусі. |
6. Перешикування в колони по чотири для виконання ритмічної розминки, для підготовки м’язів тіла до роботи в основній частині уроку.
7. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. |
8 хв. |
Лунає ритмічна музика, підготовка організму до роботи у основній частині уроку.
ЧСС немає перевищувати 25-30 ударів. |
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25 хв. |
Метод колового тренування |
8. Інструктаж з техніки безпеки при коловому тренуванні. Станції ( дивитись додаток № 1):
8. Перевірка ЧСС за 10 секунд.
Вимірювання ЧСС за 10 секунд.
9.Перешикування для естафет:
|
15 хв.
1 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
11 хв. |
На етап відводиться відрізок часу у 1 хвилину, після чого учні переходять до наступної вправи.
Стежити за зовнішніми показниками учнів. Спину тримати рівно, темп середній. Темп вище середнього. Стежити за диханням під час виконання, темп середній стежити за рівновагою виконання. Визначення стану серцево-судинної системи за допомогою вимірювання стану серцебиття. Стежити за технікою виконання.
Спину тримати рівно, працюють тільки руки. Під відповідним кутом. Стежити за ритмічністю виконання. Темп середній , дотримання дистанцій між партнером. Темп вище середнього, стежити задиханням. Темп швидкий.
Виконання вправи з положення стоячи, темп середній. Відновлення дихання із поєднанням вправи на рівновагу. Визначення стану серцево-судинної системи за допомогою вимірювання стану серцебиття. Пульс немає перевищувати 30-35 ударів. Виграє команда, яка швидко і правильно закінчила естафету першою. Кожен учасник по черзі пробігає із м’ячем у руках оббігаючи стійкута передає його наступному партнеру. Учасник команди котить м’яч огинає стійку та передає його наступному. Все повторюється. Один учасник команди стоїть на Старті/фініші виконує біг до своєї команди і вони повертаються на назад , учасник який починав залишає обруч і все повторюється .
Виконання бігу в парі із партнером та одночасною передачею футбольних м’ячів один одному. Рух приставним кроком обличчям один до одногоДана естафета розрахована на увагу та кмітливість під час виконання.
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
5 хв. |
|
10. Перевірка ЧСС .
11. Шикування. Підведення підсумків уроку, наголошення на типових помилках та виділити кращих учнів на уроці.
|
1 хв.
3 хв.
1 хв.
|
Визначення стану серцево-судинної системи за допомогою вимірювання стану серцебиття. Оцінювання учнів та обговорення виконання поставленої мети на уроці та короткий аналіз.
|