Конспект уроку
Клас: 4
Учитель: Марушко Аріна Геннадіївна
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики
Стрибкові вправи
Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ, повторити стройові вправи та перешикування на місці, вдосконалення техніки виконання раніше вивчених вправ. Повторити та закріпити техніку виконання акробатичних вправ. Сприяти розвитку рухових якостей – сили, спритності, координиції рухів. Виховувати в учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння працювати в колективі.
Місце: спортивний зал.
Обладнання: виставка дитячих малюнків на тему «Пірати», карта скарбів, фотографія Генрі Моргана, малюнок корабля, правила ТБ, клятва піратів, гімнастичні мати, ключ
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
1. Організований перехід до місця заняття.
2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю. Рапорт.
3. Первинний огляд самопочуття.
4. Повідомлення задач уроку.
Доброго дня всім, хто завітав сьогодні до нас в гості. Давайте на якусь мить закриємо очі та поринемо в світ пригод та небезпек. Тож уявімо себе на безлюдному острові. І саме на цьому острові один із відомих піратів Генрі Морган залишив для нас скарб.
Отож, новоспечені пірати, увага! На нас сьогодні чекають багато цікавих завдань, і з кожним завданням ми будемо на крок ближчі до успіху. А ще ми перевіримо, чи можна вас назвати справжніми піратами.
- Успіх нашої роботи залежить від вас, діти. Тож працюючи на уроці не забувайте такі правила:
На уроці одне одному не заважайте.
Якщо необхідно, то допомагайте.
Кулаками не махати, можна що небудь зламати.
Ти сусіда не чіпай, бійки з ним не починай.
Щоб не трапилось с тобою ніколи біди – правил безпеки дотримуйся завжди!
5. Стройові вправи.
- На чому подорожували пірати?
- Ми з вами теж будемо подорожувати кораблем. Але для того, щоб наш корабель відплив від берега, нам необхідно з вами розім'ятись.
- Ліво руля! - (крок вліво);
- Право руля!- (крок вправо);
- Ніс!- (крок вперед);
- Корми!- (крок назад);
- Підняти вітрила!- (пірати стоять на місці, піднімають руки вгору);
- Гарматне ядро! - (всі присідають навпочіпки, закривають голову руками).
6. Різновиди ходьби (на носочках, на п'яточках, перекатом із п'ятки на носок, на внутрішній(зовнішній) стороні стопи, з високим підніманням стегна, ширше крок, маленький крок, у напівприсяді, у повному присяді)
7.Різновиди бігу ( повільним бігом, приставним кроком правим (лівим) боком, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілки назад)
8. Вправи на відновлення дихання.
9. Перешикування з колони по одному в колону по двоє. ( на англ. мові
10. ЗРВ на місці з обтяженням в обох руках (під музичний супровід)
ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.Комбінація із 4 акробатичних елементів
Пірати славились своєю витривалістю. Отож наше перше завдання: виконати комбінацію із 4 акробатичних елементів. Два перевороти вперед, один назад, берізка.
2. Застрибування на м'які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см); з наступним зіскоком.
Щоб не гаяти часу, вирушаємо далі в путь. Друге наше завдання : застрибнути двома ногами на мати.
3. Стрибки через гімнастичну лаву.
Ви гарно справились з двома завданнями. А зараз час перевірити вашу спритність та силу. Слухайте наступне завдання. Вам необхідно виконати стрибки. через лаву. Якщо ви справитесь з цим завданням, ми відкриємо ще частинку карти.
4. Конкурс «Безжальна шабля»
Щоб плавати на кораблях потрібно вміти зберігати рівновагу під час шторму. Ваше завдання -пройти по канату і не впасти! Тобто, треба наступати ногами тільки на мотузку! Наступати на чисту підлогу не можна!
Це завдання перевірить ще й ваші знання з української мови. В кінці шляху ви бачите шаблю. На ній є слова з пропущеними літерами. Ваше завдання в парах, тримаючись за руки, дійти до шаблі, вставити необхідну літеру і пробігти назад. Коли ви виконаєте це завдання, дізнаєтесь улюблений вираз піратів. Закінчити треба, поки грає музика.
С__об__д___ хв__ль і зл__ __а __зв___ __ – п__рат__ьк__й д__х н__ п__р__м__жн__ __!
1)Клят__а
2)П__езія
3)З___вдання
4)Кн__га
5)Тр__мвай
6)Зоши__
7)Велосипе___
8)Механ__к
9)По__еділок
10)Сп___дниця
11)__онце
12)Уч___тель
13)В___лиця
14)Кал___ндар
15)В__ресень
16)В__сняний
17)Сь__годні
18)Пом___лка
19)Про__шов
Свобода хвиль і злата дзвін - піратський дух не переможний!
5. Вікторина
І останнє, щоб відкрити скриню, нам потрібен ….(ключ)? Ви отримаєте його, коли правильно відповісте на запитання вікторини.
1)Найбільший океан. (Тихий)
2)На якому материку розташована Україна? (Євразія)
3)За який час Земля робить повний оберт навколо Сонця? (Рік)
4)Як називається шахова фігура і найбільша наземна тварина? (Слон)
5)Як називається прилад для визначення сторін горизонту? (Компас)
6)Як називається частина земної поверхні, яку людина бачить навколо себе? (Горизонт)
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
1.Підведення підсумків уроку.
Що ж, друзі, ця скриня- це перший піратський скарб, який нам вдалося знайти. Якщо хтось із вас у майбутньому буде випробовувати удачу і займуться пошуком справжніх піратських скарбів, хай йому щастить.
І на останок «Клятва піратів»
«Вступаючи в ряди піратів і шукачів скарбів клянусь:
шанувати піратський кодекс, не боятись, не сумувати,
допомагати товаришам, знайдені скарби розділити по честі
і совісті інакше нехай мене позбавлять моєї частки скарбів
і кинуть на поталу акулам. »
2.Повторний огляд самопочуття.
3.Організований перехід до класу.
Конспект уроку
Клас: 4
Учитель: Марушко Аріна Геннадіївна
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики
Стрибкові вправи
Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ, повторити стройові вправи та перешикування на місці, вдосконалення техніки виконання раніше вивчених вправ. Повторити та закріпити техніку виконання акробатичних вправ. Сприяти розвитку рухових якостей – сили, спритності, координиції рухів. Виховувати в учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння працювати в колективі.
Місце: спортивний зал.
Обладнання: виставка дитячих малюнків на тему «Пірати», карта скарбів, фотографія Генрі Моргана, малюнок корабля, правила ТБ, клятва піратів, гімнастичні мати, ключ
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
1. Організований перехід до місця заняття.
2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю. Рапорт.
3. Первинний огляд самопочуття.
4. Повідомлення задач уроку.
Доброго дня всім, хто завітав сьогодні до нас в гості. Давайте на якусь мить закриємо очі та поринемо в світ пригод та небезпек. Тож уявімо себе на безлюдному острові. І саме на цьому острові один із відомих піратів Генрі Морган залишив для нас скарб.
Отож, новоспечені пірати, увага! На нас сьогодні чекають багато цікавих завдань, і з кожним завданням ми будемо на крок ближчі до успіху. А ще ми перевіримо, чи можна вас назвати справжніми піратами.
- Успіх нашої роботи залежить від вас, діти. Тож працюючи на уроці не забувайте такі правила:
На уроці одне одному не заважайте.
Якщо необхідно, то допомагайте.
Кулаками не махати, можна що небудь зламати.
Ти сусіда не чіпай, бійки з ним не починай.
Щоб не трапилось с тобою ніколи біди – правил безпеки дотримуйся завжди!
5. Стройові вправи.
- На чому подорожували пірати?
- Ми з вами теж будемо подорожувати кораблем. Але для того, щоб наш корабель відплив від берега, нам необхідно з вами розім’ятись.
- Ліво руля! - (крок вліво);
- Право руля!- (крок вправо);
- Ніс!- (крок вперед);
- Корми!- (крок назад);
- Підняти вітрила!- (пірати стоять на місці, піднімають руки вгору);
- Гарматне ядро! - (всі присідають навпочіпки, закривають голову руками).
6. Різновиди ходьби (на носочках, на п’яточках, перекатом із п’ятки на носок, на внутрішній(зовнішній) стороні стопи, з високим підніманням стегна, ширше крок, маленький крок, у напівприсяді, у повному присяді)
7.Різновиди бігу ( повільним бігом, приставним кроком правим (лівим) боком, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілки назад)
8. Вправи на відновлення дихання.
9. Перешикування з колони по одному в колону по двоє. ( на англ. мові)
P1: The first
P2: The second
P3: The first…
T :The second numbers are two steps forward.
10. ЗРВ на місці з обтяженням в обох руках (під музичний супровід)
ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.Комбінація із 4 акробатичних елементів
Пірати славились своєю витривалістю. Отож наше перше завдання: виконати комбінацію із 4 акробатичних елементів. Два перевороти вперед, один назад, берізка.
2. Застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см); з наступним зіскоком.
Щоб не гаяти часу, вирушаємо далі в путь. Друге наше завдання : застрибнути двома ногами на мати.
3. Стрибки через гімнастичну лаву.
Ви гарно справились з двома завданнями. А зараз час перевірити вашу спритність та силу. Слухайте наступне завдання. Вам необхідно виконати стрибки. через лаву. Якщо ви справитесь з цим завданням, ми відкриємо ще частинку карти.
4. Конкурс «Безжальна шабля»
Щоб плавати на кораблях потрібно вміти зберігати рівновагу під час шторму. Ваше завдання -пройти по канату і не впасти! Тобто, треба наступати ногами тільки на мотузку! Наступати на чисту підлогу не можна!
Це завдання перевірить ще й ваші знання з української мови. В кінці шляху ви бачите шаблю. На ній є слова з пропущеними літерами. Ваше завдання в парах, тримаючись за руки, дійти до шаблі, вставити необхідну літеру і пробігти назад. Коли ви виконаєте це завдання, дізнаєтесь улюблений вираз піратів. Закінчити треба, поки грає музика.
С__об__д___ хв__ль і зл__ __а __зв___ __ – п__рат__ьк__й д__х н__ п__р__м__жн__ __!
Свобода хвиль і злата дзвін - піратський дух не переможний!
5. Вікторина
І останнє, щоб відкрити скриню, нам потрібен ….(ключ)? Ви отримаєте його, коли правильно відповісте на запитання вікторини.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
Що ж, друзі, ця скриня- це перший піратський скарб, який нам вдалося знайти. Якщо хтось із вас у майбутньому буде випробовувати удачу і займуться пошуком справжніх піратських скарбів, хай йому щастить.
І на останок «Клятва піратів»
«Вступаючи в ряди піратів і шукачів скарбів клянусь:
шанувати піратський кодекс, не боятись, не сумувати,
допомагати товаришам, знайдені скарби розділити по честі
і совісті інакше нехай мене позбавлять моєї частки скарбів
і кинуть на поталу акулам. »