28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Рухливі ігри на подвір'ї серед 1-4 класів

Про матеріал

Зміст

- Пташки в гніздечку
- Коники
- Кіт і миші
- Горобчики
- Ведмедик
- Квач
- Море хвилюється
- Хустиночка
- НЕ ДАВАЙ М'ЯЧ
- М'яч по колу
- Мисливці і качки
- Вудка
- Гуси-Лебеді
- Мережива

Перегляд файлу

 

            Творча робота

На тему: «Рухливі ігри на подвір’ї»

 

Приготувала: Кононенко Юлія Анатоліївна
Студентка 41-Ш групи
Покровського педагогічного коледжу

 

2017 р.

 

http://balkhash.goo.kz/media/img/journal/5881e1add0d5f.jpg

 

Ігри з ходьбою та бігом

  Пташки в гніздечку

Мета: вчити дітей ходити і бігати врозсип, не наштовхуючись один на одного; привчати їх швидко діяти за сигналом вихователя, допомагати одні іншим.

Хід гри: діти сидять на стільчиках, розставлених на подвірї .Це – гніздечка. За сигналом ведучого всі пташки вилітають на середину кімнати, розлітаються в різні боки, присідають, розшукуючи корм, знову літають, розмахуючи руками-крилами. За сигналом «Пташки, в гніздечка!» діти повертаються на свої місця.

Вказівки до проведення: вихователь стежить за тим, щоб діти-пташки діяли за сигналом: летіли від гніздечка щонайдалі й поверталися тільки до свого гніздечка.

 

http://rudocs.exdat.com/pars_docs/tw_refs/345/344367/344367_html_558a01ae.jpg

 

Коники

Мета: привчати дітей рухатися один за одним, погоджувати рухи, не підштовхувати того, хто біжить попереду, навіть якщо він рухається не дуже швидко.

Хід гри: дітей об’єднують у пари за бажанням: один – коник, інший – кучер, який запрягає коника (надягає віжки) і їде майданчиком з однієї сторони в іншу і назад. Потім за пропозицією вихователя діти змінюють ролі, гра триває.

Вказівки до проведення: спочатку вихователь допомагає дітям надягти віжки і безпосередньо бере участь у грі в ролі кучера. Доцільно спочатку дібрати в пари приблизно однакових за рівнем рухової підготовки дітей.

http://1istochnik.ru/attachments/publications/0/1156/thumb_1478241211-73a6a01a36.jpg

 

Миші й кіт

Мета: привчати дітей легко бігати на носках, не наштовхуючись один на одного; орієнтуватися в просторі, змінювати рухи за сигналом вихователя.

Хід гри: діти сидять на ослонах чи стільчиках. Це миші в нірках. З протилежного боку кімнати чи майданчика сидить кіт. Він засинає (заплющує очі), а миші розбігаються по всій кімнаті. Але нарешті кіт прокидається, потягується, нявкає і виходить на полювання. Миші швидко тікають і ховаються в нірках (займають свої місця). Пійманих мишей веде до себе. Коли всі сховаються, кіт ще раз проходить кімнатою, потім повертається на своє місце і знову засинає.

Вказівки до проведення: миші можуть вибігати з нірок тільки тоді, коли кіт заплющить очі й засне, а повертатися до нірок – коли кіт прокинеться і занявкає.

http://dnzteremok.at.ua/_ph/1/783969781.jpg

ПЛАТОЧЕК

Діти утворюють коло, стаючи обличчям до його центру. Вибирається ведучий, який бере "платочек" і починає бігати по колу. Завдання, що водить, назвемо його - інструктор з водіння, - непомітно підкинути хусточку під ноги кому-небудь з присутніх в колі, оббігти повне коло і торкнутися гравця з "хусточкою". Якщо йому це вдається, то гравець сідає в центр кола, а ведучий продовжує гру. Якщо гравець помічає підкинутий хустинку, він кидається за ведучим, намагаючись його наздогнати (але не біжить назустріч з іншого боку). Гравець повинен наздогнати ведучого до того, як той стане на його місце, що звільнилося. Якщо ведучому вдається стати на місце гравця до того, як той його наздожене, він стає гравцем, а гравець стає ведучим. Якщо гравець наздоганяє ведучого, ведучий сідає в коло, всі вони гарцюють в колі гравці повертаються в коло, а наздогнав гравець стає ведучим.

https://arhivurokov.ru/multiurok/html/2017/03/06/s_58bd8025d6c5d/581041_2.png

Горобчики

Мета: вчити дітей виконувати рухи згідно зі словами; закріплювати вміння імітувати повадки птахів, вчити дітей бігати врозтіч та у заздалегідь обумовлене місце. Виховувати  уважність, сміливість.

Хід гри: діти-горобчики сидять на стільчиках (у гніздечках) і сплять. На слова вихователя:

В гнізді горобчики живуть, вранці з сонечком встають.

Діти розплющують очі й голосно співають:

Чик-чирик, чик-чирик, свою пісеньку ведуть.

Після цього діти розбігаються на  подвірї. На слова вихователя: «В гніздо полетіли», - повертаються на місця.

http://novsg.ru/yeyerzyvso/7002

Ведмедик

Мета:  вчити дітей  виконувати рухи згідно зі словами; вчити дітей бігати вроздріб та в заздалегідь обумовлене місце. Виховувати  уважність, сміливість.

Хід гри:  роль ведмедя спочатку виконує  хтось із дорослих:

Якось ми у ліс ходили і ведмедика зустріли

На горбочку він лежав, під ялиночкою спав.

Круг ведмедика ходили, вайлуватого будили,

Прокидайся-но, вставай і маляток доганяй.

Після цих слів «ведмедик» ловить дітей, які тікають.

https://botan.cc/prepod/_bloks/pic/ogmizb2-033.jpg

СТРУМОЧОК

 Кількість гравців має бути непарною. Всі розбиваються на пари, беруться за руки і стають один за одним, високо піднявши руки. Ведучий входить в цей живий коридор, вибирає собі когось з гравців, бере його за руку і разом з ним проходить залишок коридору. Що залишився з розбитою пари стає ведучим. Гра на зразок проста, але коли дорослі дядьки і тітки намагаються пройти під маленькими дитячими рученятами - виявляється, гра ще й дуже смішна!

 

 

https://xn--j1ar.kz/deti/files/pict/60-20170117-224009/img_587e49b649f04.jpg

 

ЇСТІВНЕ-неїстівне

Ведучий кидає м'яч одному з гравців, вимовляючи при цьому якесь слово. Якщо воно означає щось їстівне - м'яч потрібно зловити і повернути назад. Якщо ж під назвою предмет є не можна, м'яч, відповідно потрібно відбити. Гру можна ускладнювати або спрощувати. Наприклад, потрібно «ловити» тільки квіти, дерева або тварин.

http://lugansk.site/wp-content/uploads/2016/05/sedobnoe-ne-sedobnoe.jpg

 

 «МОРЕ ХВИЛЮЄТЬСЯ»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати почуття рівноваги, витривалість.

 Хід гри
Діти утворюють коло, одна дитина (ведучий) посередині. Діти ходять по колу в різному напрямку: праворуч або ліворуч та бігають. Дитина всередині кола промовляє:

Море хвилюється раз,
Море хвилюється два,
Море хвилюється три!
Морська фігура на місці замри!

 Діти раптово зупиняються і кожний із них зображує той чи інший придуманий рух. Ведучий обирає те, що йому найбільше сподобалось. Діти міняються місцями. Гра повторюється.

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/9/112/83/112083311_6.png

 

 

КВАЧ

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати швидкість і спритність.

 Хід гри

Діти стоять у різних кінцях майданчика. Одну дитину обирають «квачем», їй дають до рук кольорову стрічку, і вона стає посередині майданчика та говорить:
Квачик, квачик, раз, два, три,
Швидше ти дітей лови!

«Квач» намагається когось догнати (квацнути). Той, кого він квацнув, відходить убік. Гра завершується, якщо «квач» зловить трьох-чотирьох дітей (за домовленістю). Потім вихователь призначає «квачем» найспритнішу дитину, яку жодного разу не спіймали.

Рекомендації до гри
Спійманим уважається той, кого «квач» квацнув, він відходить убік. Якщо «квач» протягом 30–40 с не може нікого квацнути, то необхідно призначити іншу дитину.

http://www.teenstysovka.com/wp-content/uploads/2015/11/2p1-500x400.jpg

«НЕ ДАВАЙ М’ЯЧ»

Мета: удосконалювати навички кидання та ловіння м’яча; розвивати спритність і швидкість.

Хід гри

Діти стають у коло на відстані витягнутих у сторони рук. Ведучий стає в центрі. За сигналом вихователя діти прокочують м’яч одне одному, а ведучий, бігаючи по колу, намагається перехопити йоги (спіймати). Якщо це йому вдається, то в центрі опиняється дитина, яка останньою прокочувала м’яч. Виграють ті, які жодного разу не були ведучими.

Рекомендації до гри

Вихователь стежить за тим, щоб діти м’яч прокочувати по землі обома руками. Ведучий має право зупиняти його тільки руками. Перехоплювати м’яч слід лише тоді, коли він котиться по землі. Вибивати з рук гравців не дозволяється.

i (1).jpg

М’ячик  по колу

Мета: привчати дітей розміщуватися по колу; розвивати вміння передавати м’яч одне одному. Виховувати наполегливість та уважність.

Хід гри: всі діти встають в коло на відстані витягнутих рук одне від одного. Один із гравців одержує м’яч і передає його другому, третьому (по колу). Поступово швидкість передачі зростає.  Кожний  намагається впіймати м’яч.

Вказівки до проведення: дитина, яка опустила м’яч або кинула його неправильно, підтримується словами вихователя: «У Дмитрика все  вийде, спробуй ще». Якщо в дитини знов не виходить, вихователь допомагає передати м’яч іншій дитині.

http://info-mir.com.ua/wp-content/uploads/2014/12/259d3899a21.png

 

Гра в схованки

Мета: привчати діяти за сигналом, орієнтуватися у просторі; вчити дітей знаходити певний предмет, виконувати танцювальні або загальнорозвиваючи рухи за показом вихователя та самостійно. Виховувати витримку.

Хід гри: діти ховаються, а вихователь шукає їх, співає або каже:

По кімнаті я ходжу, діток не знаходжу,
Ну куди ж мені іти, діточок своїх знайти?
Зараз дудочку дістану і на дудочці зіграю.
Всі почують, прибіжать і в таночок поспішать.

 : наспівуючи або

http://info-mir.com.ua/wp-content/uploads/2014/12/90b423.jpg

 

Доженіть мене

Мета: навчати дітей бігати в одному напрямку, слухати сигнал вихователя і починати рухи за сигналом.

Хід гри: діти сидять на стільцях чи на лаві з одного боку кімнати чи майданчика. „Дожени мене”, - каже вихователь і біжить на  протилежний бік. Діти біжать за ним, прагнуть піймати педагога. Вихователь зупиняється, коли діти підбігають, каже: „Тікайте, тікайте, наздожену”. Діти бігом повертаються на свої місця.

Вказівки до проведення: спочатку гру доцільно проводити з 4-6 дітьми, збільшуючи кількість до 10-12 дітей. Вихователь повинен не дуже швидко бігти, щоб діти наздогнали його. Коли малюки зайняли місце на стільцях, їх варто похвалити, відзначити, як добре вони бігають.

http://dsports.ru/01.jpg

 

МИСЛИВЦІ І КАЧКИ

        Мета: розвивати окомір, спритність.

        Хід гри: На ігровому майданчику чертится коло діаметром 5 - 8 м (залежно від віку гравців і їх числа). Всі гравці діляться на дві команди: «качки» і «мисливці». «Качки» розташовуються всередині кола, а «мисливці» за колом. «Мисливці» отримують м'яч. По сигналу або по команді вчителя «мисливці» починають м'ячем вибивати «качок». «Убиті качки», в яких потрапив м'яч, вибувають за межі кола. Гра продовжується до тих пір, поки не будуть вибиті всі «качки» з кола. Під час кидка м'яча «мисливцям» не можна переступати лінію кола.
Коли будуть вибиті всі «качки», команди міняються місцями.

       Вказівки до проведення: з числа граючих вибираються 3 - 4 «мисливця», які стоять у різних кінцях майданчика. У кожного «мисливця» по малому м'ячу. Гравці розбігаються по майданчику, але не виходять за її межі.
За сигналом або команді вчителя всі гравці зупиняються на своїх місцях, а «мисливці» ціляться і кидають в них м'ячі.

https://inteltoys.ru/files/articles/2015/07/534/534-5.jpg

ВУДКА

        Мета : розвивати  спритність, координації рухів.

       Хід гри: Із загального числа гравців вибирається ведучий. Інші гравці встають в коло діаметром 3-4 м.
Ведучий стає В центр крута. У нього в руках стрічка довжиною 2 м з прив'язаним до кінця мішечком з піском. Ведучий обертає мотузку так, щоб мішечок з піском летів над рівнем підлоги на висоті 5-10 див.Кожен з гравців повинен підстрибнути і пропустити летить мішечок. Той, кого ведучий зачепив летять мішечком, отримує штрафне очко. Підраховується загальна кількість штрафних очок після того, як мішечок здійснить 8-10 повних кіл. Перемагає той, кого мотузочок ні разу не зачепила по ногах.
Після зміни ведучого гра починається спочатку.

         Вказівки до проведення:  Ігри на свіжому повітрі та у приміщенні 
Розвиває: координацію рухів, спритність .


http://semeika.com.ua/images/597.jpg 

ГУСИ-ЛЕБЕДІ

       Мета: координацію рухів, спритність, опорно-руховий апарат, здібності бігу, почуття спортивного суперництва

      Хід гри: На ігровому майданчику кресляться дві лінії на відстані 15-25 м (залежно від віку гравців). З числа гравців вибирається «вовк» (рідше - два), який стоїть між лініями. За однією лінією знаходяться інші учасники - «гуси», а за іншою - вчитель звертається до гусок: «Гуси-гуси!»
Гуси відповідають:
- Га-га-га!
- Їсти хочете?
- Да, Да, Да!
- Ну летіть!
- Нам не можна! Сірий вовк під горою, не пускає нас додому!
- Ну летіть, злого вовка стережіться!
Після цих слів гуси поспішають додому від однієї лінії до іншої, а вибіг вовк (вовки) намагається зловити («заплямувати») як можна більше гусей. Спійманих гусей вовк відводить у своє лігво.Після двох-трьох таких «перельотів» вибирається новий вовк, а спіймані гуси повертаються в гру, яка починається спочатку.
http://www.podelise.ru/tw_files/4/d-3019/3019_html_m2ee06c25.png
 

МЕРЕЖИВА

        Мета: розвиває координацію рухів, спритність, опорно-руховий апарат, здібності бігу, почуття спортивного суперництва. 

        Хід гри: З граючих дітей вибирають двох: один «човник», інший - «ткач». Інші діти стають парами обличчям один до одного, утворюючи півколо. Відстань між парами 1-1,5 м. Кожна пара береться за руки і піднімає їх вгору, утворюючи «ворота». Перед початком гри «ткач» стає у першої пари, а «човник» - у другий і т. д. За сигналом вчителя (бавовна, свисток) або за його командою «човник» починає бігти «змійкою», не пропускаючи ні одних воріт, а «ткач», слідуючи його шляхом, намагається наздогнати його.
Якщо «човник» встигне добігти до останньої пари півкола і не буде спійманий, то він разом з «ткачем» стає останньою парою, а гру починає перша пара, розподіливши ролі «човника» і «ткача».Якщо «ткач» наздоганяє «човник» і встигає «заплямувати» його перш, ніж він досягне останньої пари, той сам стає «човником», а гравець, колишній «човником», йде до першої парі і вибирає з двох собі пару. З цим гравцем він утворює пару в кінці півкола, а залишився без пари стає «ткачем».


 

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
3095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку