Конспект уроку №___ для учнів 5 класу
Тема. Гімнастика. Комплекс спеціальних дихальних вправ. Завдання уроку Освітні:
розучити комплекс спеціальних дихальних вправ.
Удосконалювати техніку виконання:
- організовуючих вправ;
- перешикування з колони по одному в колону по двоє;
- акробатичних вправ; - вправ з рівноваги;
- танцювальних вправ. Розвиваючі:
розвивати спритність, гнучкість, ритмічність.
Виховні:
виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою.
Місце проведення: спортивний зал.
Дата проведення: ______________
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастична колода, гімнастичні лави, свисток, секундомір.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Організаційно- методичні вказівки |
|
1. Шикування, рапорт, привітання. Повідомлення завдань уроку. Правила поведінки і техніки безпеки під час уроку. ЧСС за 6 с. 2. Організовуючі вправи: виконання команд «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Розійдись!». 3. Перешикування з колони по одному в колону по двоє дробленням-зведенням і зворотне перешикування розведенням і злиттям.
4. Комплекс спеціальних дихальних вправ. 1) В. п. — о. с. 1-2 — руки через сторони вгору, |
2 хв
15 хв
1 хв
2 хв
5 хв
4-5 |
Звернути увагу на форму одягу і взуття. Рапорт за встановленою формою. Виконувати вправи за командою.
Готовність учнів до уроку.
|
|
Стежити за чіткістю виконання вправ.
Виправляти помилки.
Вступне слово
Темп |
|
потягнутись (вдих); 2) В. п. — о. с. 1-2 — глибоко вдихнути, максимально викидаючи живіт та піднімаючи й розширюючи грудну клітку;
3-4 — видихнути. 3) В. п. - о. с. 1-2 — присісти, міцно обхопивши коліна руками, видихнути; 3-4 — вирівнятися і вдихнути. 4) В. п. — сидячи, одна рука на грудях, друга на животі. Під час вдиху живіт сильно випнути вперед, а під час видиху — втягнути його. 5) В. п. — сидячи. Дихання із затримкою: вдих — 4 с; видих — 4 с; пауза — 2 с.
6) В. п. — сидячи. Вдих через обидві ніздрі; Видих через праву ніздрю, затиснувши пальцем ліву; вдих через обидві ніздрі; видих через ліву ніздрю, затиснувши пальцем праву.
7) Виконується сидячи — повне, вільне дихання без напруження. Видихнути — зробити затяжний вдих, водночас піднімаю чи і розширюючи грудну клітку; знов видихнути, опускаючи, груди і зменшуючи тим самим об'єм легень.
|
разів
3-4 рази
4-6 разів
4-5 разів
10 разів
4-6 разів
3-4 рази |
виконання повільний.
Груди нерухомі. Спина рівна.
Спину тримати рівно. |
1. Різновиди пересування: — ходьба зі зміною довжини і частоти кроків; - ходьба із зупинками за сигналами; - ходьба з підстрибуванням; |
4 хв |
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Стежити за поставою.
|
|
|
- біг із подоланням перешкод. 2. Акробатика: — «шпагат»; — «напівшпагат»; — «міст» з положення стоячи; — акробатичні комбінації: перекид вперед в упор присівши, схрестивши ноги — поворот кругом — перекид назад — стрибок вгору.
3. Рівновага: — ходьба з випадами; — повороти на 90° і 180° з різ ними положеннями рук; — комбінація на колоді: (Вхід з додатковою опорою на кінець колоди, крок лівою, руки в сторони — крок правою, руки вниз — крок лівою і поврот вправо, руки в сторони, поворот вправо, махом лівою випад, махом правої, поворот вліво у стійку «ноги нарізно», приставляючи ліву, напівприсід, руки назад вниз, зіскок прогнув- шись. 4.Танцювальні, вправи. З'єднання танцювальних кроків: - поєднання галопу та польки; - елементи народних танців; - гопак. 5.Гімнастична естафета. |
8 хв
8 хв
4 хв
5 хв |
Груповий метод організації діяльності. Виправляти помилки, страхувати.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Продемонструвати. Виправляти помилки повторним поясненням, допомогою.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Виправляти помилки зауваженням, повторним поясненням. Страхувати під час виконання вправ.
Виправляти помилки вказівкою, повторною демонстрацією.
Виконувати під музичний супровід.
Ігровий метод організації діяльності. |
1. Шикування. 2. Вправи на відновлення дихання, розслаблення. 3. Підведення підсумків уроку. |
1хв 2 хв
1 хв |
Оцінювання. Домашнє завдання. |