3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 класу. Тема "Гімнастика"

Про матеріал
Завдання уроку Освітні: розучити комплекс спеціальних дихальних вправ. Удосконалювати техніку виконання: - організовуючих вправ; - перешикування з колони по одному в колону по двоє; - акробатичних вправ; - вправ з рівноваги; - танцювальних вправ. Розвиваючі: розвивати спритність, гнучкість, ритмічність. Виховні: виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою.
Перегляд файлу

 Конспект уроку №___   для учнів 5 класу

Тема. Гімнастика. Комплекс спеціальних дихальних вправ.  Завдання уроку  Освітні:   

розучити комплекс спеціальних дихальних вправ.

Удосконалювати техніку виконання:

-       організовуючих вправ;

-       перешикування з колони по одному в колону по двоє;

-       акробатичних вправ; - вправ з рівноваги;

-       танцювальних вправ. Розвиваючі:  

розвивати спритність, гнучкість, ритмічність.

Виховні:

         виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою. 

Місце проведення: спортивний зал.

Дата  проведення:  ______________

Інвентар:  гімнастичні мати, гімнастична колода, гімнастичні лави, свисток,  секундомір.

 

Частина уроку

                 Зміст уроку

Організаційно- методичні вказівки

1.                Шикування, рапорт, привітання. Повідомлення завдань уроку.

Правила поведінки і техніки безпеки під час уроку.

ЧСС за 6 с.

2.                Організовуючі вправи: виконання команд «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Розійдись!».

3.                Перешикування з колони по одному в колону по двоє дробленням-зведенням і зворотне перешикування розведенням і злиттям.

 

4.                Комплекс спеціальних дихальних вправ.

1)  В. п. — о. с.

1-2 — руки через сторони вгору,

2 хв

 

 

 

 

 

15 хв

 

 

1   хв

 

 

 

 

2   хв

 

 

 

 

5 хв

 

4-5

Звернути увагу на форму одягу і взуття.

Рапорт за встановленою формою. Виконувати вправи за командою.

 

 

Готовність учнів до уроку.

 

Стежити за чіткістю виконання вправ.

 

 

Виправляти помилки. 

 

 

 

 

 

 Вступне слово 

 

Темп 

 

 

потягнутись (вдих); 2) В. п. — о. с.

1-2 — глибоко вдихнути, максимально викидаючи живіт та

піднімаючи й розширюючи

грудну клітку; 

 

3-4 — видихнути.

3) В. п. - о. с.

1-2 — присісти, міцно обхопивши коліна руками, видихнути; 3-4 — вирівнятися і вдихнути. 4) В. п. — сидячи, одна рука на грудях, друга на животі. Під час вдиху живіт сильно випнути вперед, а під час видиху — втягнути його.

5)               В. п. — сидячи. Дихання із затримкою: вдих — 4 с; видих — 4 с; пауза — 2 с.

 

6)               В. п. — сидячи. Вдих через обидві ніздрі;

Видих через праву ніздрю, затиснувши пальцем ліву; вдих через обидві ніздрі; видих через ліву ніздрю, затиснувши пальцем праву.

 

7)               Виконується сидячи — повне, вільне дихання без напруження. Видихнути — зробити затяжний вдих, водночас піднімаю чи і розширюючи грудну клітку; знов видихнути, опускаючи, груди і зменшуючи тим самим об'єм легень.

 

разів

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

           

4-6 разів

 

 

4-5 разів

 

 

 

10 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 виконання повільний. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Груди нерухомі. Спина рівна. 

 

 

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

1. Різновиди пересування: — ходьба зі зміною довжини і частоти кроків;

-         ходьба із зупинками за сигналами;

-         ходьба з підстрибуванням;

4 хв

Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Стежити за поставою.

 

 

 

 

 

- біг із подоланням перешкод.

2.  Акробатика:

— «шпагат»;

— «напівшпагат»;

— «міст» з положення стоячи; — акробатичні комбінації: перекид вперед в упор присівши, схрестивши ноги — поворот кругом — перекид назад — стрибок вгору.

 

3.  Рівновага:

— ходьба з випадами;

— повороти на 90° і 180° з різ ними положеннями рук;

— комбінація на колоді: (Вхід з додатковою опорою на кінець колоди, крок лівою, руки в сторони — крок правою, руки вниз — крок лівою і поврот

 вправо, руки в сторони, поворот  вправо, махом лівою випад,  махом правої, поворот вліво  у стійку «ноги нарізно», приставляючи ліву, напівприсід, руки назад вниз, зіскок прогнув- шись.

4.Танцювальні, вправи. 

З'єднання танцювальних кроків: - поєднання галопу та польки; - елементи народних танців; - гопак.

5.Гімнастична естафета.

 

 

8 хв

 

 

 

 

 

 

8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4   хв

 

 

 

 

5   хв

 

 

Груповий метод організації діяльності. Виправляти помилки, страхувати.

 

Фронтально-потоковий           метод організації діяльності.

Продемонструвати.

Виправляти помилки повторним поясненням, допомогою.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Виправляти помилки зауваженням, повторним поясненням. Страхувати під час виконання вправ.

 

 

Виправляти помилки вказівкою, повторною демонстрацією. 

 

 

 

 

 

Виконувати під музичний супровід.

 

 

Ігровий метод організації діяльності.

1.                  Шикування.

2.                  Вправи на відновлення дихання, розслаблення.

3.                  Підведення підсумків уроку.

1хв 

2 хв

 

1 хв

 

 

 

 

 

Оцінювання. Домашнє завдання.

 

 

pdf
Додано
22 лютого
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку