Конспект уроку з фізичної культури "Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах. Передавання і ловіння м’яча від грудей."

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: ознайомити із загартуванням як засобом зміцнення здоров’я; навчити упору лежачи на стегнах; вправляти у передаванні та ловінні м’яча двома руками від грудей, стоячи у колі; розвивати спритність рухливою грою «Передав — сідай!»
Перегляд файлу

Дата: 02.02.2021

Тема: «Карлсон». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах. Передавання і ловіння м’яча від грудей. Рухлива гра «Передав — сідай!»

Мета: ознайомити із загартуванням як засобом зміцнення здоров’я; навчити упору лежачи на стегнах; вправляти у передаванні та ловінні м’яча двома руками від грудей, стоячи у колі; розвивати спритність рухливою грою «Передав — сідай!»

Обладнання: музичний програвач, свисток, каремати, м’ячі (футбольні, баскетбольні або волейбольні).

Хід уроку

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (15—17 хв)

Шикування у шеренгу. Привітання. Організаційні вправи.

Теоретико-методичні знання. Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Сонце, повітря та вода — це наші найкращі друзі. В основі загартування — здатність організму людини пристосовуватися до мінливих умов навколишнього середовища. Загартовуються повітрям, водою, сонячним промінням. Загартування повітрям — найдоступніше. Воно ґрунтується на поступовому пристосуванні організму до температури навколишнього середовища.

Найпростіші та найдоступніші форми загартування водою — обтирання й обливання. Обтирання бажано проводити після ранкової гімнастики. Протягом 1—2 хв тіло швидко обтирають віджатою губкою, кінцем рушника чи серветкою, потім швидко розтирають насухо рушником до появи рожевого кольору і відчуття приємного тепла.

Загартування сонцем в цілому підвищує опірність хворобам, поліпшує якісний склад крові, підвищує обмін речовин. Організм необхідно почати загартовувати ще змалечку. Для цього не варто чекати конкретного віку, або сприятливих умов. Слід просто почати. Єдина пересторога, що може змусити вас ненадовго відкласти процес загартовування, — це нездужання.

Різновиди ходьби та бігу:

  • ходьба (10 с);
  • ходьба «як гуси», п’яти всередину, носки нарізно (10 с);
  • ходьба звичайна (10 с);
  • ходьба «як лижник» (10 с);
  • ходьба звичайна (10 с);
  • ходьба «як конячка», високо піднімаючи коліна, руки на пояс;
  • ходьба звичайна (10 с); легкий біг із прискоренням темпу (25 с);
  • ходьба звичайна (10 с).

ОМВ. Стежити за правильністю виконання.

Перешикування на 1—2 (1—3) (для утворення двох (трьох) шеренг).

Комплекс ЗРВ на місці 

(цей комплекс можна рекомендувати для виконання ранкової гімнастики)

1. Ходьба на місці (30 с). Темп виконання спокійний.

2. В. п. — стоячи ноги на ширині плечей, руки вниз. На вдиху піднятися на носки, руки через сторони наверх (2—5 р.).

3. В. п. — стоячи ноги на ширині плечей, руки на пояс. Колові обертання головою праворуч — ліворуч (2—5 р.).

4. В. п. — стоячи ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили ліворуч за правою рукою, те саме в іншу сторону (по 6 р.).

5. В. п. — стоячи ноги на ширині плечей, руки вперед. Повороти тулуба праворуч і ліворуч (по 6 р.).

6. В. п. — стоячи ноги на ширині плечей, руки вниз. Нахил уперед, тягнутися руками до підлоги. Потім — назад, піднімаючи руки нагору. (по 4 р., голову не закидати назад, ноги не згинати).

7. В. п. — стоячи ноги разом, руки на пояс. Махи ногами вперед, назад і в сторону (по 6 р. на кожну ногу, ноги не згинати).

8. В. п. — стоячи ноги разом, руки зігнуті перед грудьми. Різкі ривки руками назад (6 р.).

9. В. п. — стоячи ноги разом, руки на пояс. Присідання (10 р.). Темп виконання середній.

10. В. п. — сидячи, ноги разом. Нахили вперед, торкаючись пальців ніг (6— 8 р., ноги не згинати).

11. В. п. — сидячи, ноги нарізно. Нахили за руками до правої — лівої ноги поперемінно (по 6 р., ноги не згинати).

12. В. п. — стоячи, ноги разом, руки на пояс. Стрибки на одній і обох ногах. (Тривалість виконання — 1 хв).

13. Біг на місці. (Темп виконання середній. Відразу не зупинятися, перейти на ходьбу. Загальна тривалість — 1 хв.)

14. В. п. — стоячи ноги на ширині плечей, руки вниз. На вдиху плавно піднятися на носки й тягтися руками вверх, потім різко опустити тулуб і руки вниз, максимально розслабити спину й шийний відділ.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА (15—17 хв)

Упор лежачи на стегнах — прогнуте положення тіла обличчям до підлоги, руки випрямлені, кисті на підлозі, голова прямо, ноги разом, стегна лежать на підлозі. В. п. — упор лежачи на стегнах. 1 — сід на п’яти, руки від підлоги не відривати; 2 — в. п. («пропелер заводиться») (8—10 р.).

Передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей у колі

ОМВ. Праворуч та ліворуч. Темп виконання помірний. На відстані 2 м одне від одного. Можна провести естафету.

Естафета. Передача м’яча від грудей праворуч або ліворуч.

Учні класу об’єднуються у 2 команди, утворюючи два кола — одне поруч із іншим. Учитель — між ними. Учні в колах стоять на відстані витягнутих рук. У перших учнів, які знаходяться ближче до вчителя, — по м’ячу. За сигналом перші учні передають м’яч праворуч або ліворуч. Аналогічно передають м’яч далі. Щоразу перший учень у колі, отримавши м’яч після завершення кола, віддає м’яч учителеві. Команда тих, яка принесе м’яч раніше за інших, отримує виграшний бал.

ОМВ. Грають до 5 перемог.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (5—6 хв)

Рухлива гра «Передав — сідай!»

Учасників об’єднують у кілька команд, обирають капітанів. Команди шикуються біля лінії в колону по одному. Попереду кожної колони, обличчям до неї, на відстані 4—5 кроків стає капітан, який тримає м’яч. За сигналом кожний капітан кидає м’яч першому гравцеві у своїй колоні. Упіймавши м’яч, гравець повертає його капітанові й набуває положення упору сидячи. Отримавши м’яч від останнього гравця своєї колони, капітан піднімає його вгору, а гравці його команди підводяться.

Підбиття підсумків уроку

docx
Додано
20 грудня 2022
Переглядів
3633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку