Представлено конспект уроку з фізичної культури варіативного модулю гандбол для учнів 1 року навчання.
Наведене планування відповідає календарному плану представленому тут раніше.
(варіативний модуль гандбол, перший рік вивчення)
(навчальний заклад)
м. _________________ на 20__ – 20___ навчальний рік
(місто)
Кількість учнів: _______________
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Необхідний інвентар: м’ячі гандбольні або гумові, тенісні м’ячі.
|
№ п/п |
зміст |
Дозування |
Орг.-метод. вказівки |
1. |
Шикування, повідомлення завдань уроку. Теоретичні відомості «Загальна характеристика та основні поняття гри у гандбол (теоретичні відомості надані окремим файлом). |
1'30"
3' |
Звернути увагу на зовнішній вигляд Звернути увагу на підготовлені малюнки майданчику |
|
2. |
ЗФП. Стройові вправи:
|
2 р. 3 р. |
На пальцях однієї ноги, п’ятки іншої.
|
|
3. |
Ходьба:
|
20 м 20 м 20 м |
Спина пряма Лікті розведені На носок вище |
|
4. |
Біг
|
50 м 20 м 20 м 30 м |
У повільному темпі Частіше працювати ногами У повільному темпі |
|
5. |
Стрибки.
|
15 м 15 м |
При приземленні згинати коліно Тримати дистанцію та рівновагу |
|
6. |
ЗРВ у русі: 1. В.п. – руки в сторони, кисті в кулак. 1-4. – оберти у ліктьових суглобах всередину. 5-8. – те саме назовні. 2. В.п. – права вгорі. 1-2. – відведення рук назад. 3-4. – те саме зі зміною положення рук. 3. В.п. – руки вниз. 1-4. – оберти руками вперед 5-8. – те саме назад. 4. В.п. – руки на пояс. Ходьба з однойменими поворотами тулуба. 5. В.п. – те саме. Ходьба з нахилами тулуба вперед на кожен крок. 6. В.п. – те саме. Ходьба випадами |
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
10 м.
6-8 р.
10-12 м. |
Слідкувати за амплітудою рухів
Руки прямі
Слідкувати за амплітудою рухів
Поворот сильніше
Нахил глибше, ноги прямі Випад глибше |
|
7. |
Шикування з колони по одному у колону по чотири. |
20" |
|
|
8. |
ЗРВ в шерензі та колоні: 1. В.п. - стійка в шерензі, руки внизу поєднати. 1-2. - Ліву назад на носок, руки вгору – назовні. 3-4. - В.п. 2. В.п. – те саме.
3. В.п. - стійка ноги нарізно в колонне по одному, руки на плечі тому хто попереду. 1. - Нахил ліворуч, праву руку вгору. 2. - В.п. 3-4. – Те саме, праворуч. 4. В.п. - стійка в шерензі, руки на плечі тому хто рядом. 1-2. - Нахил назад. 3-4. - В.п. 5-7. - Три пружні нахили вперед. 8. - В.п. 5. В.п. - то же. 1-3. – три пружні присіди. 4. - В.п. 6. В.п. – стійка в колонне на правій, ліву ногу позаду утримує наступний учень, руки на плечі того хто попереду. 1-8. – Стрибки із просуванням уперед. 9-16. - То же на лівій назад. 7. Ходьба на місці |
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
15" |
Прогнутися.
Руки прямі
Ноги в колінах не згинати
Нахил глибше
Прогнутися
Тиснути на плечі сусіду
Коліна не виводити вперед
Дихати глибше |
|
9. |
Шикування з колони по 4 в колону по одному. |
20" |
|
|
10. |
Перехід до місця заняття. |
10" |
|
|
11.
|
Технічна підготовка Пересування та зупинки. Пересування у стійці гандболіста. Основна стійка – ноги злегка зігнуті, вага тіла на передній частині стопи, руки у положенні в залежності від ігрової ситуації. Зупинка стрибком. Обидві ноги виводяться вперед, наштовхуючись на опору, чим відбувається гасіння швидкості пересування вперед. Тулуб при цьому нахиляється назад, повертаючись у повітрі на 45-90˚ у бік майбутнього руху. При приземленні слід сильно зігнути ноги, для забезпечення амортизації стрибку та можливості продовжити біг. |
|||
За сигналом учні виконують три кроки вперед та настрибування на дві ноги. Настрибування слід виконувати не високо та м’яко, згинаючи коліна при приземленні, тулуб нахилений вперед, погляд прямо. При приземленні слід утримувати рівновагу протягом 1 секунди, потім продовжувати рух вперед.
За сигналом учні виконують біг із обраною ними швидкістю та напрямом руху. За сигналом вчителя учні виконують настрибування на дві ноги та утримують паузу на зігнутих після нього ногах до наступного сигналу вчителя.
Пересування вздовж 6-ти метрової лінії приставними кроками, спиною до воріт. |
3'
3'
4 р |
Подача сигналу між рухом 2-3 секунди, 1 секунда утримання паузу після настрибування.
|
|
Положення рук: одна рука перед собою, інша вгору; обидві руки злегка зігнуті у ліктьових суглобах; з певною частотою (1 або 2 кроки) зміна положення рук. Ведення м’яча.
За сигналом 1-й виконує ведення м’яча однією рукою на місці, за другим сигналом віддає передачу партнерові і вже той виконує ведення м’яча. Подача сигналу кожні 5-7 секунд. М’яч від партнера гравець повинен піймати двома руками.
За сигналом учні виконують ведення м’яча пересуваючись кроком уперед до протилежної колони, віддають м’яч першому учню протилежної колони та займають місце останнього гравця у цій колоні. |
2х2'
6' |
Вправа виконується у обидва боки: спершу з правого кута, потім з лівого кута.
Спершу ведення м’яча виконується сильнішою рукою, потім слабішою.
Слід поступово збільшувати видкість пересування від повільної ходьби до повільного бігу. При веденні м’яча слід погляд спрямовувати вперед (не дивитись на м’яч). |
12. |
Розвиток фізичних якостей: комплекс вправ у парах з тенісними м’ячами на розвиток координації
Передача м’яча з відскоком від майданчика з наступним обертом на 360˚ та прийомом м’яча від партнера.
Другий торкається м’яча, робить оберт навкруг себе. У цей час перший гравець змінює положення руки з м’ячем (м’яч на іншій руці в сторону, вгору, вперед, тощо). Після оберту другий гравець повинен торкнутися м’яча і знов повторити цикл рухів. |
1'
2х5 р
2х30'' |
М’ячі майже перекладаються у руки партнера
Відскок м’яча має бути на груди партнера, оберти 5 разів ліворуч та 5 разів праворуч
М’яч за спиною не ховати |
13. |
Збір інвентарю. Шикування у шеренгу. Підведення підсумків заняття. |
1' 1' 3' |
|
14. |
Домашнє завдання – настрибування поштовхом правої та поштовхом лівої з одночасним приземленням на обидві ноги. |
2х10 р |
|