Селютіна Марина
НВК «Ерудит»
м. Київ
Тема уроку. День народження.
Мета уроку:
- практична: розширити ерудицію учнів,їх лінгвістичного, філологічного та загального кругозору; формування уміння вести діалог, питати та надавати інформацію;
- розвивальна: розвиток загальномовленнєвих, інтелектуальних та пізнавальних здібностей учнів; формування в учнів готовності до спілкування у різних видах колективної взаємодії;
- виховна: формування в учнів інтересу та позитивного ставлення до мови, що вивчається, до культури народу, який говорить французькою; формування потреби у самоосвіті.
Тип уроку: комбінований з елементами гри.
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал із завданням для читання, презентація до уроку (тематична), іграшки-подарунки, аудіозапис із французькими піснями, відеоматеріал до уроку.
Хід уроку
Prоf. Bonjour mes élèves! Je suis très contente de vous voir! J’éspére que tout va bien? Ajourd’hui nous allons réviser les règles de lecture, apprendre un nouveau sujet et aussi chanter une chanson.
(Учні слухають та налаштовуються на роботу)
Prof. Comment est-ce que nous prononçons « au» et « eau »?
(Учні відповідають, що вимовляється як звук [о]. Учитель пропонує учням пригадати слова з цим звуком)
Prof. Ecoutez et répétez après moi.
(Учитель пропонує прочитати та перекласти діалог, знайти слова зі звуком [о]. Потім прочитати діалог по ролях)
Prof. Lisez et traduisez le dialogue. Trouvez les mots avec le son [o]. Lisez ce dialogue en paires.
(Учитель налаштовує учнів на сприйняття нової теми. Пропонує, переглянувши малюнки, які розташовані на дошці, здогадатися, про що піде мова на уроці)
Prof. Сhers amis! Regardez ces images. Qu’en pensez-vous, de quoi est-ct que nous parlons aujourd’hui?
(Учні висловлюють свої припущення. Учитель називає тему уроку та ініціює бесіду з класом. При роботі з питаннями використовується слайд із опорними фразами. Учні уважно слухають, дають відповіді на питання вчителя)
Prof. Vous avez raison. Notr sujet s’appelle “Joyeux Anniversaire”. Dites-moi, aimez-vous l’anniversaire? Pourquoi?
(Орієнтовні відповіді учнів)
El.1 J’aime (j’adore) l’anniversaire parce qu’il y a beaucoup de cadeaux.
El.2 J’aime (j’adore) l’anniversaire parce que c’est la fête de famille.
El.3 J’aime (j’adore) l’anniversaire parce que beaucoup d’amis viennent chez moi etc.
(Учитель нагадує учням, як запитати й сказати про вік)
- Tu as quell âge? (Quel âge as-tu?)
- Et toi ,....?
- J’ai ..... ans.
- Et moi.... .
- Quelle est la date de ton anniversaire?
(Учитель підбадьорює учнів, допомагає їм, пропонує повторити назви місяців французькою мовою)
Prof. Dans une année il y a 12 mois. Ecoutez et répétez après moi.
(Гра «Подивись та пригадай». З’єднати слова з малюнками)
des bonbons |
des fruits
|
des fleurs |
un gâteau
|
un vase |
une table |
un cadeau
|
des bougies |
des amis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Учитель роздає учням текст "L'anniversaire d'Alain", вмикає
аудіозапис)
J'ai un petit frère. Il s'appelle Alain. Mercredi, c'est l'anniversaire d'Alain. Il a 7 ans. Maman prépare une belle tarte aux pommes. Je dis à mon frère: "Alain, ferme les yeux!"Et je mets sur la tables mes cadeaux : des bonbons et une petite auto verte. Et encore les cadeaux de papa: un train électrique, un gros livre aux belles images et beaucoup de timbres pour la collection d'Alain. A 4 heures viennent les amis d'Alain, des garcons et des filles de sa clаsse.
Prof . Ecoutez et lisez. Ecoutez une seconde fois et répondez aux questions!
1) Comment s'appelle le garçon?
2) Quel âge-il-a?
3) Son anniversaire, c'est jeudi?
4) A quelle heure viennent les amis d'Alain?
5) Que prépare maman?
6) Quels cadeaux offre papa?
(Дивлячись французький мультфільм «Trotro Trotro et l'anniversaire de Nana» (https://www.youtube.com/watch?v=C-S7AYPgPcg , учні не лише відпочивають, а й сприймають на слух ЛО з теми уроку)
(Учитель роздає матеріал із завданням. Замість малюнків написати слова )
|
|
- Quelles cadeaux voudrieз-vous recevoir le joir de l'anniversaire?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ключі:
le rouge à levre |
de la salade
|
le vélo
|
le parfum |
des bonbons
|
le baladeur |
les bijoux |
une tarte
|
le constructeur |
les roses |
de la lemonade
|
la poupée |
(Учитель відкриває ключі. Учні обмінюються картками.
Відбувається взаємоперевірка)