Клас: 9 Дата проведення: 14.12.2022
Тема уроку. Теорема синусів.
Мета уроку:
Тип уроку: комбінований.
Наочність та обладнання: опорний конспект, підручник, презентація, інтернет ресурси, роздаткові матеріали.
Хід уроку
I. Організаційний етап
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку (офлайн\дистанційно).
II. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Яка мета уроку? У першу чергу, повторити теорему синусів, й відпрацювати навик розв’язування задач за даною теоремою. Чим ми ще будемо займатися на уроці? Як говориться в епіграфі нашого уроку: «Знання лише тоді знання, коли вони здобуті зусиллям своєї думки, а не тільки пам’яттю», отже, будемо думати. Й, сподіваюся, зимова, передноворічна атмосфера, буде, не лише, за вікном, а й панувати впродовж уроку.
Логічне завдання
Відповідь: 33.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Колективне пояснення домашнього завдання.
№ 548
Дано:
Знайти:
Розв’язання:
№ 552
Дано:
Знайти:
Розв’язання:
IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
Розв'язати трикутник — це означає знайти невідомі його сторони і кути за відомими сторонами і кутами. Для цього, мають бути відомими, 3 елементи трикутника. Основними способами розв’язувань трикутників є
Сума кутів трикутника дорівнює 180°.
Теорема косинусів
Теорема синусів
V. Удосконалення вмінь та навичок
Задача прикладного характеру
Зайчик стоїть від ялинки на відстані 15 метрів й дивиться на неї під куток 60°. Чи зможе пухнастий знайти її висоту?
Розв’язання:
Відповідь:
Скласти пазл
Розв’язання:
Відповідь:
Цікаво знати
Пазл — одна з найдоступніших іграшок, що розвивають логічне мислення, увагу, пам'ять, уяву. Пазли дуже корисні для розвитку мислення та пізнавальних здібностей людини.
Назва гри походить від скорочення англійського сполучення jigsaw puzzle («лобзикова головоломка»), бо саме лобзики використовувались для створення ранніх варіантів пазлів, випилюваних з дерева.
№559
Розв’язання:
;
;
.
№561
Розв’язання:
;
.
VI. Підсумки уроку. Рефлексія
Чотири «Що»
VII. Домашнє завдання
Повторити теореми, які використовують для розв’язування трикутників.
Виконати № 560, 562, стр. 108
Додатково: скласти зимову задачу, на використання теореми синусів.