Конспект уроку з геометрії для 8 класу на тему " Паралелограм"

Про матеріал

Даний матеріал можна використовувати під час вивчення властивостей та ознак паралелограма, а також при розв'язуванні задач з даної теми та систематизації і узагальнення знань

Перегляд файлу

 

Урок геометрії з комп’ютерною підтримкою

Людина  - це саморозвивальна система, що все пропускає через своє усвідомлення і свою душу. Згідно з цим мають змінитися ціннісні орієнтації вчителя і сучасної школи.

Сучасна школа вимагає переосимлення процесів навчання і виховання, застосування перспективних технологій, створення умов для самонавчання, саморозвитку і самореалізації особистості учня.

Відомо, що будь-який урок – це складне педагогічне явище, на якому вчитель і учні демонструють свої знання, вміння, навички. Чи цікаво дітям на уроці? Чи люблять вони вчитися? Як донести навчальний матеріал до їхньої свідомості , щоб запам’яталось надовго?

Урок триває всього 45 хвилин. А вчителю потрібно перевірити домашнє завдання, опитати теоретичний матеріал, ознайомити з новим матеріалом, допомогти учням засвоїти базові знання, шукати умови для розвитку самостійної творчої особистості. Отже, урок проходить у напруженому ритмі, В такому випадку значну частину цієї роботи може взяти на себе комп’ютер.

Відомо, що учень запам’ятовує 5% лекції, 10%, якщо читає текст, відео/аудіо матеріали дають можливість запам’ятати 20%, а демонстрація  - 30%.

Розглянемо як це можна зробити на уроці геометрії в 8 класі під час розв’язування задач.

 

 

 

 

Геометрія. 8 клас.

Тема. Розв’язування задач з теми: «Паралелограм».

Мета уроку: повторити ознаки і властивості паралелограма, етапи оформлення задачі, формувати вміння за малюнком розв’язувати задачі, знаходити допущені помилки в розв’язанні задачі, виробляти навички розв’язувати задачі з використанням ознак і властивостей паралелограма; розвивати логічне мислення та мовлення учнів, самостійність, виховувати дисциплінованість, цілеспрямованість, охайність записів в зошиті при оформленні задач; виховувати зацікавленість у вивченні предмета.

Тип уроку:  урок формування навичок і вмінь.

Хід уроку

 

1 слайд.  Девіз уроку.

 

1

 

 

2 слайд. Тема і мета уроку. 2

 

 

3 слайд. “ А чи пам’ятаємо ми , що …”

 

3

2

 

 

3

 

4-7 слайди. Перевіряємо знання ознак паралелограма. Повторення теоретичного матеріалу.

Відкриваються  спочатку запитання, коли учні відповіли, перевіряємо правильність відповіді за допомогою комп’ютера. Яскравість малюнка, уточнення відповідей

 

 

 

 

 

8

 

 

9 слайд. Усно розв’язуємо 3 задачі  в малюнках.

Не потрібно завчасно малювати задачі на дошці.

 

 

 

однієї задачі з даної теми.

 

10

 

11 слайд. Тільки умова задачі записана на екрані. 1 учень розв’язує її біля дошки, а всі самостійно записують всі етапи розв’язання задачі в зошит.

 

11

 

12 слайд. Задача 2 містить готовий малюнок, дано, знайти, а учні повинні записати в зошити тільки розв’язання і відповідь   до задачі.

 

12

 

13 слайд. Знайди помилку. В розв’язанні задачі допущена помилка, учні уважно повинні прочитати і зрозуміти розв’язання, щоб вказати на помилку.

 

13

 

 

неправильна – 0.

 

14

 

15 слайд. Правильний код до задачі.

Учні обмінюються зошитами, перевіряють код сусіда і виставляють бали. Таким завданням швидко перевіряємо знання і  вміння учнів розв’язувати задачі з використанням ознак і властивостей паралелограма.

 

15

 

 

16 слайд. Мета уроку. Ще раз згадуємо мету уроку, щоб відповісти на запитання.

 

 

16

 

 Діти на заготовлених аркушах під хорошу легку музику відповідають на запитання:

 

  1. На скільки я був готовий до уроку?
  2. На скільки мені було легко з’ясовувати факти уроку?
  3. Як ретельно я працював над завданнями?
  4. Чи допомогли мені знання набуті на попередньому уроці, швидко розв’язувати задачі та відповідати на запитання?
  5. На скільки мені було цікаво на уроці?
  6. Чого я навчився на уроці?

 

Вчитель робить підсумок про те, що на початку уроку ми поставили собі за мету наповнити ешелони поїзда своїми знаннями, щоб продовжити путь  в країну знань. А зараз прочитаємо декілька відповідей учнів, які є цеглинками набутих знань, для того щоб можна було рухатися швидше при вивченні нових тем.

 

17 слайд. Домашнє завдання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Нудьга Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нудьга Максим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ростислав Дмитренко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Данило Байрак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кирилл Одинцов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сергій Кривко
    дякую, досить корисною видалась інформація!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Овчарова Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Іванова Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Полтавчанин Владислав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Sanzharovskiy Oleg
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Cherepantseva Anastasiia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
5409
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку