Тема: Площа трикутника. Розв’язування вправ
Мета: узагальнити і систематизувати знання, вміння і навички учнів з теми «Площа трикутника»; доречно та корректно вживати в мовленні математичну термінологію; визначати мету навчальної діяльності та способи діяльності для досягнення цієї мети; висловлювати власну думку, слухати і чути інших.
Обладнання: інтерактивна дошка.
Хід уроку
І Організаційний момент
Оголосити мету уроку
ІІ Перевірка домашнього завдання
№ 5.28 Одна дитина записує на дошці розв’язання домашнього завдання, всі інші звіряються.
ІІІ Актуалізація опорних знань
Діти, школа – ваша робота, оцінки – зарплата. Сьогодні, за правильно виконані завдання, ви будете отримувати гроші (паперові прямокутники вартістю 1 бал. Запропонувати дітям самим придумати назву грошей). В кінці уроку підсумуємо хто і скільки вкладе в своє майбутнє. Адже кожного дня, на кожному уроці ви робите вклад у свій розвиток. Під лежачий камінь вода не тече – каже народна мудрість, тож будьте активні і уважні!
Я його запозичила на інтернет-сервісі Learning Apps. Автор Ганна Дем’янюк. (Діти по черзі за бажанням вибігають і поєднують правильні відповіді). https://learningapps.org/view10771377
За критеріями оцінювання, знання всіх математичних означень – це на 4 бали, тому за цей диктант ви отримаєте 4 бали, тобто по 0,5 бала за завдання.
Запишіть формулу:
На інтерактивній (або звичайній дошці) відкриваємо завчасно написані правильні відповіді. Діти обмінююються зошитами і здійснюють перевірку. Отримують гроші-бали.
Відповіді:
IV Розв’язування вправ
Відповідь: 30 см2
Відповідь: 12 см
Відповідь: 4м2 (6,8 м2)
Відповідь: прибл. 4,8 км
V Домашнє завдання
Задача: Бригада робітників перекривала дах приватного будинку, залишилось обшити вагонкою фронтон. Великої драбини в робітників не було, тому їм вдалось виміряти ширину даху 10 м і кут нахилу 300. Метр вагонки коштує 120 грн. Скільки коштуватиме вагонка?
VI Підсумок уроку
Виконайте ще одну інтерактивну вправу для закріплення матеріалу, автор якої Наталя Лещинська. Правильно поєднана відповідь – 1 бал. https://learningapps.org/view16658343
А тепер – рахуємо гроші і підходимо за чесно заробленими балами.
Дякую за урок.