Конспект уроку з геометрії для 9 класу на тему "Площа трикутника. Розв'язування вправ"

Про матеріал
Повторення матеріалу з теми "Площа трикутника", підготовка до контрольної роботи. Для уроку потрібно мати інтерактивну дошку.
Перегляд файлу

Тема: Площа трикутника. Розв’язування вправ

Мета: узагальнити і систематизувати знання, вміння і навички учнів з теми «Площа трикутника»; доречно та корректно вживати в мовленні математичну термінологію; визначати мету навчальної діяльності та способи діяльності для досягнення цієї мети; висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

Обладнання: інтерактивна дошка.

Хід уроку

І Організаційний момент

Оголосити мету уроку

ІІ Перевірка домашнього завдання

№ 5.28 Одна дитина записує на дошці розв’язання домашнього завдання, всі інші звіряються.

ІІІ Актуалізація опорних знань

Діти, школа – ваша робота, оцінки – зарплата. Сьогодні, за правильно виконані завдання, ви будете отримувати гроші (паперові прямокутники вартістю 1 бал. Запропонувати дітям самим придумати назву грошей). В кінці уроку підсумуємо хто і скільки вкладе в своє майбутнє. Адже кожного дня, на кожному уроці ви робите вклад у свій розвиток. Під лежачий камінь вода не тече – каже народна мудрість, тож будьте активні і уважні!

  1. Отож, завдання вартістю по 1 балу.

 Я його запозичила на інтернет-сервісі Learning Apps. Автор Ганна Дем’янюк. (Діти по черзі за бажанням вибігають і поєднують правильні відповіді). https://learningapps.org/view10771377

  1. Математичний диктант з наступною взаємоперевіркою.

 За критеріями оцінювання, знання всіх  математичних означень – це на 4 бали, тому  за цей диктант ви отримаєте 4 бали, тобто по 0,5 бала за завдання.

Запишіть формулу:

  1. Площі трикутника за двома сторонами і кутом ;
  2. Формулу Герона;
  3. Площі трикутника за радіусом описаного кола;
  4. Площі паралелограма за двома сторонами і кутом;
  5. Площі чотирикутника за діагоналями;
  6. Площі трикутника за радіусом вписаного кола;
  7. Площі ромба за діагоналями;
  8. Площі рівностороннього трикутника.

На інтерактивній (або звичайній дошці) відкриваємо завчасно написані правильні відповіді. Діти обмінююються зошитами і здійснюють перевірку. Отримують гроші-бали.

Відповіді:

IV Розв’язування вправ

  1. Задачі за готовими малюнками. (На відкидних дошках завчасно накреслити рисунки). Учні виконують завдання на вибір, записуючи розв’язання під малюнками. Кількість учнів біля дошки обмежена тільки кількістю задач. Вартість завдання – 2 бали.

                                                                                           

 

 

 

 

 

  1. Задачі на екрані.
  1.  Знайти площу трикутника, периметр якого становить  12 см, а радіус кола, вписаного в цей трикутник, = 5см. (2 б)

Відповідь: 30 см2

  1. Знайти найменшу  висоту трикутника, сторони якого дорівнюють 13 см, 20 см і 21 см. (2б.)

Відповідь: 12 см

  1. Комунальним працівникам на алеї необхідно розбити чотири однакових клумби, кожна з яких має форму рівностороннього трикутника. Сторона кожного трикутника = 2м. Яку площу займатимуть клумби? (3б.)

Відповідь: 4м2 (6,8 м2)

  1. Відстань між трьома селами 5 км, 6 км і 9 км. На якій відстані від кожного села треба поставити вишку мобільного зв’язку, щоб прийом сигналу був однаковий у всіх трьох селах? (3б.)

Відповідь: прибл. 4,8 км

V Домашнє завдання

Задача: Бригада робітників перекривала дах приватного будинку, залишилось обшити вагонкою фронтон. Великої драбини в робітників не було, тому їм вдалось виміряти ширину даху  10 м і кут нахилу 300. Метр вагонки коштує 120 грн. Скільки коштуватиме вагонка?

 

 

 

 

 

 

 

VI  Підсумок уроку

Виконайте ще одну інтерактивну вправу для закріплення матеріалу, автор якої Наталя Лещинська. Правильно поєднана відповідь – 1 бал.     https://learningapps.org/view16658343    

А тепер – рахуємо гроші і підходимо за чесно заробленими балами.

 Дякую за урок.

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                     

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білошицька Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
1425
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку