Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 122 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
\
«Конспект уроку з хореографії для дітей »
Підготувала:
кер. гуртка з хореографії
Науменко Анастасія
Володимирівна
м. Кривий Ріг-2021р.
Форма проведення заняття: групова, ігрова
Оснащення: Підлога, придатна для занять, музичний центр, піаніно, аудіо записи, костюми.
Мета заняття: Створення сприятливих умов для розвитку у дитини на занятті музичності та ритму, для формування творчих здібностей та розвитку індивідуальних якостей дитини засобами хореографії та ритмічних рухів пластичних етюдів.
Завдання: розвивати почуття ритму, вчити слухати та чути музику, сприяти формуванню виразності рухів, образності у виконанні, прищеплювати учням культуру спілкування між собою
Освітні:
Розвиваючі:
Виховні:
Запланований результат: До кінця заняття у дітей сформовані внутрішні позиції учня, які знаходять відображення в емоційно-позитивному відношенні того, хто навчається до ритміко-танцювальних, гімнастичних вправ. Діти демонструють у пластико-ритмічних іграх та завданнях наявність емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також естетичний смак, культуру поведінки, художньо-творчі та танцювальні здібності, вміння імпровізувати, виражати емоції, почуття та образи через пластику та міміку.
План заняття:
1.Вступна розмова
- Мотивація дітей, позитивний емоційний настрій, підведення до основної частини заняття.
2. Розминка
- робота на середині
3. Основна частина
- Розучування танцювальних рухів: Танець «Шоколадка»
- Гра: "Кардіо"
4. Підбиття підсумків:
- Підсумок заняття
- Позитивна педагогічна оцінка
Хід заняття.
1.Оргмомент.
1.1. Вступна бесіда.
- Привіт, діти! Сьогодні ми з вами разом проведемо незвичайне, казкове заняття з хореографії. Спочатку ми трохи розімнемося, проілюструємо рухами казку, потім вивчимо танець і трохи пограємося.
Спочатку, давайте вивчимо уклін, т.к. у нас танцювальне заняття, то й вітатися ми теж маємо танцювальним рухом. Дивіться на мене та повторюйте за мною (розучування поклону).
- Добре, а тепер поставили ноги на ширині плечей, руки на пояс. Повторюємо за мною.
ІІ. Повторення пройденого.
2.1. Розминка
- нахиляємо голову до плеча вправо-ліворуч (8 разів), вперед-назад (4 рази);
- Опускаємо руки вниз і піднімаємо обидва плечі вгору (8), по одному плечу (4);
- Руки на пояс, ноги на ширині плечей. Злегка нахиляємося з боку на бік (8);
- ноги разом, стрибаємо (8);
- Ноги на ширині плечей. Руки вгору і махаємо з боку на бік (8);
- нахили голови до плеча у повільному темпі (4);
- обертальні рухи руками, стиснутими в кулаки, навколо один одного: вправо – вліво (2), вниз – вгору (2);
- Ноги та корпус розгорнути вправо. Виконуємо рух руки перед собою, одна рука випрямляється, інша згинається, пальці сильно розчепірені (8). Повторити вліво.
- Стрибаємо: ноги на ширині плечей, руки в сторони – ноги разом, руками бавовна над головою (4 р. у повільному темпі, 8 р. у швидкому темпі).
- Руки в сторони – бавовна над головою (8).
ІІІ. Новий матеріал
3.2. Основні рухи
– А тепер я пропоную вам вивчити танець. Але спочатку ми вивчимо основні рухи. Дивіться на мене та повторюйте (вивчення рухів 2.00 хв).
Танець «Шоколадка»
3.3. Пластична гра «Кардіо»
- Добре! А зараз давайте трохи пограємось у гру «Кардіо» (2 хв).
Ціль. Вміння знімати напругу по черзі з м'язів рук, ніг, шиї, корпусу; рухатися врозтіч по залі.
- Стали на свої місця на уклін. Ви молодці! Мені дуже сподобалося, як ви старанно займалися та все виконали. А що вам сподобалося на нашому занятті?
- (Відповіді дітей) Молодці! Дякую за заняття! Мені дуже сподобалося працювати з вами. До побачення (уклін)!
1