Конспект уроку з хореографії для дітей

Про матеріал
Завдання: розвивати почуття ритму, вчити слухати та чути музику, сприяти формуванню виразності рухів, образності у виконанні, прищеплювати учням культуру спілкування між собою
Перегляд файлу

 

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 122 Криворізької міської ради Дніпропетровської області 

 

 

\

 

 

«Конспект уроку з хореографії для дітей »

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

кер. гуртка з хореографії

Науменко Анастасія

Володимирівна

 

 

 

 

м. Кривий Ріг-2021р.

 

Форма проведення заняття: групова, ігрова

Оснащення: Підлога, придатна для занять, музичний центр, піаніно, аудіо записи, костюми.

Мета заняття: Створення сприятливих умов для розвитку у дитини на занятті музичності та ритму, для формування творчих здібностей та розвитку індивідуальних якостей дитини засобами хореографії та ритмічних рухів пластичних етюдів.

Завдання: розвивати почуття ритму, вчити слухати та чути музику, сприяти формуванню виразності рухів, образності у виконанні, прищеплювати учням культуру спілкування між собою

Освітні:

  •                   сприяти вмінню емоційного вираження, розкутості та творчості в рухах;
  •                   сприяти формуванню умінь, навичок та знань стильових особливостей виконання дитячого танцю.

Розвиваючі:

  •                   Розвивати м'язову силу, витривалість, швидкісно-силові здібності;
  •                   формувати правильну поставу, силу ніг;
  •                   зміцнювати склепіння стопи;
  •                   розвивати координацію, гнучкість, фантазію, виразність у виконанні рухів;
  •                   розвивати почуття ритму, музичний слух, увагу, музичну та рухову пам'ять.

Виховні:

  •                   виховувати інтерес до занять хореографією за допомогою використання ігрових методів подання інформації;
  •                   виховувати вміння працювати у колективі.

Запланований результат: До кінця заняття у дітей сформовані внутрішні позиції учня, які знаходять відображення в емоційно-позитивному відношенні того, хто навчається до ритміко-танцювальних, гімнастичних вправ. Діти демонструють у пластико-ритмічних іграх та завданнях наявність емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також естетичний смак, культуру поведінки, художньо-творчі та танцювальні здібності, вміння імпровізувати, виражати емоції, почуття та образи через пластику та міміку.

План заняття:

1.Вступна розмова

- Мотивація дітей, позитивний емоційний настрій, підведення до основної частини заняття.

2. Розминка

- робота на середині

3. Основна частина

- Розучування танцювальних рухів: Танець «Шоколадка»

- Гра: "Кардіо"

4. Підбиття підсумків:

- Підсумок заняття

- Позитивна педагогічна оцінка

 

 

 

 

Хід заняття.

      1.Оргмомент.

     1.1. Вступна бесіда.

- Привіт, діти! Сьогодні ми з вами разом проведемо незвичайне, казкове заняття з хореографії. Спочатку ми трохи розімнемося, проілюструємо рухами казку, потім вивчимо танець і трохи пограємося.

Спочатку, давайте вивчимо уклін, т.к. у нас танцювальне заняття, то й вітатися ми теж маємо танцювальним рухом. Дивіться на мене та повторюйте за мною (розучування поклону).

- Добре, а тепер поставили ноги на ширині плечей, руки на пояс. Повторюємо за мною.

ІІ. Повторення пройденого.

2.1. Розминка

- нахиляємо голову до плеча вправо-ліворуч (8 разів), вперед-назад (4 рази);

- Опускаємо руки вниз і піднімаємо обидва плечі вгору (8), по одному плечу (4);

- Руки на пояс, ноги на ширині плечей. Злегка нахиляємося з боку на бік (8);

- ноги разом, стрибаємо (8);

- Ноги на ширині плечей. Руки вгору і махаємо з боку на бік (8);

- нахили голови до плеча у повільному темпі (4);

- обертальні рухи руками, стиснутими в кулаки, навколо один одного: вправо – вліво (2), вниз – вгору (2);

- Ноги та корпус розгорнути вправо. Виконуємо рух руки перед собою, одна рука випрямляється, інша згинається, пальці сильно розчепірені (8). Повторити вліво.

- Стрибаємо: ноги на ширині плечей, руки в сторони – ноги разом, руками бавовна над головою (4 р. у повільному темпі, 8 р. у швидкому темпі).

- Руки в сторони – бавовна над головою (8).

ІІІ. Новий матеріал

3.2. Основні рухи

– А тепер я пропоную вам вивчити танець. Але спочатку ми вивчимо основні рухи. Дивіться на мене та повторюйте (вивчення рухів 2.00 хв).

Танець «Шоколадка»

3.3. Пластична гра «Кардіо»

- Добре! А зараз давайте трохи пограємось у гру «Кардіо» (2 хв).

Ціль. Вміння знімати напругу по черзі з м'язів рук, ніг, шиї, корпусу; рухатися врозтіч по залі.

- Стали на свої місця на уклін. Ви молодці! Мені дуже сподобалося, як ви старанно займалися та все виконали. А що вам сподобалося на нашому занятті?

- (Відповіді дітей) Молодці! Дякую за заняття! Мені дуже сподобалося працювати з вами. До побачення (уклін)!

 

 

 

1

 

doc
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
4018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку