Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 122 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
«Абетка танцювальних рухів»
Підготувала:
кер. гуртка з хореографії
Науменко Анастасія
Володимирівна
м. Кривий Ріг-2021р.
Тип заняття: комбіноване.
Форма організації заняття: групова
Використовувані методи: візуальний, словесний, практичний
Використані педагогічні технології:
Обладнання: музичний центр. дзеркала, поручні.
Група 1-го року навчання, вік 6 -7 років
Продовження заняття 45хв.
Тема заняття: «Абетка танцювальних рухів»
Ціль заняття: знайомство з освітньою програмою «Хореографія»
Завдання :
1. познайомити зі специфікою занять хореографією;
2. познайомити з елементами класичного екзерсису;
3.почати формувати навички у виконанні елементів класичного екзерсису.
Виховні:
1.виховувати працьовитість та дисципліну;
2.щеплювати етичні норми поведінки;
3. сприяти фізичному та санітарно-гігієнічному вихованню.
Розвиваючі:
1.формувати вміння долати труднощі у навчанні;
2.розвивати естетичний смак та творчі здібності.
План заняття :
1. Вступна частина.
1.1. Привітання -2 хв.
1.2. Розминка -3хв. (обов'язково включається у заняття для загального розігріву організму та підготовки до виконання наступних вправ).
2. Основна частина.
2.1. Елементи класичного экзерсис.
- у опори-10хв.
- на середині зали -10хв.
2.2. Рух із просуванням –4хв.
2.3. Стрибки у різних комбінаціях на середині зали –4хв.
2.4. Вправи для рук - 1-е port de bras - 3 хв.
2.5. Імпровізації на тему –7 хв.
3. Заключний етап – 2 хв.
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія.
3.3. Прощання.
Конспект заняття
1. Вступна частина
1.1. Привітання.
Доброго дня! Мене звуть Анастасія Володимирівна, я хочу познайомити вас із програмою, яка дозволить надалі долучитися до прекрасного виду мистецтва – танцю, чи хореографії. Я познайомлю вас з абеткою хореографічних рухів танцю. Вивчення її необхідно так само, як вивчення буквеної абетки для вміння читати та писати. Освоївши ці «літери» танцю, ви зможете виконувати цілі танцювальні історії. привітаємось мовою танцю. Педагог показує уклін. Діти повторюють.
1.2. Розминка
Перш, ніж приступити до вивчення елементів хореографії, ми
повинні добре розігріти своє тіло. Вставайте в коло та під музику разом зі мною кроком марш. Педагог показує рухи, діти повторюють під музику.
2. Основна частина
2.1. Елементи класичного екзерсису.
Тепер ми познайомимося із основами танцю. Найважливіше для танцюриста красива спина, гордо піднята голова і деякі позиції ніг.Зараз ми підійдемо до опори та спробуємо виконати першу позицію ніг і простежити за поставою. Педагог показує рухи, діти повторюють у пражнення у опори:
• перша позиція ніг з контролем правильного положення спини;
• battement tendu (ковзання ноги по підлозі) – зміцнює м'язи ніг,служить у розвиток виворотності і вміння витягувати стопу.
Молодці! Ви всі намагалися. Танцівники ходять по сцені тільки по
першої позиції і лише з витягнутими пальцями, обов'язково з гарною
поставою і гордо піднятою головою, ось так .
Перейдемо на середину зали, встанемо в лінії в шаховому порядку,
щоб усі бачили мене і себе у дзеркалі. Педагог розповідає про необхідність цих рухів вивчення танцювальної абетки.
Без demi plie неможливий жоден танець. Grand plie часто використовують у народних танців та ін. Педагог показує елементи, діти разом із педагогом виконують вправи:
•demi plie за VI позицією ніг;
• grand plie по VI позиції ніг;
•releve по VI позиції ніг.
2.2. Рух із просуванням.
Нині на основі releve ми навчимося виконувати дрібний біг на високих напівпальцях. Для цього відійдемо назад лініями. Відчуйте себе легкими як весняний вітерець. Педагог пояснює та показує правила виконання руху «дрібний біг на високих напівпальцях». Діти повторюють.
2.3. Стрибки в різних комбінаціях на середині зали.
Для тренування м'язів ніг, витривалості, розвитку стрибучості
дуже добре підходять різні стрибки. Побудьте трохи м'ячиками! Педагог показує е, діти повторюють стрибки:
•стрибки у висоту по VI позиції ніг;
•стрибки з поворотом на 90 градусів;
•стрибки з стиснутими ногами.
2.4. Вправи для рук.
Не тільки ноги важливі танцюристу, а й руки. Руки – наші помічники та наша прикраса. Я покажу вам позиції руки навчу правильно їх виконувати, повторюйте за мною.
1-е port de bras. Чи не так, ви схожі на заводних ляльок, рухи такі ж чіткі.
2.5. Імпровізації на тему.
Танець без музики не мислимо. Вона супроводжує, веде танцівника за
собою. Характер музики можна передати пластикою тіла. Для виконавця
дуже важливо слухати та чути музику. Вона ставить характер танцю і вимагає
виконання певних рухів. Послухайте мелодію та розкажіть (діти відповідають). Які рухи підходять під цю мелодію? Спробуйте станцювати, використовуючи ті рухи, з якими ми сьогодні познайомилися. Діти танцюють під музику. Звучить другий музичний фрагмент. Чи відрізняється характер цієї мелодії від першої?
А як би вам хотілося станцювати під цю музику? Діти танцюють.
3. Заключна частина.
Дуже добре! Ви правильно почули характер обох музичних уривків! Правильно підібрали рухи. Тепер знову встанемо в лінії. Чи вам сподобалося наше заняття? Які "танцювальні літери" ви запам'ятали? Чи хотіли б ви навчитися танцювати?
Наше заняття закінчилося. Попрощаємось мовою танцю. Уклін.