Конспект уроку з інформатики 6 клас Практична робота 5. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики 6 клас Практична робота 5. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.
Перегляд файлу

Урок 18. Практична робота 5. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.

Цілі: формування ключових компетентностей: o вміння вчитися – розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти

головне, аналізувати, оцінювати, використовувати на практиці; o соціальна – уміння адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні

ролі і функції в колективі; підтримувати взаємини; o загальнокультурна– дотримуватися норм мовленнєвої культури,  зв’язно

висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника й додаткової літератури; o здоров’язбережувальна– знати правила безпечної роботи з комп’ютером,

учитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі, формувати режим роботи; o інформаційно-комунікаційна– уміння раціонально використовувати

комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки; формування предметної компетентності:

сформувати навички складання алгоритмів для виконавців в словесній формі і у графічному вигляді, розвивати вміння чітко й лаконічно висловлювати свої думки, збагачувати мовлення учнів; формувати вміння застосовувати знання та навички в різних ситуаціях; виховувати старанність, акуратність під час програмою.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, мультимедійна дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація, роздатковий матеріал.

Програмне забезпечення: редактор презентацій PowerPoint, графічний редактор Paint.

ЧАСОВА СХЕМА УРОКУ

І.         Організаційний етап                                                                       1 хв.

ІІ.        Перевірка домашнього завдання                                                     4 хв.

ІІІ.     Відтворення і корекція опорних знань       6 хв. IV.       Мотивація навчальної діяльності   6 хв. V.        Оголошення теми, мети, завдань уроку     2 хв.

Фізкультхвилинка                                                                                      1 хв.

VI.      Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань         20 хв.

Вправи для очей                                                                                         1 хв.

VІІ.    Домашнє завдання         2 хв. ІХ.      Оцінювання роботи учнів       2 хв.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап                                                                                Слайд 1 ІІ. Перевірка домашнього завдання

(с.18, Вправа 1. Черговий учень, Вправа 2. Побудова середини відрізка, письмово в робочому зошиті)

ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань

Фронтальне опитування

                  — Що таке команда?                                                                               Слайд 2

image 

                — Що таке алгоритм?                                                                               Слайд 3

image 

— Де використовують алгоритми?  (у повсякденному житті, наприклад приготування бутерброду)

                — Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклади.                Слайд 4

image 

— Що таке формальне виконання алгоритму? (виконання послідовно команда за командою не вносячи жодних змін. Наприклад задача-алгоритм підготовлена учнем)

IV.   Мотивація навчальної діяльності                                             Слайд 5

 

image— Алгоритм розв’язання задачі може бути поданий порізному. Якщо ви тренуєте собаку, команди подаєте усно. Якщо потрібно пояснити іншій людині, як проїхати до центру міста, можна описати маршрут словесно або

намалювати схему на папері. Можна скористатися жестами. Алгоритм для комп’ютера складають спеціальною мовою програмування. На цьому уроці ми ознайомимося з формами подання алгоритмів.      

                               

Інтерактивні вправи:

image 

1.   Алгоритм. Послідовність дій (Визнач правильну послідовність дій) Слайд 6 http://learningapps.org/display?v=pnudg4wgc

2.   Суп. (Розглянь малюнки. Склади до процесу алгоритм)

                http://learningapps.org/display?v=ppc5mn4ut                                              Слайд 6

3.   Відгадай слово (Із запропонованих літер склади слово-термін, який означає скінченну послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання

поставленої задачі)                                                                                            Слайд 6

http://learningapps.org/display?v=pi3uqr64a01

V.   Оголошення теми, мети, завдань уроку                                              Слайд 7

image 

(записуємо в робочий зошит)

                ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА                                                                            Слайд 8

image 

VI.   Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань

Практична робота № 1 «Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і в графічному вигляді. Виконання алгоритмів». Інструктаж з техніки безпеки 

                Робота за комп’ютером                                                                           Слайд 9

image 

1)                Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)                Інструктаж учителя.

Підручник ст. 23-24

3)                Практична робота за комп’ютерами.

ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ.

 

 

VІІ. Домашнє завдання

                Підручник с. 22-23, Завдання 1, 2, 3                                                       Слайд 10

                VІIІ. Підсумки уроку                                                                            Слайд 11

Повторення вивченого на уроці.

— Чи задоволені ви своєю роботою?

— З яким настроєм ви працювали на уроці?

— Що вам запам’яталось на уроці?

— Де вам стануть у пригоді набуті знання?

ІХ. Оцінювання роботи учнів

pdf
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку