Карло Колодді. Пригоди Піноккіо
(продовження роботи над казкою)
Мета уроку: продовжити роботу над казкою; вдосконалювати навички читання в особах та переказування тексту відповідно до послідовності подій; розвивати вміння давати оцінювальну характеристику вчинкам головних героїв; виховувати почуття співпереживання та справедливості.
2. Дати відповіді: (з кожної групи по одному учню)
а) на базар; б) до парку; в) в театр
а) навчитися рахувати й читати; б) до купити татові нову куртку; в) піти на лялькову виставу
а) найшов по дорозі; б) дав тато; в) продав буквар
3. Про що діалог? (проектор)
а)
б)
4. Що зайве?
а)
б)
в)
5. Порівняльні характеристики:
Хто це?
і ; і
6. Продовж казку:
"— Сьогодні в школі я навчуся читати, завтра — писати, а післязавтра — рахувати. А потім, вивчившись, я зароблю багато грошей і на перший заробіток куплю батькові вовняну гарну куртку. Та не просто вовняну! Я знайду куртку, оздоблену золотом і сріблом, з діамантовими ґудзиками. Бідолашний батько цього таки заслужив, бо через мене лишився в самій сорочці в такий холод, аби лиш я мав змогу вчитися! Не всі батьки здатні на такі жертви!..."
7. Підсумок:
Продовж міркування:
Я засуджую витівки Піноккіо за ......
Я навчився у Піноккіо ...
Я б змінив у казці ....