Перевірка аудіативних умінь

Про матеріал
Учитель читає незнайомий учням текст, а потім пропонує тест, що складається із запитань з варіантами відповідей. Учні прослуховують кожне запитання та варіанти відповідей до нього, обирають один із варіантів і записують номер запитання і поряд – номер відповіді (1. а). У 3 класі учням пропонується 6 запитань із трьома варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 2 бали.
Перегляд файлу

Аудіювання (слухання і розуміння прослуханого)

При оцінюванні навчальних досягнень з літературного читання у початкових класах передбачена перевірка аудіативних умінь, тобто умінь сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його.

Цей вид роботи здійснюється фронтально у кінці кожного семестру.

У 3 класі перевіряються вміння сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його з одного прослуховування. При цьому учні повинні знати:

3 клас

фактичний зміст

причинно-наслідкові зв'язки

головну думку висловлювання

Учитель читає незнайомий учням текст, а потім пропонує тест, що складається із запитань з варіантами відповідей. Учні прослуховують кожне запитання та варіанти відповідей до нього, обирають один із варіантів і записують номер запитання і поряд – номер відповіді (1. а).

У 3 класі учням пропонується 6 запитань із трьома варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 2 бали.

У збірнику дібрано художні тексти відповідно до вимог програми для 3 класу.

Обсяг тексту і тривалість звучання визначається так: 

Клас\Обсяг тексту\Тривалість звучання

3          220 -300 слів          2-3хв

У 3 класі оцінювання здійснюється за 12-бальною шкалою. Для визначення того чи іншого бала в межах одного рівня вчитель бере до уваги незначні відхилення від окреслених критеріїв того чи іншого рівня та більшу чи меншу кількість помилок, допустимих для відповідного рівня.

3 клас

Рівень Бали Критерії оцінювання аудіативних умінь 

Початковий 1-3 Учень правильно вибрав відповідь лише на 1 запитання 

Середній 4-6 Учень впорався із 2-3 запитаннями до тексту 

Достатній 7-9 Учень правильно виконав 4 тестових завдання 

Високий 10-12 Учень правильно вибрав відповідь на 5-6 запитань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бджілки на розвідці

Настала весна, сонце зігнало сніг з полів; у пожовклій торішній травичці з'явилися свіжі яскраво-зелені стебельця; бруньки на деревах розгорталися і випускали молоде листячко.

От прокинулася й бджілка від свого зимового сну, прочистила очиці волохатими лапками, розбудила подруг, і виглянули вони у віконечко – дізнатися: чи зник уже сніг, і лід, і холодний північний вітер?

Бачать бджілки, що сонечко світить весело, що скрізь ясно й тепло; вибралися вони з вулика і полетіли до яблуньки:

- Чи нема в тебе, яблунько, чого-небудь для бідних бджілок? Ми цілу зиму голодували.

- Ні, – каже яблунька, – ви прилетіли занадто рано; мої квіти ще заховані в бруньках. Спитайте у вишні.

Полетіли бджілки до вишні:

- Люба вишенько! Чи нема в тебе квіточки для бідних бджілок?

- Завітайте, любоньки, завтра, – відповідає їм вишня. – сьогодні ще нема на мені жодної відкритої квіточки, а коли відкриються, я буду рада гостям.

Полетіли бджілки до тюльпана: заглянули в його яскраву голівку; та не було в ній нектару.

Сумні та голодні бджілки хотіли вже додому повертатись, коли враз побачили під кущем маленьку темно-синю квіточку: це була фіалочка. Вона відкрила бджілкам свою чашечку, повну запашного солодкого соку.

Наїлися, напилися бджілки і полетіли додому радесенькі.

(За К. Ушинським, 189 слів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

1.Яка пора року настала?

  • осінь;
  • весна;
  • літо.

2.Що робила бджілка?

  • прокинулась від зимового сну;
  • лаштувалася лягати спати;
  • повернулася з прогулянки.

3.Чому бджілки виглянули у віконечко?

  • дізнатися, чи немає дощу;
  • дізнатися, чи зник уже сніг, лід, холодний вітер;
  • дізнатися, день чи ніч надворі.

4.Чому яблунька і вишня не змогли нагодувати бджілок?

  • бо вони були скупими;
  • бо їхні квіти давно відцвіли;
  • бо їхні квіти ще були заховані у бруньках.

5.У якої квітки не було нектару?

  • у тюльпана;
  • у жоржини;
  • у конвалії.

6.Яка квіточка пригостила бджілок солодким соком?

  • пролісок;
  • сон-трава;
  • фіалка.

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку