Конспект уроку з літературного читання для 2-го класу на тему «Творчість Наталії Забіли»

Про матеріал

Конспект уроку з літературного читання для 2-го клаcу на тему:"ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА. НАТАЛЯ ЗАБІЛА. ЗАБАВЛЯНКИ "Ладки,ладусі...","Дощ іде"

Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Наталі Забіли; учити правильно, виразно читати поетичні твори, аналізувати їх; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати любов до рідного слова.

Перегляд файлу

 

2 клас

Предмет. Літературне читання

Тема: Творчість Наталі Забіли

Мета: Збагачувати і розширювати знання учнів про життя і творчість Наталі Львівни Забіли. Учити правильно ,виразно читати поетичні твори, інтонацією передавати настрій твору; учити бачити та відчувати красу й різноманітність природних явищ, передавати своє ставлення до змісту.

Розвивати читацькі навички учнів, збагачувати  словниковий запас дітей.

Виховувати спостережливість, любов, до природи.

 

Тип уроку: урок позакласного читання.

 

Особливості проведення уроку: урок зроблений з використанням картинок.

Обладнання: Портрет  Н.Л .Забіли ,виставка книг поетеси, ілюстрації, роздатковий матеріал.

Використана література: Інтернет мережа, Літературне читання (Науменко)2 клас

 

 

 

 

 

Хід уроку

Організаційний момент

  (Створення емоційного настрою)

 

Сіли, діти, всі рівненько

Усміхнулися гарненько

Настрій гарний на урок взяли

Працювати почали.

Щоб почути ,наприкінці,

Що у нашому другому класі

Діти-просто молодці!

 

1.Вправа «Мікрофон»

-Подумайте і скажіть ,яким має бути наш

урок?(цікавим,навчальним,трохи казковим, продуктивним,веселим,….)

-А ви на уроці якими повинні бути?(дисциплінованими,уважними,зібраними, активними,вправними,наполегливими,…)

-Отже,якщо ви будете такими ,то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок.

 

2.Дихальні вправи

Щоб ротик і язичок був на уроці  слухняними, виконаємо зараз такі дихальні вправи

 

-1,2,3-вдихаємо повітря,4 –видихаємо.

-1,2,3-вдихаємо повітря,4-видихаємо,ніби гасимо свічку.

-1,2,3- вдихаємо повітря,4- видихаємо, показуємо, як із кульки виходить повітря.

 

 

 

 

 

 

3.Робота над чистомовкою

Ба-ба-ба,-Он на березі верба

Бу-бу-бу,-Доглядаємо вербу!

Бі-бі-бі,- Сидить голуб на вербі

Би-би-би,-Голуб полетів з верби!

Бу-бу-бу,- Я люблю свою вербу!

 

4.А зараз давайте разом зі мною промовимо скоромовку яка має назву «Дощик»

 

Ще дощ іде, періщить злива.

Щенятко вимокло ,як хлющ,

А щиглик щебетун щасливий.

Щебече, випурхнувши на кущ.

 

Цю скоромовку написала прекрасна дитяча письменниця Наталія Львівна Забіла.

 

 

Повідомлення теми і мети уроку

1.Біографія

Отже,сьогодні на уроці ми будемо говорити про творчість відомої української письменниці, поетеси, що все своє життя присвятила дитячій літературі.

Народилася письменниця 5 березня 1903 року в місті Петербурзі у дворянській родині.

Батьки Наталі змалечку розвивали її художні смаки, прищеплювали їй любов до мистецтва та літератури. Вона багато читала, зокрема, твори Тараса Шевченка,і вже в дитинстві пробувала писати вірші, казки, оповідання.

1917 року сім’я переїжджає в Україну й оселяється в невеличкому селищі Люботин Харківської області. Наталя закінчує гімназію, а потім й історичне відділення інституту. Працювала письменниця на різних посадах, та ніколи не покидала творчості. За життя вона видала близько 200 дитячих книжок .Найпопулярніші збірки письменниці - « Про Тараса і Марисю», «Ясоччина книжка», «Стояла собі хатка», та інші.

 

2.Читання в підручнику ст.23

 

3.Створення « асоціативного куща»

 

1.Для кого писала твори Наталія Забіла?(Для дітей)

2.Які твори писала письменниця?( Забавлянки, вірші)

3.Чим навіяний її творів настрій?(Картинами природи)

4.Який настрій створюють твори ?(Вони випромінюють материнську любов)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Фізкультхвилинка

Ми у класі спозаранку робимо зарядку

Всі хитаємо головою і притупуємо ногою

Руки вгору, руки вниз до сусіда посміхнись

Всі присіли, піднялись

Гарно всі ми відпочили і до праці приступили.

 

 

 

5.Читання в підручнику забавлянку «Ладки,ладоньки…»ст.24

-Скажіть будь ласка який малюнок можна було б виконати за змістом забавлянки?

 

6.Виразне читання «Дощ іде»

 

7.Галявина творчості Наталі Забіли(книжки)

 

-Розгляньте виставку

 

-Сподобалися вам твори?

 

 

Підсумок

 

Вправа «Мікрофон»

 

-Що сподобалося вам на уроці?

-Що цікавого ви дізналися на уроці?

Наш урок закінчується!

 

Я вам вдячна за роботу! Ви Молодці!

 

Ви ще маленькі ,у вас все життя попереду .

Мені б хотілося , щоб ви завжди пам’ятали ті важливі речі, яких нас вчить Наталя Забіла(і взагалі вся література)любити й оберігати природу, тварин, бути людяними і по-справжньому добрими людьми.

Щоб батьки могли пишатися вами.

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
6037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку