Конспект уроку з літературного читання для 2 класу на тему: "Контрольна робота № 5. Аудіювання"

Про матеріал
Розробка уроку з літературного читання для 2 класу на тему: „Контрольна робота № 5. Аудіювання“. Метою уроку є: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його. Містить 8 завдань закритого і відкритого типу.
Перегляд файлу

Автор розробки уроку з літературного читання

вчитель початкових класів

закладу „Загальнооосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 ВМР“

Красна Оксана Ярославівна

спеціаліст вищої категорії

 

Тема: Контрольна робота № 5. Аудіювання

Очікувані результати: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми послухаємо цікаве оповідання і ви будете виконувати завдання, щоб перевірити, як ви його зрозуміли.

ІІІ. Контрольне аудіювання

Суниці для Наталі

У третьому класі вчиться маленька Наталя. Вона довго хворіла. А це вже прийшла до школи. Бліда, швидко втомлюється. Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама й каже:

— Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьора, рум'яна... Понеси їй суниць, Андрійку.

Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь ніяково. Він так і сказав мамі:

Соромно мені, не понесу.

Чому ж тобі соромно? - дивується мама.

Андрійко й сам не знає, чому йому соромно. Наступного дня він все ж узяв із дому пакуночок суниць. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок із суницями й тихо сказав:

Це суниці. Ти їж, і щоки будуть у тебе рум'яні.

Наталя взяла пакуночок із суницями. І сталося дивне. Щічки її стали червоні, як мак. Вона ласкаво подивилася Андрійкові в очі й прошепотіла:

Дякую...

Чому ж це щічки у неї стали рум'яні? - подумав Андрійко. - Вона ще не їла суниць... (154 слова)

 

1. Як звали головного героя оповідання?

а) Андрійко  б) Сергійко  в) Іванко

2. Що порадила мама Андрійка їсти Наталі, щоб швидше одужати?

а) яблука  б) масло   в) мед і суниці

3. Чи приніс Андрійко суниці Наталі?

а) Ні, тому що йому було соромно.

б) Так, тому що йому наказала це зробити мама.

в) Так, тому що він хотів, щоб Наталя одужала.

4. Чому щічки Наталі стали румяними?

а) Тому що вона зїла суниці.

б) Тому що їй була приємна увага хлопчика. 

в) Тому що вона забула принести подарунок для Андрійка.

5. Випишіть речення, яке не зустрічалось в тексті.

Наталя взяла пакуночок із суницями.

Наталя швиденько зїла всі суниці.

Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь ніяково.

6. Закінчіть речення.

Щічки Наталі стали червоні, як

7. Встановіть правильну послідовність подій у творі.

Мама Андрійка порадила йому принести Наталі суниці.

Наталя подякувала Андрійкові за суниці, а щічки її стали червоні, як мак.

Наталя довго хворіла, а коли прийшла до школи, то була бліда.

Андрійко приніс суниці до школи і на перерві віддав дівчинці.

8. Випишіть слова, які описують Андрійка.

Працьовитий, турботливий, несміливий, добрий.

ІV. Підведення підсумків уроку. Рефлексія

Чи все вдалось на уроці?

З яким настроєм закінчуєте урок?

doc
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
2005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку