Конспект уроку з математики для 1-го класу на тему:"Закріплення знань про склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання за малюнками. Розпізнавання многокутників."

Про матеріал

Урок з математики який удосконалить вміння учнів виконувати вправи та формувати обчислювальні навички;розвивати логічне мислення,обчислювальні вміння,самостійність,увагу;виховувати акуратність,старанність,працьовитість.

Перегляд файлу

Математика                                                                   1 клас

 

Тема. Закріплення знань про склад числа 6.  Складання і читання прикладів на додавання за малюнками. Розпізнавання многокутників. Порядкова лічба.

Мета. Вправляти учнів у складанні різних випадків складу числа 6;закріпити вміння розпізнавати геометричні фігури; формувати обчислювальні навички; розвивати мислення, математичну мову, увагу; виховувати старанність, любов до книги.

Підручник: М.В. Богданович, Г.П. Лишенко.

                                                  Хід уроку.

І.  Організація навчальної діяльності

1. Привітання.

      Встаньте, діти, всі рівненько,

      Посміхніться всі гарненько.

      Посміхніться ви до мене,

      Поверніться до гостей,

      Привітайтесь: «Добрий день!»

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Діти сьогодні до нас на урок завітала казка. Яка саме ви здогадаєтесь лише в кінці уроку, коли виконаєте завдання героїв казки. Тому на уроці ми будемо виконувати цікаві завдання, відповідати на питання, рахувати предмети та складати приклади,  поглибимо знання про число і цифру 6, повторимо склад числа 6 і пригадаємо вивчені геометричні фігури.

- Діти, як ви вважаєте, що необхідно взяти на урок, щоб виконати завдання героїв?

- Отож жили собі дід і баба. Можливо, хтось здогадався, що за казка завітала?

- То скільки казок, у яких герої дід та баба? ( Багато)

-  Слухаємо завдання.

ІІІ. Контроль за засвоєнням вивченого.

  1. Повторення понять «ліворуч, праворуч».

- Хто знаходиться ліворуч? Праворуч?

2.Гра « Числовий ланцюжок»

-  Порахувати від 1 до 10, від 10 до 1 ( Один учень розпочинає, декілька – продовжують).

  1. Гра « Віднови ряд»

Жив  був  Жук - Цифроїд,

  Їв  він  цифри  на  обід.                                         

 Ось  він  скільки  з’їв  із  чаєм !

 Встав,  яких  не  вистачає.

1..4 ..6.                    6…3…1.

4. Гра «Хто швидше»

-  Назвати число, попереднє до числа 3,5.

-  Назвати наступні числа до чисел 1, 5, 6.

-  Назвати сусідів чисел 3, 5.

4. «Завдання в темряві»

Закрийте оченята і слухайте уважно. Дід з бабою задумали число, яке складається з 4 і 1. Покажіть це число на паличках.

  •    Викладіть з цих паличок геометричну фігуру. Що це за фігура?
  •    Доведіть, що це п’ятикутник. ( 5 сторін, 5 кутів).
  •    Що необхідно зробити, щоб викласти  шестикутник? Доведіть. ( Діти викладають фігуру).
  •    То як можна утворити число 6?
  1. Хвилинка – каліграфії . Конкурс «красунь».
  •    Молодці!  Я бачу. Що ви уже готові до зустрічі з наступною героїнею казки. ( Дівчина) Хто? Що за казка?
  •    Завдання від дівчини - конкурс «красунь».

Зошит  свій  я  відкриваю

Навкоси   його  кладу

Зошит  я  ось  так  тримаю

Сяду  рівно,  не  зігнусь

До  роботи  я  берусь.

Повправляємося    в каліграфічному  написанні  цифри 6. Демонстрація  цифри  6. 

 Цифра  6  - немов  замок:

 Знизу   круг , вгорі  гачок.

Поставте  крапочку. Напишіть цифру  6  стільки    разів,   скільки     вам     років.   ( 6 – 7 разів).

Обміняйтеся    зошитом     із   сусідом   по  парті .  Подивіться,    яка  цифра  найкраща.  Визначте  королеву  між   цифрами, одягніть їй  корону.

Фізкультхвилинка

Дружно в ліс ми всі пішли,

Скільки тут грибів знайшли!

В кошики ми їх збирали,

Доки повними не стали.

Ще й побігали там трішки.

Натомили свої ніжки.

Поверталися бадьорі,

А про це вже знали в школі.

 

IV. Робота над темою уроку

1. Повторення складу числа 6. Гра « Хто в будиночку живе».

- Зараз ми з вами пограємо у гру « Хто в будиночку живе» і дізнаємось з ким живуть ще  дід,  баба, дівчина.

Заповнити пропуски.

http://zubrila.com/wp-content/uploads/2015/05/772.jpg

  •    Молодці. Отож  до наших гроїв приєднується:

Гавкає, кусає і в дім не пускає. (Собака)

  1. Робота з підручником (с.28)
  •    Завдання від собачки- складання, читання та запис прикладів за предметними малюнками у завданнях 2,3.

Пальчикова гімнастика «Моя сім’я»

  По черзі розгинати пальчики з кулачка, починаючи з великого. В кінці всі пальчики у замок.

- Це-дідусь,

А це - бабуся,

Це татусь, а це – матуся.

А малюк? Звичайно , я-

То є вся моя сім’я.

  1. Весела лічба

- Щоб дізнатись, який наступний герой, обчисліть:

1) Скільки хвостів у шести котів? (6)

2) Дві веселі киці

Грались у травиці.

Песик теж до них прибіг

Скільки звірів стало всіх? (3)

  •    Яка тваринка повторювалась?
  •    Так, до нас завітав котик ( зовнішність – геометричні фігури).
  1. Повторення геометричного матеріалу – завдання 4.
  •    З яких геометричних фігур складається котик?
  •    Він просить вас, щоб ви допомогли розібратися з геометричними фігурами у завданні 4.

V. Закріплення вивченого

1. Повторення понять «високий, низький»

- Можливо, ви здогадались, з якої казки завітали герої? (Ріпка)

- Кого не вистачає?  (Мишки)

- Ось і вона. Опишіть її.( Маленька, сіренька, довгохвоста…)

Вона просить, щоб ви її познайомили із твариною у завданні 5. (Слон)

  •    Що ви знаєте про слона?
  •    Порівняйте висоту слона і мишки.
  •    Продовжіть речення: « Якщо слон вищий, то мишка…»
  1. Завдання з логічним навантаженням
  •    Щоб витягнути ріпку, допоможіть героям, поміркуйте, скільки слонів заховалося за ширмою?

VІ.Підсумок

-Які завдання, сьогодні на уроці, вам було цікаво виконувати?

- Що допомогло витягти ріпку? (Дружба)

- Народна мудрість стверджує: «Де дружніші, там і сильніші.»

- Ви дуже добре попрацювали. То ж отримали найвищу нагороду «МОЛОДЦІ».

- На уроці ви отримали найдорожчий скарб – знання, які ви здобуваєте щодня у школі.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
3137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку