Урок з математики для 1 класу з теми "Задачі на знаходження суми. Виміювання відрізків."
урок проведений з метою закріпити додавання і віднімання числа 3 шляхом складання і розв'язування задач і прикладів. закріпити навички вимірювання відрізків та вміння креслити відрізки.
Тема: Задачі на знаходження суми.
Вимірювання відрізків.
Мета: закріпити додавання і віднімання
числа 3 шляхом
складання та розв’язування
задач і прикладів. Закріплювати навички вимірювати довжину відрізків та креслити відрізки заданої довжини; виховувати любов до тварин та допомоги тваринам.
Обладнання: предметні малюнки,
схема до задачі,
мультімедійна
проекція, ноутбук.
Зміст уроку
Ось і ми сьогодні з вами повинні прикрасити нашу лісову красуню, щоб і у нашій класній родині настав справжній Новий рік.
Але всі прикраси розгубились у зимовому лісі, і щоб їх знайти, нам необхідно пройти важкий шлях лісом.
В цій подорожі нас чекає
1. Зимова гра
2. Хатинка загадкових задач
3. Лісова школа
4. Весела пауза
5. Зимова ковзанка
6. Засніжені фігури
Як годиться для порядку,
Все повторимо спочатку
3+2 5-1 8+1
1+1 4-2 7-2
1. Ми потрапили до якоїсь хатинки?
Нумо хлопчики й дівчата
Будем разом працювати
Попрацюймо колективно
І уважно і активно
Вчитель: У білочки було 3 горішки, вона знайшла ще 2 горішки. Скільки
горіхів у білочки стало?
2. Робота з підручником.
- Ось ми потрапили до школи, але незвичайної школи, а до лісової школи, в якій навчаються тварини.
Допоможемо звірятам
Різні приклади складати.
- Відкриваємо підручник на стор. 57
- 1 номер нам треба скласти приклади за числовими відрізками.
- Добре, а тепер складемо приклади за малюнками.
(Екран)
На годівниці сиділи 7 синиць. Прилетіли ще 3 снігурі. Скільки всього пташок стало.
(Читання 1 –го речення)
(на дошці запис)
3. Фізкультхвилинка.
- Подивіться ми потрапили до Веселої паузи.
- Піднялися….
Ми сніжиночки легкі
Припадаєм до землі
Враз нас вітер піднімає
І несе над рідним краєм
Потім нижче опускає
Нами всі поля вкриває
Будем спати до весни
А тоді впадем в струмки
4. Робота в зошиті.
- Молоді гарно відпочили, тож подорожуємо далі.
- І ми з вами дійшли до зимової ковзанки. Щоб знайти іграшку нам треба попрацювати у зошиті.
- Відкриваємо зошит. Поклали його правильно, і пригадали як треба сидіти під час письма.
- І Зараз наша каліграфічна хвилинка
- Подивіться на цифру 4.
- Зі скількох елементів вона складається?
- З яких елементів вона складається?
Починаємо писати …..(пояснення письма)
3+1 6 8-2 6
8+2 1 5-1 0
Поміркуємо, порахуємо
Самостійно попрацюємо.
5. Геометричний матеріал.
- Ми з вами потрапили до засніжених фігур.
- І ось завдання:
Треба виміряти відрізок. Накреслити відрізок на 3 см коротший.
5. Контрольно – оцінювальний етап.
Зробимо останній крок
Підсумуємо урок.