"Конспект уроку з математики для 1 класу з теми " Задачі на знаходження суми. Вимірювання відрізків.""

Про матеріал

Урок з математики для 1 класу з теми "Задачі на знаходження суми. Виміювання відрізків."

урок проведений з метою закріпити додавання і віднімання числа 3 шляхом складання і розв'язування задач і прикладів. закріпити навички вимірювання відрізків та вміння креслити відрізки.

Перегляд файлу

 

Тема:     Задачі на знаходження суми.

              Вимірювання відрізків.

 

 

Мета: закріпити  додавання і  віднімання      

             числа 3 шляхом 

           складання та розв’язування

           задач і прикладів. Закріплювати навички вимірювати довжину відрізків та креслити відрізки заданої довжини; виховувати любов до тварин та допомоги  тваринам.

 

Обладнання: предметні малюнки,   

                         схема до задачі,  

                         мультімедійна 

                         проекція, ноутбук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

  1. Етап орієнтації класу
  • Діти, яка пора року настала? (Зима)
  • А яке свято наближається? (Н.Р)
  • Без якої красуні не буде справжнього  Нового року? (без ялинки)

 

Ось і ми сьогодні з вами повинні прикрасити нашу лісову красуню, щоб і у нашій класній родині настав справжній Новий рік.

Але всі прикраси розгубились у зимовому лісі, і щоб їх знайти, нам необхідно пройти важкий шлях лісом.

 

В цій подорожі нас чекає

1. Зимова гра

2. Хатинка загадкових задач

3. Лісова школа

4. Весела пауза

5. Зимова ковзанка

6. Засніжені фігури

  1. Етап ціле покладання
    • Отже починаємо нашу подорож

 

  • Всі готові? Молодці.

 

Як годиться для порядку,

Все повторимо спочатку

  • Зимова гра «День і ніч»
  • Всі пам’ятають правила гри?

3+2             5-1         8+1

                           1+1             4-2          7-2

 

 

  • Молодці! Всі справились і ось наша перша новорічна прикраса!
  1. Етап виконання плану навчальної діяльності

   1. Ми потрапили до якоїсь хатинки?

  • До якої хатинки ми потрапили?
  • Так, діти до хатинки «Загадкових задач».

 

Нумо хлопчики й дівчата

Будем разом працювати

Попрацюймо колективно

І уважно і активно

 

  •      Яка тварина до нас завітала?
  •      Чим харчується білочка?
  •      Допоможіть білочці порахувати горішки?

Вчитель: У білочки було 3 горішки, вона знайшла ще 2 горішки. Скільки   

                  горіхів у білочки стало?

  • Прочитайте умову задачі?
  • Прочитайте запитання до задачі?
  • Що означає число 3 в задачі?
  • Що означає число 2 в задачі?
  • Про що запитується в задачі?
  • Який розв’язок задачі?
  • Поясніть, чому задачу розв’язали саме так: до числа 3 додали 2 (3+2=5)
  • Яка відповідь задачі?
  • Молодці всі дружно попрацювали, ось наша прикраса.

 

2.  Робота з підручником.

- Ось ми потрапили до школи, але незвичайної школи, а до лісової школи, в якій навчаються тварини.

Допоможемо звірятам

Різні приклади складати.

- Відкриваємо підручник на стор. 57

- 1 номер нам треба скласти приклади за числовими відрізками.

- Добре, а тепер складемо приклади за малюнками.

(Екран)

  • А тепер подивіться в підручник задача № 2

На годівниці сиділи 7 синиць. Прилетіли ще 3 снігурі. Скільки всього пташок стало.

  • Що відбулося із синичками? (Вони сиділи)

(Читання 1 –го речення)

  • Яке головне слово? (Сиділи)
  • Скільки сиділо синичок? (7)
  • Прилетіли ще 3 снігурі. Яке слово головне? (Прилетіли)
  • Скільки прилетіло снігурів? (3)
  • Яке запитання задачі?
  • Яке слово головне? (стало)
  • Знаємо скільки стало?
  • Запишемо за допомогою знака питання. (?)
  • Повторіть ще раз задачу за опорними словами.
  • Якою дією розв’яжемо задачу?

(на дошці запис)

  • Яка відповідь до задачі?
  • Добре ось ми допомогли тваринам, і ось наша прикраса.

3. Фізкультхвилинка.

- Подивіться ми потрапили до Веселої паузи.

- Піднялися….

Ми сніжиночки легкі

Припадаєм до землі

Враз нас вітер піднімає

І несе над рідним краєм

Потім нижче опускає

Нами всі  поля вкриває

Будем спати до весни

А тоді впадем в струмки

4. Робота в зошиті.

- Молоді гарно відпочили, тож подорожуємо далі.

- І ми з вами дійшли до зимової ковзанки. Щоб знайти  іграшку нам треба попрацювати у зошиті.

- Відкриваємо зошит. Поклали його правильно, і пригадали як треба сидіти під час письма.

- І Зараз наша каліграфічна хвилинка

- Подивіться на цифру 4.

- Зі скількох елементів вона складається?

- З яких елементів вона складається?

Починаємо писати …..(пояснення письма)

  1. 44  444 
  • Знайдіть закономірність і запишіть її.
  • Добре і тепер давайте запишемо порівняння виразу із числом:

3+1   6          8-2   6

8+2  1           5-1  0

  • Молодці, а тепер

Поміркуємо, порахуємо

Самостійно попрацюємо.

  • У робочих зошитах на стор. 32 №1 , порівняти вирази із числами.
  • Перевіряємо.
  • І тепер дивимося № 5 , за малюнком складіть задачу.
  • Аналіз задачі.
  • Про що в задачі розповідається.
  • Скільки випало із 1-ї хмарки?
  • Скільки із 2-ї хмарки?
  • Про що запитується у задачі?
  • Якою дією розв’яжемо задачу?
  • Який розв’язок буде?
  • Запишіть у зошит.
  • Яка відповідь задачі?
  • Добре ви справились і з цим завданням, ось наша ялинкова прикраса.

5. Геометричний матеріал.

- Ми з вами потрапили до засніжених фігур.

- І ось завдання:

Треба виміряти відрізок. Накреслити відрізок на 3 см коротший.

  • На скільки коротший відрізок буде? (на 3 см)
  • Скільки см 1 відрізок? (9см)
  • Скільки см буде у 2 відрізку? (6см)
  • Накреслили відрізок.
  • Добре, а тепер подивіться на малюнок
  • Як назвати одним словом, ці малюнки? (фігури)
  • Які фігури ви бачите?
  • Знайдіть зайву фігуру?
  • А чому вона зайва?
  • Діти а яку форму мають ялинкові прикраси?
  • Ось наша іграшка ми знайшли і вішаємо її на нашу ялинку.

5. Контрольно – оцінювальний етап.

Зробимо останній крок

Підсумуємо урок.

  • Чим ми сьогодні займалися на уроці?
  • Що вам більше сподобалося
  • Оцінки за урок
  • У вас на столі лежать сніжинки, якщо всім сподобався урок я пропоную повісити їх біля нашої ялинки.
  • Дякую за урок.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
17 січня
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку