Конспект уроку з математики для 3 класу з теми "Таблиці множення числа 8 і ділення числа на 8. Розв’язування задач і рівнянь"

Про матеріал
Для закріплення навичків табличного множення і ділення чисел на 8; володіння обчислювальними навиками табличного множення і ділення; розуміння і пояснення про шкідливість вживання алкоголю.
Перегляд файлу

Урок №

.10.2019

3 клас

Тема: Таблиці множення числа 8 і ділення числа на 8. Розв’язування задач і рівнянь.

Мета: формування предметних компетентностей: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 8; актуалізувати знання учнів з теми «Зв'язок дій множення і ділення»; розвивати вміння самостійно розв’язувати задачі, рівняння; вдосконалювати обчислювальні навички, використовуючи таблицю; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку,розв’язувати проблемні питання, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; інформаційної: розширити знання учнів про мультфільм «Небезпечне занурення».

Очікувані результати: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами; розуміє і пояснює про шкідливість виживання алкоголю.

Обладнання: картки, мультфільм «Небезпечне занурення», пісня групи Океан Ельзи «Все буде добре», відео-фізкультхвилинки, ІКТ, «Математичний космодром», аудіозапис стюардеси, звук літака, літаки, силуети людини.  

 Тип уроку: узагальнення і систематизації знань              

Форма проведення: ділова гра

Перебіг уроку

I.  Організаційний момент. Слайд № 1

 1.Музичне вітання. Звучить пісня групи Океан Ельзи «Все буде добре»    

  •                   Діти, ось і сьогодні  настав ваш час, показати свої знання з математики, і як Святослав Вакарчук співає «Все буде добре…»

А щоб вести кораблі,

Щоб у небо злітати,

Треба твердо, як слід.

Математику треба знати.

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  •                   А зараз, діти, разом із командою вченого Познавалова ми прослідкуємо та проаналізуємо спільну справу переглядаючи мультфільм.
  •                   Виберіть літак відповідного кольору на якому ви хотіли б полетіти?
  1. Перегляд мультфільму «Небезпечне занурення»
  2.  Постанова проблеми.

     Проблемою нашого уроку є питання:  Наркотичний засіб алкоголь шкідливий чи корисний для здоров’я?
      На протязі уроку ми будемо працювати над темою «Таблиці множення числа 8 і ділення числа на 8. Розв’язування задач і рівнянь».

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  •                   А зараз ми всі відправимося на математичний космодром до команди Познавалова.

1. Усний рахунок (ІКТ, «Математичний космодром») 

- Яка остання відповідь приклада була коли злітала ракета, ось це і буде каліграфічна хвилинка нашого уроку.

2. Каліграфічна хвилинка (характеристика числа).

- А зараз ми повернемося до нашого мультфільму (перегляд уривку)

- Скільки наркотичних речовин знаходиться у банці з алкоголем? Ми дізнаємося коли вирахуємо приклади.

3. Робота в парах (картки).

C:\Users\Вита\Desktop\проблема\beer-puzzle-image.jpg

Відповідь: 70 (60)

4. Розв’язування проблеми.

- Як на вашу думку багато це чи мало?  (відповіді дітей)

IV. Фізкультхвилинка  для очей.

Повернемося до нашого мультфільму (перегляд уривку)

  •                   Скільки  відсотків людей по Херсонській області хворіє на ерозію кишечника та померли від інфаркту ми дізнаємося розв’язавши рівняння?
  1.               Робота в групах  (повторення правил роботи в групі).
  • Діти, за кольором ваших літаків, сядьте будь ласка по групам.

Х : 8 = 4

Х=4*8

Х = 32

32 : 8 = 4

- А зараз складіть будь ласка рівняння на дію додавання або віднімання, щоб корінь рівняння був 32.

Виступ груп.

2. Повернення розв’язування проблеми.

- Наші дії приводять нас до висновку: «Що потрібно робити для того, щоб хворих було менше, люди щоб не вмирали від інфаркту? (відповіді дітей)

V. Фізкультхвилинка 

  1. Математичний диктант «Щасливе життя у числах»
  •                   Для того, щоб дізнатися як прожитии щасливе життя  і що для цього потрібно і розвинути обчислювальні навички, пропоную провести математичний диктант. Записати тільки відповіді.

   (Діти записують відповіді. Один учень працює біля дошки. За кожну правильну відповідь учень отримує 1 бал. Всього 10 балів. Після цього проводиться робота з  рядом записаних чисел. Кожне записане число має відношення до життя людини).

  • Частку чисел 40 і 8.
  • Запишіть добуток чисел 3 і 2. 
  • Знайдіть різницю чисел 40 і 5 
  • На скільки 80 більше від 30 .
  • Яке найменше трьохцифрове число.  
  • Запишіть число у якого сусіди 13,15.
  • Число 4 збільшити у  5 разів. 
  • Знайдіть суму чисел 35 і 15.

 

5  (5 продуктів харчування, які повільно руйнують організм людини).

6 (Кожна цигарка скорочує життя курців на 6 хв.)

35 (Людина, яка приймає наркотичні засоби проживає мінімум до 35 років)

  50 (Стверджують: пережуйте їжу 50 разів і шлунок не хворітиме)

 100 (а пережуєте 100 — проживете 100 років).

14 (з'ясували, що ті, хто регулярно робить зарядку, їсть фрукти та овочі, не палить і вживає алкоголь у невеликій кількості, живе в середньому на 14 років довше, ніж інші).

20 (Стан здоров’я людини залежить на 20% від спадковості)

50 ( На 50% від способу життя. Тому справедливі є слова: «Ваше здоров’я у ваших руках».

VІ. Підсумок уроку

  1. Самостійна робота (диференційована, на комп’ютерах 4 учні, 5 по картках). Слайд № 2

     У Швеції на 8% людей більше довгожителів чим в Італіїї, а в Іспанії у 9 разів більша. Скільки людей-довгожителів в Україні, якщо вона менша від Іспанії на 30%?

Швеції –  8 %

Іспанії - ?, у 9 разів більша

Україні - ?, на 30 кг менша

Перевірка.

Розв’язання

  1. 8 х 9 = 72% –  Іспанії;
  2. 72 – 30 = 42% Україні.

Відповідь: в Україні 42% людей-довгожителів.

Діана ( х* 8 = 64;  х : 8 = 2)

Повернемося до нашого мультфільму (перегляд уривку)

VII. Рефлексія

(На дошці прикріплено 2 літака) Слайд № 3

- Ну що, діти, ми вирішили нашу проблему? Наркотичний засіб шкідливий чи корисний для здоров’я ?

Звучить аудіозапис

  •                                        Першим рейсом відправляється літак «Здоровий спосіб життя»,  другий рейс  «Шкідливі звички».

(Діти виходять по черзі прикріплюють силует людини до відповідного літака і коментують своє рішення). Запуск літака.

Всі разом: «Ми обираємо здоровий спосіб життя»

VIII.Оцінювання

 XI. Домашнє завдання (за вибором) Слайд № 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

     У Швеції на 8% людей більше довгожителів чим в Італіїї, а в Іспанії у 9 разів більша. Скільки людей-довгожителів в Україні, якщо вона менша від Іспанії на 30%?

Швеції –  8 %

Іспанії - ?, у 9 разів більша

Україні - ?, на 30 кг менша

Перевірка.

Розв’язання

  1. 8 х 9 = 72% –  Іспанії;
  2. 72 – 30 = 42% Україні.

Відповідь: в Україні 42% людей-довгожителів.

 

  х* 8 = 64;                                    х : 8 =

C:\Users\Вита\Desktop\проблема\beer-puzzle-image.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\проблема\8702-raskraska-.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\проблема\silhouette-debout-d-homme-les-gens-78219974.jpg

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бовкун Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
3392
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку