Презентація "Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Порівняння виразів. Творча робота над задачею."

Про матеріал
Презентація до уроку з математики 3 клас " "Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Порівняння виразів. Творча робота над задачею.""
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відділ освіти, молоді та спорту Вітовської райдержадміністраціїМішково – Погорілівська опорна загальноосвітня школа I-III ступенів. Вітовської районної ради Миколаївської областіВчитель Лопуга Ганна Адамівнаспеціаліст вищої категорії

Номер слайду 2

Тема уроку. Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Порівняння виразів. Творча робота над задачею.

Номер слайду 3

Мета: ознайомити учнів з новою одиницею вимірювання довжини — кілометром; встановити співвідношення кілометра і метра; формувати вміння перетворювати іменовані числа; провести творчу роботу над задачею; вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати патріотичні почуття та інтерес до математики на основі сюжету української народної казки.

Номер слайду 4

І. Організаційний момент. Слово вчителя. Ранкове вітання. Діти. Доброго ранку! Доброго дня!Хай плещуть долоньки!Хай тупають ніжки!Працюють голівки!Доброго ранку! Доброго дня!Бажаєм вам всім здоров‘я й добра.

Номер слайду 5

Ранкове вітання. Вчитель. Вправо, вліво поверніться,Одне одному всміхніться! Ви гарненько всі сідайте Спинки рівненько тримайте. Бо роботи  багато у нас, І активно працює весь клас.

Номер слайду 6

Девіз уроку: Міркуємо – швидко!     Відповідаємо – вірно! Лічимо – точно! Пишемо – гарно!

Номер слайду 7

2. Передбачення.- Яким би ви хотіли бачити наш урок?- Ми хочемо бачити урокцікавим, розвиваючим, плідним,пізнавальнимз іграмиподорож у казку

Номер слайду 8

Казка стукає у двері –Привітаємо її. Дуже-дуже постарайтесьІ впізнаєте її.3. Усна лічба. Вправа «Інтрига». Приклади швиденько розв´яжіть і в порядку спадання числа розставляйте, Назву казки відгадайте.

Номер слайду 9

59 – 4 · 9 = … ш18 : 6+80 = … Ко56 : 8 + 14 = … ко 90 – 9 · 5 = … го7 · 7 – 2 · 5 = … ро9 · (24 : 3 )= … ти

Номер слайду 10

59 – 4 · 9 = 23 ш18 : 6+80 = 83 Ко56 : 8 +14 = 21 ко 90 – 9 · 5 = 45 го7 · 7 – 2 · 5 = 39 ро9 · (24 : 3 )= 72 ти

Номер слайду 11

Здогадались ? Як називається ця казка?

Номер слайду 12

- Жили собі чоловік, жінка , шестеро синів і дочка.1 уч. Сини собі ниву орали,Обіду із дому чекали. Оленка їм обід понесла,Та так до них і не дійшла.2 уч. Змій зорану скибу до свого палацу закотив,дівчину в полон заманив. Скиба, діти, та була. Невелика й немала. Пішли по ній брати сестрицю визволяти,

Номер слайду 13

Довідкове бюро. Скиба – це смуга, шар землі, яку вивернув плуг під час оранки.

Номер слайду 14

ІІ. Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування-Які одиниці вимірювання довжини ви знаєте? Запишіть їх у порядку зростання від найменшої до найбільшої.

Номер слайду 15

Робота за таблицею.1 м = … дм 1 м = … см 1 дм = … см 1 см = … мм 1 дм = … мм 1м = … мм 1?= 1000 м

Номер слайду 16

Одиниці довжини1 м = 10 дм 1 м = 100 см 1 дм = 10 см 1 см = 10 мм1 дм = 100 мм 1м = 1000 мм

Номер слайду 17

3 учень. По тій бороні пішли. Та напасть знайшли. Змій узяв їх за петлиціТа й укинув до темниці. А як ви думаєте, якою може бути глибина темниці?

Номер слайду 18

Народився в мами син,Котигорошком звався він. Хлопець швидко підростав- 170 см став.-Скільки ж всього буде метрів, підкажіть, і сантиметрів?Погорювала за дітьми мати та й пішла до річки білизну прати. Дивиться – котиться горошин купа ціла . Вона взяла одну - та й з 'їла. Спробуйте, діти, відгадати , Яку горошину з 'їла мати?

Номер слайду 19

Завдання 458 Запиши в метрах або в метрах і сантиметрах Зразок. 600 см = 6 м 705 см = 7 м 5 см 500 см = …м 533 см = …м…см 503 см =…м 720 см =…м…см

Номер слайду 20

Завдання 459 (усно)Порівняйте вирази400 > 301 4 м 60 см … 4 м 6 см 201 … 199 2 дм 8 см … 82 см340 … 430 5 м 6 дм … 6 мм

Номер слайду 21

4 учень. Хлопець був зростом хоч невеликий Та незвичайну силу мав . Як камінь з колодязя витяг – люди оторопіли. Ще й шмат заліза із землі дістав. На ньому напис прочитав ( на дошці зображення каменя з одиницею вимірювання)- А чи зможете ви, хлопці й дівчата, Той напис на камені прочитати?

Номер слайду 22

ІІІ. Повідомлення теми уроку. 5 учень. З того шматка булаву скував. На плечі ту булаву взяв -Братів визволяти помандрував. Скибою 600 м пройшов,Ще лісом 400 м перейшов.- Чи зможете ви, діти, порахувати,який шлях довелось Котигорошку здолати?

Номер слайду 23

Перевірка.600+ 400= 1000 м – шлях Котигорошка. Відповідь : 1000м.1000 м = ?

Номер слайду 24

ІV. Вивчення нового матеріалу. 1000 м - так здавна ведеться, 1000 м – кілометром зветься. Гра «Окомір» - Що може вимірюватись у км? (Якщо відповідь вірна, діти плескають у долоні, якщо невірна – тупають ногами) . - Висота будинка; довжина стежини; зріст людини; шлях машини; відстань між деревами в саду; лінія, яку я проведу; відстань між містами; довжина річок?

Номер слайду 25

Пропоную до підручника звернутись, Аби в цьому переконатись.

Номер слайду 26

Робота за підручником.1. с.69, №4552. Робота над задачею (с. 69, №456)(усно)Поміркуєм з вами ще трішки: чи можна пройти кілометр пішки?За 1 годину пішохід проходить 4 км. За скільки годин він зможе пройти 20 км?1 год — 4 км? год — 20 км

Номер слайду 27

Пояснення вчителя - Кожні 4 км пішохід проходить за 1 год. А 20 км він пройде за стільки годин, скільки разів по 4 км вміщується у 20 км. Розв’язання. 20 : 4 = 5 (год).

Номер слайду 28

V. Фізкультпауза- виконання ритмічних рухів із цеглинками лего. Справді нелегким був поєдинок. Усі заслуговують на відпочинок. Беремо свої цеглинки І гайда на фізкультхвилинку. Ми цеглиночки візьмемо,Руханочку дружно проведемо.

Номер слайду 29

VI. Закріплення вивченого матеріалу. Підійшов Котигорошко до змієвої хатини. Тут його зустріла злякана дівчина. - Чуєш, хлопче, утікай, Та до рідних повертай. - Не прийшов я утікати Прийшов вас із біди визволяти! Змія убити у тяжкому бою. Визволити з неволі родину свою. По дорозі сім тисяч метрів пройшов,Нових друзів знайшов.- А 7 тисяч метрів скільки буде кілометрів?

Номер слайду 30

Розвиток математичних знань. Ті друзі надзвичайні сили мають,Помірятись силами нам пропонують.

Номер слайду 31

Завдання від Крутивуса. (№ 460, робота в групах) 6 – уч.- Я –Крутивус, такі здібності маю- Вусами хвилі річок підіймаю. Та довго вже голову над річкою ламаю. Як раніше називався наш Дніпро не знаю? Якщо ці приклади зумієте розв 'язати, зможете назву його прочитати.

Номер слайду 32

Завдання від Вернигори.7 учень. - Я дуже корисне заняття маю: Гори ногами розпихаю, Шлях мандрівникам прокладаю. Задача. ( №461, с.70) (робота в парах){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} За 1 с. За 8 с. Хлопчик9 м?Дівчинка7 м?)на ? м більше

Номер слайду 33

Завдання від Вернидуба. ( самостійно)8 учень- Я Вернидуб. Заняття теж важливе маю. Дуби із землі вивертаю,Шлях широкий розчищаю, щоб робітники дороги добрі прокладали,На сотні кілометрів водії проблем не мали. Задача. Робітникам потрібно відремонтувати 30 м дороги. Вони відремонтували 5 м дороги. У скільки разів більше дороги залишилося відремонтувати, ніж відремонтували ?

Номер слайду 34

VII. Підсумок уроку. Рефлексія. А ще наш Котигорошко в підземному світі побував, Багато й там поневірянь зазнав. Та українці тепер і тоді Не залишають нікого в біді. А той, хто іншим допомагає,За свої добрі справи винагороду має. Оцінювання учнів. Чи сподобався вам урок ?Що нового ви дізнались на уроці?- Які цінні думки запам'ятали?Я дослідив…Я вмію…Я можу…Я знаю…Я дізнався…

Номер слайду 35

Хвилинка - цікавинка “У світі одиниць вимірювання величин»»»»2»»”    Є одиниць багато, І ось з яких причин: В нас різні одиниці Для різних величин. Система мір в нас звична, За назвою — метрична (Це слово означає, Що метр — її основа). Але є величини і неметричні в нас: Це рік, доба, година, Секунда та хвилина, Щоб виміряти час.

Номер слайду 36

Є міри старовинні,Про них ти мало знаєш,Та інколи у книгах. Ці міри зустрічаєш.І в Англії є також. Своя система мір,Там фути, дюйми, ярди. Відомі з давніх пір. Це міри неметричні,Для нас вони незвичніІ  є для всіх складними. Обчислення із ними.

Номер слайду 37

VIII. Домашнє завдання. Вивчити таблицю мір довжини. Придумати продовження пригод Котигорошка в підземному світі, виконати завдання № 463, 464, с.70.

Номер слайду 38

Вчитель. Вчитель. Ви всі, діти, молодці. Гарно працювали!Але дзвоник пролунав,Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.

Номер слайду 39

Ви, діти, молодці!Дякую всім за роботу, за співпрацю. Вдалого вам дня. Успіхів!!! Щасти вам!!!

Номер слайду 40

До побачення!!!Молодці!!!

Номер слайду 41

Завдання для роботи в групах. Картка 1. (1 група) 1000мм+100см+280дм+70м=Картка 2. (2 група) Ширина темниці – 4 м, а глибина – удвічі більша та ще 2 м. Яка глибина темниці?

Номер слайду 42

Картка 3. (3 група)Дізнайтесь глибину темниці, якщо периметр дорівнює 28 м , а ширина – 4м.4 м. Р=28м

Номер слайду 43

Перевірка.1. 1000мм+100см+280дм+70м =1м+ +1м+28м+70м = 100м Відповідь:100м. 2. 4·2+2=10 (м) 3. 4 · 2 = 8 (м) – дві ширини 28 – 8 = 20 (м )– дві довжини. 20 : 2 = 10 (м) – глибина темниці. Відповідь: 10 м .

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
5440
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку