Конспект уроку з математики для 6 класу з теми "Додавання та віднімання звичайних дробів"

Про матеріал

Урок закріплення вмінь і навичок додавання та віднімання звичайних дробів з різними знаменниками при розв'язуванні різноманітних нестандартних вправ, таких як дидактичні ігри та логічні вправи.


Перегляд файлу

                                       Урок №                                       6 клас

Тема: Додавання та   віднімання дробів з різними знаменниками.

Мета уроку: закріплення вмінь та навичок додавання та   віднімання звичайних дробів  з різними знаменниками,  розвязуючи  різноманітні вправи;

розвивати  уважність,  логічне  мислення;

виховувати  культуру обчислень та  активність.

Обладнання: картки із завданнями, підручник «Математика – 6»  Н.А.Тарасенкова, И.Н.Богатырёва, … Киев «Освіта», 2014

Тип уроку: застосування знань, формування вмінь та навичок.

                                          Хід уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання:

а) повторити правило додавання та   віднімання звичайних дробів  з різними знаменниками ;

б) усна робота з №291  -  знайти спільний знаменник дробів ;

в) переглянути зошити із д/з, обговорити виконання  номерів, переверити відповіді.

  1. Формулювання теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

        Учні, сьогодні ми з вами продовжуємо вчитися складати і віднімати звичайні дроби з різними знаменниками. І будемо ми виконувати ці дії, розв’язуючи нестандартні вправи. Які саме, скоро дізнаєтеся.
        Давайте запишемо дату і тему уроку в зошитах.         Яка  на вашу думку  мета нашого уроку? (Діти формулюють мету.)
         Мета уроку - закріплення умінь і навичок додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками при розв’язуванні різних вправ.

        А працювати  ми  будемо  під гаслом: «Знання – це скарб, а вміння вчитися  - ключ до них».  Починаемо працювати. Всі налаштувались на плідну працю та  на успішне досягнення нашої мети.

 

  1. Застосування знань, вмінь та  навичок.
  1. Дидактична  гра «Квітка»

               Завдання:  до числа, записанного  на    листочку     квітки, треба додати  або  відняти від  нього число, записанне на пелюстках. Кожен  учень виконує  завдання  самостійно. Виграють  3 учні, котрі  швидше впораються із завданням.

 

Відповіді: 1)   -  =    -  = =

                 2) + =   + = = 1

                    3) -  =    -  =

                    4) + =   + = = 1

                    5)  + =   + = = 1

 

 2. Логічні  вправи:              

Знайди звязок між дробами на першому малюнку. Та за цим  же принципом впиши  відповідне число на другому малюнку.

а)                                                  б)

 

   

 

 

 

 

 

Відповіді : а)  1  (додати  дроби, записанні в кружечках);        

            б)   2   (додати всі три дроби).

в)

 

 

 

 

 

Відповідь: 1 – із сумми дробів, записанних у вікнах, віднімаємо дріб, записанну  у  дверях

  1. Фізпауза
  2. Гра «Хто швидше досягне прапірця»

       Змагаються 2 команди. З кожної команди по черзі виходять до дошки по одному учню і вирішують по одному прикладу, починаючи з нижньої сходинки. Решта вирішують приклад в зошиті. При неправильній відповіді до дошки виходить друга людина команди. Потім наступний член команди вирішує другий приклад і т.д. Відбувається рух вгору - до заповітного прапорця. Викликають для роботи біля дошки учнів капітани команд. Виграє та команда, яка при найменшій кількості учнів першою досягне прапорця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді:

                       I                                                                        II

+ 4 = + 4 =13 + 2 = + 2 =5

 

  -  3 =  -  3 = 5                                   -  2 =   -  2 = 2

 

  -  1 =   -  1 = 4  -  2 =   -  2 = 4

 

 6 + 1 = 6 + 1 = 8 + 2 = + 2 = 5

 

5 - 2 = 2                                       7 - 3 = 3

 

3 + 5 = 3 + 5 = 8 = 8

 

  1. Колективне виконання завдання (біля дошки)

Письмові вправи - № 300, № 314

  1. Підсумки уроку.   Оцінювання роботи учнів на уроці.
  2. Рефлексія.

Як ви вважаєте, хто з вас працював на повну силу своїх можливостей, відчував себе впевнено?
А хто з вас працював добре, але не на повну силу, відчував почуття невпевненості, боязні, що відповім неправильно?
А у кого з вас не було бажання працювати, тобто сьогодні не ваш день?

Продовжіть фразу:
Сьогодні  на уроці я повторив ...
Сьогодні  на уроці я закріпив ...
Мені належить повторити ...
Я хочу вам побажати, щоб знання ваші тільки зростали.
Дякую за урок.

V. Домашнє завдання: §8, № 301, № 311.

docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку