Конспект уроку з математики для підготовчого класу на тему "Кількісні поняття: більше,менше, дорівнює. Знак дорівнює.

Про матеріал

Конспект уроку з математики для підготовчого класу на тему "Кількісні поняття: більше,менше, дорівнює. Знак дорівнює (=) 1=1, 2=2. Конспект уроку для учнів, що мають особливі освітні потреби.

Перегляд файлу

Тема. Кількісні поняття: більше-менше, дорівнює. Знак дорівнює (=), 1=1,

            2=2                                                                                             

Мета: закріпити кількісні поняття більше-менше, дорівнює, просторові уявлення вгорі-внизу, вище-нижче;  удосконалювати вміння порівнювати  предмети, числа 1=1, 2=2; викликати зацікавленість у розв'язанні задач шляхом зорового та розумового аналізу;  розвивати пізнавальний інтерес, увагу, мислення, мовлення, дрібну моторику, зосередженість; виховувати інтерес до предмета та любов до казки

Обладнання: ілюстрації до казки, ялинка, іграшкові тварини (білка, зайчик), демонстраційний матеріал до теми, геометричний матеріал, солоне тісто, Gif-анімації

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань

                                                    Хід уроку

I. Організаційна частина

Привітання          Доброго дня,  малята!

                              Одне до одного поверніться

                               І лагідно посміхніться.

                               Гостей привітайте,

                               Доброго дня побажайте!

Усна лічба:

- Діти, давайте порахуємо скільки сьогодні учнів у класі?

- Скільки хлопчиків?

- Скільки дівчаток?

- Кого більше? Кого менше? (відповіді дітей)

II. Основна частина

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо подорожувати на килимку-літачку, але перш ніж ми з вами вирушимо у подорож, нам потрібно зайняти свої місця. Діти, а що потрібно придбати, щоб потрапити на літачок? (відповіді дітей). Правильно! Кожне місце повинно відповідати геометричній фігурі на вашому квитку (діти отримують квитки у вигляді геометричних фігур, та займають свої місця на килимку). Перш ніж ми злетимо давайте порахуємо у зворотному напрямку (діти рахують 5, 4, 3, 2, 1- пуск)! Наш літак полетів! Бажаємо вам приємного перельоту. Зверніть увагу, яка кругом краса!                                                       

Вправа « Погода»

Приземлення перше. Наш літак спустився з неба на землю, і ми з вами опинилися у зимовому лісі. Діти, погляньте, яка кругом краса!

                           Са-са-са, яка кругом краса.

                           Си-си-си, заморозили носи.

                           Ло-ло-ло, снігу намело.

                           Ло-ло-ло, гарно всім було.

- Погляньте,  хтось загубив рукавичку. В якій казці таке трапляється? (відповіді дітей). Правильно, а давайте згадаємо хто живе у рукавичці? (діти називають тварин, які завітали до рукавички)

Дидактична гра «Скажи правильно» (закріплення просторових уявлень: більший- менший, великий-малий)

- Продовжуємо нашу подорож, і ми з вами опиняняємось у казковому лісі, тому не дивуйтеся, якщо зустрінете тут казкових героїв

Приземлення друге. Погляньте, яка красива ялинка, а хто тут проживає? Діти, та це ж білка! Якась вона стурбована, можливо їй потрібна наша допомога?  Тож допоможемо їй? (діти допомагають білці порахувати горішки)

Вправа «Порахуй горішки» (кількісна та порядкова лічба)

                         Хто це спить під ялинкою,

                         Ще й укрився кожушинкою?

                         Тихо-тихо не збудіть,

                         Це, напевно, спить ведмідь?

- Діти, та це ж зайчик. Погляньте, як він тремтить бідолашний.  Він дуже замерз. Давайте його зігріємо.

Дихальна вправа «Зігріємо зайчика»

Та й жити йому здається зовсім ніде. Можливо ми якось зможемо йому допомогти?

Дидакти гра «Побудуй будиночок» (робота з роздатковим матеріалом)

Фізкультхвилинка   Летять, летять сніжинки

                                     На поле, ліс і сад.

                                     Веселий свій таночок

                                     Танцює снігопад

                                     На дворі лютий холод

                                     Тепла давно нема,

                                     Заліз в копичку зайчик

                                      І солодко дріма.

                                      Мете хвостом лисичка

                                      Сніжок біля сосни,

                                      В барлозі спить ведмедик

                                      Солодкі бачить сни

-  Ой, погляньте!  Хто це?  Діти, так це ж  сорока, і здається вона хочу нам щось сказати. Говори - ми тебе уважно слухаємо! (сорока загадує дітям загадку)

  Сорока                      Було у нашому дворі

                                     Два горобці, два снігурі,

                                     Хто може дати лік птахам -

                                     Всім горобцям і снігурам?

Приземлення четверте (чути писк мишенят). Ми приземлились на галявині,  де сумують дві маленькі мишки. А з якої вони казочки? (відповіді дітей). Правильно, діти, з казки  «Колосок».  Але чому вони такі сумні?

Мишенята: ми були такі ліниві, за це нас Півник і покарав. Він спік такі смачні пиріжечки, а нас не пригостив, а  нам так хочеться (мишенята плачуть). - Діти, пригостимо мишенят пиріжечками? Але спочатку їх треба наліпити? (робота з солоним тістом)

 Потішка                    Печу, печу хлібчик

                                    Діткам на обідчик.

                                    Меньшенькому – менший,

                                    Старшенькому – більший

                                    Шусть у піч!

Робота з солоним тістом (діти ліплять пиріжки для мишенят,  у кожний пиріжок вони кладуть вишеньки за власним бажанням )

IV. Підсумок заняття

- Чи сподобалася вам подорож?

- Що найбільше сподобалося?

- Чи  бажаєте, щоб зима була завжди? Чому?

Ось уже і пиріжки наші спеклися, погляньте, які вони пахучі та рум'яні

(вчитель пригощає дітей, гостей та мишенят пиріжками)

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
2424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку