Конспект уроку з математики Математичний квест «Шукачі скарбів»

Про матеріал
Конспект уроку з математики Математичний квест «Шукачі скарбів» Мета: • в ігровій формі закріплювати й перевіряти засвоєнні учнями прийоми додавання і віднімання чисел в межах 1000; уміння розв’язувати прості задачі; • розвивати пам'ять, увагу, просторове й логічне мислення, вміння обґрунтовувати свою думку; • проводити корекцію зв’язного мовлення під час відповідей; • виховувати прагнення працювати в команді.
Перегляд файлу

  Конспект уроку з математики

Математичний квест «Шукачі скарбів»

 

Мета:

  • в ігровій формі закріплювати й перевіряти засвоєнні учнями прийоми додавання  і  віднімання чисел в межах 1000; уміння розв’язувати прості задачі;
  • розвивати пам'ять, увагу, просторове й логічне мислення, вміння обґрунтовувати свою думку;
  • проводити корекцію зв’язного мовлення під час відповідей;
  • виховувати прагнення працювати в команді.

 

Обладнання. Набори карток з прикладами, задачами, карта скарбів, конструктор «ЛЕГО», костюми моряків та піратів.

                                         Хід уроку

1.НПП.

2. Привітання.

3. Повідомлення теми,   мети уроку

-Сьогодні у нас з вами незвичайний урок математики. Ми вирушаємо у подорож  Математичним океаном. Тому, на уроці вам необхідно :

           Міркувати — швидко!

           Відповідати — правильно!

           Рахувати— точно!

           Працювати — гарно!

-Під час подорожі ми будемо виконувати різноманітні завдання , які містять в собі додавання і віднімання чисел, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, найшвидше виконані завдання,  отримуєте частину карти і в кінці уроку зберемо  її повністю та знайдемо місце, де заховані незвичайні скарби (слайд №1) 

-Ось перед вами карта   Математичного  океану . Готові до подорожі? Вирушаймо! ( Звучить музичний супровід, гудок корабля)

 

Молодці, вирушаємо на острів Обчислювальний.

Подивіться на числа, які ви бачите тут числа? Скажіть, яке число зайве? Чому?  (слайд №2)

12,14,16,17,18,20

( Зайве число 17, воно  непарне. А всі решта – парні.)

  • Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (21,22,23.)
  •      Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?
  •      Давайте пригадаємо, як називаються числа при додаванні?
  •      А як називаються числа при відніманні?

Проведемо розумову розминку. (Усний рахунок) ( слайд№3)

  • 13+7     12-5     7+7     7+5      7+6
  • 17-7     7+16     15-7    7+8      7+4
  • 10+20  22+40  30+40 720-50

3. Розв’язування  виразів

  • Вирушаємо далі і потрапляємо на коралові рифи прикладів . (слайд №4)

Тут проживає Краб Крабович, який дуже любить розв’язувати приклади. Він  підготував  для вас завдання, з якими ви обов’язково повинні справитися, адже від цього буде залежати ,чи вирушите ви далі,  чи ні.

Ось перше завдання від Краба Крабовича – подивіться на вирази і скажіть, чим вони відрізняються.

4. Самостійна робота

  • Наступне  завдання від Краба – попрацюйте самостійно ( Робота на картках).
  • І Варіант 

1. Розв’яжіть задачу: 1. У Черепашки було 17 яблучок. 7 яблучок вона віддала сусідці. Скільки яблучок стало у Черепашки?

 

  • 2. Визнач довжину відрізка
  • ІІ Варіант
  • 1. Маса щуки 9 кг, а окуня 5 кг. Яка маса щуки і окуня  разом?
  • 2. Визнач довжину відрізка
  • Давайте виконаємо перевірку. (Слайд із правильними відповідями)

Краб Крабович дуже задоволений вашою роботою і дозволяє вирушати далі.

Вперед!

 

Фізкульхвилинка

 І ось ми потрапляємо на острів Відпочинку.

Чергові юнги – до дошки!

 Час настав для відпочинку

Проведем фізкультхвилинку     
Хвилі бавляться та б'ються,                Роблять хвильові рухи руками
Наче ті малі хлоп'ята.                          перед собою, зліва направо і
I стрибають, і сміються:                        навпаки.
Вітер їм лоскоче п'яти.                        Стрибають.
Вгору, вниз і знову вгору                         Руки вниз — вгору, очима 

      Підганяє дужий вітер.                          слідкують за руками.

      Розгойдав він ціле море —                    Розводять руки в сторонни.
      Як же хвилям не радіти!                     Усміхаються один до одного.

      Всі спочили? От чудово!

      А тепер – до праці знову.                     Тихенько сідають за парти.

Ми відпочили, а тепер рушаємо далі на чудовому кораблі. Та починає штормити, щоб він затих нам потрібно розгадати ребус (Слайд 5)

 

5.   Геометричний флешмоб

Наступна зупинка – бухта Геометрична.  (слайд № 12 )

Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут корабель стоїть? Це ж пірати! Доведеться рятуватися, адже ми потрапили в пастку!Для цього нам необхідновиконати піратські вимоги.

  • Бесіда за запитаннями:
    1. Діти давайте пригадаємо, які ви знаєте геометричні фігури?
    2. Діти погляньте на малюнок. Що тут зображено? Які геометричні фігури ви на ній побачили?

 

 

 

 

 

 

 

Скільки зображено трикутників? (9)

Скільки чотирикутників? (2)

Скільки кругів? (1)

  • Покажіть усі разом трикутник, квадрат, коло.

6. Робота з конструктором «ЛЕГО». Зупинка «Морські дизайнери»

А ті, хто швидше виконає завдання попробують стати морськими дизайнерами. Підійдете до стола на якому лежить геометричний матеріал, подивіться на ці фігури, подумайте та складіть із них будь-яку річ, що стосується моря.

Давайте поглянемо, що ж вийшло у наших морських дизайнерів?

  • Ми з різних  геометричних фігур склали кораблика.
  • Які і скільки геометричних фігур ви використали?
  • Ми використали 3 трикутника, 4 кола і 1 прямокутник.
  • Молодці. Перевіримо, як справилися із завданням піратів.

Бухта Геометрична для нас відкрита і ми вирушаємо додому.

  7. Підсумок

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 квітня 2021
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку