Конспект уроку з математики
Математичний квест «Шукачі скарбів»
Мета:
Обладнання. Набори карток з прикладами, задачами, карта скарбів, конструктор «ЛЕГО», костюми моряків та піратів.
Хід уроку
1.НПП.
2. Привітання.
3. Повідомлення теми, мети уроку
-Сьогодні у нас з вами незвичайний урок математики. Ми вирушаємо у подорож Математичним океаном. Тому, на уроці вам необхідно :
Міркувати — швидко!
Відповідати — правильно!
Рахувати— точно!
Працювати — гарно!
-Під час подорожі ми будемо виконувати різноманітні завдання , які містять в собі додавання і віднімання чисел, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, найшвидше виконані завдання, отримуєте частину карти і в кінці уроку зберемо її повністю та знайдемо місце, де заховані незвичайні скарби (слайд №1)
-Ось перед вами карта Математичного океану . Готові до подорожі? Вирушаймо! ( Звучить музичний супровід, гудок корабля)
Молодці, вирушаємо на острів Обчислювальний.
Подивіться на числа, які ви бачите тут числа? Скажіть, яке число зайве? Чому? (слайд №2)
12,14,16,17,18,20
( Зайве число 17, воно непарне. А всі решта – парні.)
Проведемо розумову розминку. (Усний рахунок) ( слайд№3)
3. Розв’язування виразів
Тут проживає Краб Крабович, який дуже любить розв’язувати приклади. Він підготував для вас завдання, з якими ви обов’язково повинні справитися, адже від цього буде залежати ,чи вирушите ви далі, чи ні.
Ось перше завдання від Краба Крабовича – подивіться на вирази і скажіть, чим вони відрізняються.
4. Самостійна робота
1. Розв’яжіть задачу: 1. У Черепашки було 17 яблучок. 7 яблучок вона віддала сусідці. Скільки яблучок стало у Черепашки?
Краб Крабович дуже задоволений вашою роботою і дозволяє вирушати далі.
Вперед!
Фізкульхвилинка
І ось ми потрапляємо на острів Відпочинку.
Чергові юнги – до дошки!
Час настав для відпочинку
Проведем фізкультхвилинку
Хвилі бавляться та б'ються, Роблять хвильові рухи руками
Наче ті малі хлоп'ята. перед собою, зліва направо і
I стрибають, і сміються: навпаки.
Вітер їм лоскоче п'яти. Стрибають.
Вгору, вниз і знову вгору Руки вниз — вгору, очима
Підганяє дужий вітер. слідкують за руками.
Розгойдав він ціле море — Розводять руки в сторонни.
Як же хвилям не радіти! Усміхаються один до одного.
Всі спочили? От чудово!
А тепер – до праці знову. Тихенько сідають за парти.
Ми відпочили, а тепер рушаємо далі на чудовому кораблі. Та починає штормити, щоб він затих нам потрібно розгадати ребус (Слайд 5)
5. Геометричний флешмоб
Наступна зупинка – бухта Геометрична. (слайд № 12 )
Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут корабель стоїть? Це ж пірати! Доведеться рятуватися, адже ми потрапили в пастку!Для цього нам необхідновиконати піратські вимоги.
Скільки зображено трикутників? (9)
Скільки чотирикутників? (2)
Скільки кругів? (1)
6. Робота з конструктором «ЛЕГО». Зупинка «Морські дизайнери»
А ті, хто швидше виконає завдання попробують стати морськими дизайнерами. Підійдете до стола на якому лежить геометричний матеріал, подивіться на ці фігури, подумайте та складіть із них будь-яку річ, що стосується моря.
Давайте поглянемо, що ж вийшло у наших морських дизайнерів?
Бухта Геометрична для нас відкрита і ми вирушаємо додому.
7. Підсумок