Конспект уроку з математики на тему: Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.

Про матеріал

Конспект уроку з математики на тему: Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. На протязі всього уроку діти створюють аплікацію "Сонечко", деталі до якої отримують із кожним виконаним завданням.

Перегляд файлу

Конспект уроку

з математики

для 3-го класу

  

Підготувала

учитель початкових класів

Комунального закладу

«Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ступенів

Зміївської районної ради

Харківської області»

Ніколаєнко А.В.

 

Тема: Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.

Мета: ознайомити учнів з правилом множення різниці на число; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі, творчо працювати наж задачами; розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Учні діляться на 4 групи.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Знайти вирази із значенням 144. Із складів, які записані біля цього виразу, скласти слово і дізнаємося, хто сьогодні буже супроводжувати нас протягом усього уроку. (За кожне виконане завдання група отримує частину тіла сонечка і приклеює на аркуш-фон.)

Якщо впораємося із усіма завданнями сьогоднішнього уроку, сонечко залишить для вас подарунок – картину, але зробимо ми її самі.

  1. задача (усно)

Скільки всього ніг у 6 собак і 6 гусей?

(4 + 2) * 6 = 36 (л.)

як можна помножити суму на число?

(За виконане завдання кожна група отримує аркуш-фон)

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розв’язування задачі двома способами (№ 845)

Про що задача?

Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання? Чому?

Що спершу дізнаємось?

І спосіб:

1). 15 – 9 = 6 (кг) більше бананів у 1 ящику

2). 6 * 8 = 48 (кг)

Складемо вираз:

(15 – 9) * 8 = 48 (кг)

Відповідь: На 48 кг бананів більше, ніж хурми

(За перший спосіб учні отримують і приклеюють тіло сонечка)

ІІ спосіб:

1). 9 * 8 = 72 (кг) хурми в 1 ящику

2). 15 * 8 = 120 (кг) бананів у 1 ящику

3). 120 – 72 = 48 (кг)

Складемо вираз:

15 * 8 – 9 * 8  = 72 (кг)

Відповідь: На 48 кг бананів більше, ніж хурми

(За другий спосіб учні отримують і приклеюють голову сонечка)

Який ми можемо зроьити висновок?

Чи можна сказати , що

(15 – 9) * 8 = 15 * 8 – 9 * 8 ?

Спробуємо самостійно сформулювати правило.

Звірте ваше правило із правилом у підручнику на ст. 131

Перевірте, чи істинна рівність  (ab) * c = a * cb * c, якщо a = 10, b = 6, c = 5. (Плямка на крильця)

V. фізкультхвилинка

Гра „Лічилка”.

Учитель відвертається і показує на віялі число. Після того, як він повернеться, повинно стояти стільки учнів, скільки показав учитель на віялі, а інші сідають. Так декілька разів.

VІ. Розвиток математичниз знань.

  1. Завдання 847

(45 – 37) * 23 < 45 * 23 + 37 * 23

5 * (24 + 47) > 5 * 24 – 5 * 47

6 * ( 64 – 25) < 6 * 64 – 25

18 * ( 73 – 67) = 18 * 73 – 18 * 68

(Плямки на крильця)

  1. Творча робота над задачею 846

1).

2).

(Плямки на крильця)

  1. Цікава математика

Задача.

Злий дракон має три голови. Коли Іван Царевич відтинає йому одну голову, на її місці виростає п’ять голів. Якщо драконові відрубати 5 голів, то скільки голів у нього буде? (відповідь: 27 голів).

VІІ.  Підсумок уроку

Сьогодні на уроці я…

Найбільше мені сподобалося…

Як різницю помножити на число?

VІІІ.  Домашнє завдання:

№ 849, 850, правило ст. 131.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аркуш-фон

 

 

Сонечко

Картинки по запросу божья коровкарисунок

 

 

 

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дракон

 

Картинки по запросу дракончик

doc
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
2651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку