Конспект уроку з математики у 2 класі

Про матеріал
Конспект уроку з математики. Урок - гра. Цікавинки на уроці для молодших школярів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тип уроку. Урок-гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА: Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, закріплення вивченого матеріалу. Побудова квадрата на папері в  клітинку. Знаходження його периметра.

МЕТА:Закріпити вивчений матеріал. Вчити учнів будува­ти квадрат на папері в клітинку, знаходити його периметр; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, увагу, пам’ять, творчі можливості учнів. Виховувати у дітей спостережливість в роботі.

ОБЛАДНАННЯ:Дитячі іграшки, конверти із завданнями, таблиці для усного рахунку, коробочки, малюнки до задач, геометричний матеріал.

ЗМІСТ УРОКУ

1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ                                                      2 хв

Продзвенів і стихнув дзвінок:

Починається урок!

Щоб урок пройшов не марно,

Ми за парти сядем гарно,

Будем плідно працювати,

Щоб знання хороші мати.

2.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ .                          6 хв

- Дорогі учні! Я вам хочу сказати , що до нас на урок проситься гостя . Вам цікаво знати хто вона? Ви про це дізнаєтесь , коли вірно розв'яжете ось ці приклади. (На листочку надруковані приклади,учні їх розв'язують.)

37+23=60 41+15=56

33+44=77 55+43=98 28+62=90 71+13=84

62+35=97

На набірному полотні за числами 60, 56, 77, 98, 90, 84, 97, заховані букви. З цих букв учні викладають слово:

БІЛОЧКА                   Оголошення умов гри

- Діти, давайте хором покличемо її! (Вчитель виймає іграшкову білочку)

 - Але білочка прийшла не сама, вона принесла нам кошички. В одному горішки, не прості, а золоті. Знаєте, чому вони золоті? Бо ви їх здобуватимете розумом. В другому кошичку конверти із завданнями. За кожне правильно виконане завдання ви отримаєте горішок і кластимете їх у коробочки, які є на ваших партах.

 - Але, перш ніж почнемо гру білочка хоче переконатись, чи ви сумлінні і старанні. А це буде видно по тому як ви справитесь із домашнім завданням(за д/з учні отримують горішок)

1 . Перевірка задачі № 406.

- Як ви дізнались,скільки метрів шнура витратили у двох великих кімнатах?

1) 20+ 20 = 40 (м)

- Як дізнались,скільки шнура витратили в маленькій кімнаті?

2)56 - 40 =16(м)

2.Перевіритирозв'язання прикладів№407.

54 - 30 = 24 48 - 24 = 24

54-3 =51 82+13 = 95

63 - 2 = 61 100 -(50 + 20) =30

85 - 40 = 45 100 - 50 + 20 = 70

- Білочка вами задоволена Вона пройшлась і побачила ваші записи та каже,що всі вдома старанно працювали і дає вам по горішкові.

- І так першою умовою гри є запис в зошитах числа та класної роботи.

Завдання 1 :-У першому конвертику сказано,щоб ми виконали каліграфічну хвилинку

- Це число на 10 менше від 55 і на 5 білі ще за 40.Яке це число? (45 ) (Учні пишуть цілий рядочок числа 45 )

3. РОЗУМОВА РОЗМИНКА.                                   10 хв                     

 Завдання 2:

-У другому конверті є завдання: Як називаються числа при додаванні? (доданок, доданок, сума)

Завдання 3:

  • Це завдання на карточках, його отримує двоє учнів.         Робота в парах

Розв’язати приклади

17-(10 + 7) = 0

15+ (15-10) = 20

18-(12-4) = 10

40 + 32 = 72

51 + 32 = 83

Завдання 4.

 - Записати числа п’ятого десятка:(41, 42,43,44,45,46,47,48,49,50)- виконує перший ряд.

- Записати числа восьмого десятка:(71,72,73,74,75, 76,77,78,79,80)- виконує другий ряд.

- Записати числа другого десятка :(11,12,13,14,15, 16,17,18,19,20)- виконує третій ряд.

Завдання 5:

  • Скільки десятків і одиниць у числі 48? 35? 71?

Завдання 6:

-  Вставити пропущені числа : для двох учнів

37 38 ?       40       41        ?       43

71 ?        73        74        ? 76 77

37-21 = 16 64 + 30 + 4 = 98 

55 + 3 = 58 75-20-3 = 51

85-12 = 73 56 + 20 + 3 = 79

46 + 31=77 88-40-5 = 43

2.Виконання завдання № 416.

Завдання 9 :

- Ці приклади білочка пропонує виконати усно:   

  7 + 52 = 59   57-40=17              14-10 = 4

26 + 52 = 78      57 - 35 = 22              14-8 = 6

40 + 52 = 92       57-6 = 51               14-4=10

4.ПОБУДОВА КВАДРАТА.                                       20 хв

1.Завдання10: - На набірному полотні є фігурки. Учні їх називають (трикутник, чотирикутник і квадрат). Хто пригадає,які властивості має квадрат?

 2.Побудова у зошиті квадрата зі стороною 3 см.

Завдання 11 :

- Білочка хоче , щоб ви у зошитах побудували квадрат зі стороною 3 см.

   - А хто мені скаже , як знайти периметр квадрата ?

3 + 3 + 3 + 3 = 12(см)

3. Завдання 12 :

- У вас на партах є конвертики , там є рожеві квадратики. Ваше завдання : обчислити периметр і записати в зошит.

5 + 5 + 5 + 5 = 20 (см)

За правильно виконане завдання учні отримують горішок.

Фізкультхвилинка

Завдання 13:

- Білочка хоче , щоб ми під її улюблену мелодію виконали фізкультхвилинку.

(Учні виконують танок під музику )

5. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.                         

1.     Завдання 14 :

- Виконати задачу №415. Учні читають умову задачі. Аналізують її.

 

Було Купив зошит Залишилось

47к ? 12к

 

  • Скільки ж коштував зошит ?

47-12 = 35(к.)

Учні записують задачу в зошит.

 2.Розв'язування задачі №420.

Завдання 15:

- Прочитаємо задачу. В цій задачі потрібно дати відповідь: так або ні. Ми це зробимо таким чином. У ваших конвертах є дві карточки із записами: так, ні. Ви піднімете карточку, яку ви вважаєте правильною відповіддю.      

 ТАК  НІ                                                            Інтерактивна вправа

«Так або ні»

За правильну відповідь кожен учень отримує горішок.

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.                                                   2 хв

1 . Скласти і розв'язати задачу№423 за скороченим записом.

2. Розв'язати приклади №424.

7. ПІДСУМОК УРОКУ.                                                        3 хв

- Ну ось і настав час підрахувати,хто ж найбільше зібрав горішків. У ваших конвертиках є грибочок,а в грибочку на шапочці є кружечок. В той кружечок кожен з вас напише число горішків,яке ви зібрали.

- Хто справився із завданням,підніміть грибочки.(Вчитель робить висновок).

  • То яким правилом ми користуємось при додаванні двоцифрових чисел?
  •      А при відніманні ?

- Як знайти периметр квадрата?              Оголошення результатів гри

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку