Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Конспект уроку з німецької мови "​DieSchulsachen"

Про матеріал

DieSchulsachen

Мета:

Практична:

Вчити учнів застосовувати лексику з теми «Шкільні речі» в мовленні.

Розвивальна:

розвивати фонематичний та інтонаційний слух, навички читання, логічне мовлення,готовність брати участь в іншомовному спілкуванні.

Формувати навички і вміння, необхідні для подальшого розвитку комунікативної компетенції.

Виховна:

виховувати культуру поведінки під час роботи на уроці,бережне ставлення до підручників і шкільних речей.

Очікуваний результат: учні створюють повідомлення про те, що вони беруть до школи.

Перегляд файлу

DieSchulsachen

Мета:

Практична:

Вчити учнів застосовувати лексику з теми «Шкільні речі» в мовленні.

Розвивальна:

розвивати фонематичний та інтонаційний слух, навички читання, логічне мовлення,готовність брати участь в іншомовному спілкуванні.

Формувати навички і вміння, необхідні для подальшого розвитку комунікативної компетенції.

Виховна:

виховувати культуру поведінки під час роботи на уроці,бережне ставлення до підручників і шкільних речей.

Очікуваний результат: учні  створюють повідомлення про те, що вони беруть до школи.

Мовний інвентар:Лексика: die Schulsachen, die Schultasche, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi, der Kugelschreiber, der Bleistift, der Anspitzer, der Pinsel, die Farben, der Kuli.

Обладнання: Підручник С.І.Сотникова, Т.Ф.Білоусова «Hallo,Freunde!» 5клас, комп’ютер, картки з малюнками, аудіо та відео.

Вид уроку : комбінований; інноваційний (застосування Plickers); інтерактивний (interactive@ranok)

Тип уроку: урок формування умінь і навичок іншомовної комунікативної компетенції.

Інтегрована змістова лінія: Громадянська відповідальність

Хід уроку:

І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Повідомлення теми та мети уроку.

L: Guten Tag, meine lieben Freunde!

Heute beginnen wir ein neues Thema „Die Schulsachen“. Wir sprechen heute über Schule  und über die Schulsachen.

2. Мовленнєва розминка.

1, 2, Polizei, 
3, 4, Offizier, 
5, 6, alte Hex, 
7, 8, gute Nacht ….

 

 

II. Основна частина уроку

1. Контроль домашнього завдання.      Plickers

2. Опрацювання  лексичного матеріалу.

Was habt ihr in euren Schultaschen? Seht das Bild.

  1. Welche Schulsachen befinden sich in dem Rucksack?

 

 

 

 

 

  1. Wie heißen diese Sachen?

3. Відпрацювання лексики на рівні речення.

Welche  Schulsachen hast du in deiner Schultasche? Und du? Sag das, achte auf den Akkusativ.

 

 

 

 

 

 

 

4. Was nimmst du in die Schule mit, was nicht?

 Schreibt die Wörter in zwei  Spalten heraus. Arbeitet zu zweit. Dann vergleicht die Resultate. Jeder erzählt über seinen Nachbarn.

Sortiere die Wörter in zwei Gruppen.

 

 

 

 

 

 

Das nehme ich in die Schule mit:

Das nehme ich nicht in die Schule mit:

ein Lineal,

einen Ball,

 

Учні в парах знайомляться з відповідями один одного і коментують у класі .

5. Аудіювання

 Ich heiße Beate . Ich  lebe  in Deutschland. Ich bin eine gute Schülerin.  Ich gehe in die Schule gern und lerne gern. In die Schule nehme ich ein Lineal, einen Bleistift, Hefte, ein Tagebuch, einen Anspitzer, einen Malkasten, Bücher und ein Pausenbrot mit.

Sag mal, was nehme ich mit?   Und was nimmst du in die Schule mit?

 ( учні відповідають).

 

ІІІ. Заключна частина уроку

Домашнє завдання             interactive@ranok.com.ua

Підведення підсумків уроку.

L: Jetzt wisst ihr, wie die Schulsachen auf Deutsch heißen.

Was habt ihr in euren Schultaschen? Was nehmt ihr in die Schule

nicht mit?

 Ihr habt heute gut gearbeitet und gespielt. Ihr seid fleißig. Ihr bekommt heute folgende Noten.

doc
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку